Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olis kiwa järjestää 40v synttärit mutta ideoita kaipaan

Vierailija
27.12.2009 |

ystäviä ois varmaan ainakin 20-30, kutsuako myös lapset mukaan...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieheni nelikymppiset pidettiin illanistujaisina eli hyvää ruokaa ja juomaa oli tarjolla runsaasti. Olen ollut vastaavissa juhlissa ja mielestäni mukavia juhlia. Kammoan juhlia, joissa vieraat joutuvat töihin. Pitäisi hakea, tuoda ja viedä sankaria ja rahoittaa tälle hoitoja tm. Kannatan ei-teema, ei-korvessa, ei-likaahölynpölyä -juhlia. Polttarit erikseen!!!

Vierailija
2/5 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan siksikin, että mun useimmilla nelikymppisillä kavereilla on vielä sen ikäisiä lapsia, että joutuvat aina ottamaan mukaan, eivät voi jättää yksin kotiin. Ja olisi ollut muutenkin hassua pyytää heitä tulemaan ilman lapsia, kun mulla on kuitenkin myös lapsia, ja lapset kotona, missäs muualla. Itse kammoan kaikkia leikkejä ja pelejä, joten juhlissani oli vain hyvää ruokaa ja juomaa runsaasti, sekä paljon musiikkia, kun ystäväni sattuvat olemaan enimmäkseen muusikoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjolla oli pientä ruokaa ja kohtuullisesti juomia. Molemmista lähdettiin baariin jatkoille.

Vierailija
4/5 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama kuin häät, musta parhaat bileet ovat lapsettomat.

On ihana mennä jonnekin miehen kanssa kaksin.

Se on hyvin, hyvin harvinaista herkkua, edellisen kerran vissiin 1,5 vuotta sitten.

Vierailija
5/5 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlat on olleet ilman lapsia.

Useimmissa ollut joku teema. esim. 70-luvun bileet tai naamiaiset.

Milloin juhlat ovat? Mökkijuhiahan voisi ajatella niin, että koko perheet olisi kutsuttu.