Uskomatonta! Kaveri ei ollut ostanut koiralleen yhtään joululahjaa!
Lapset oli saaneet ihan sikana lahjoja, koira ei edes yhtä :(
Kommentit (27)
jokaiselle pienen paketin. Kyllä oli kiva kattella niitä avaamassa pakettejaan. Isoin kala oli puettu pukiksi, ja se jakoi lahjat, jokaiselle omansa.
Sillä meni varmaan koko joulu piloille.
Että joku ostaa koiralle lahjan. Eihän sitä ole edes kastettu kristinuskoon eikä se kuulu kirkkoon.
Että joku ostaa koiralle lahjan. Eihän sitä ole edes kastettu kristinuskoon eikä se kuulu kirkkoon.
Kyllä eläimiäkin pitää jouluna muistaa. Mä vein pihalle linnuille ruokaa ja ostin omalle koiralle pari pakettia ja veljen kissalle myös.
Niille taisi olla lahjaa kerrakseen, kun saivat valvotuissa olosuhteissa temmeltää lattialla lahjapapereiden joukossa...
Miehen äiti osti rakilleen kolme lahjaa. pojalleen yhden. Miehen sisarukset on muutenkin katkeria tuolle koiralle: se on saanut enemmän ja kalliimpia tavaroita 2 elinvuotensa aikana kuin mitä he sai lapsena koskaan.
Niille taisi olla lahjaa kerrakseen, kun saivat valvotuissa olosuhteissa temmeltää lattialla lahjapapereiden joukossa... Miehen äiti osti rakilleen kolme lahjaa. pojalleen yhden. Miehen sisarukset on muutenkin katkeria tuolle koiralle: se on saanut enemmän ja kalliimpia tavaroita 2 elinvuotensa aikana kuin mitä he sai lapsena koskaan.
Mutta ei vittu millekään rotille lahjoja anneta.
on villakoiria sängyn alla.
Ostin niille kossupullon ja join sen villakoirien puolesta. Meillä oli oikein mukava joulu!
Kyllä meidän turre sai pari lahjaa ja oli niistä oikein tohkeissaan.
Mutta jos mä ostan niille jotain alennusmyynnistä, käviskö se..?
on villakoiria sängyn alla.
Ostin niille kossupullon ja join sen villakoirien puolesta. Meillä oli oikein mukava joulu!
Itse ostan meidän koirille isot naudan luut jouluna ja syntymäpäivinä, ostan kyllä muutenkin luita joten ei se niin ihmeellistä ole.
Minusta on kuitenkin ihan sama ostetaanko koirille yhtään mitään esimerkiksi jouluna, koirille ei sillä ole sen suurempaa merkitystä kuin muinakaan vuoden päivinä.
Itse ostan meidän koirille isot naudan luut jouluna ja syntymäpäivinä, ostan kyllä muutenkin luita joten ei se niin ihmeellistä ole. Minusta on kuitenkin ihan sama ostetaanko koirille yhtään mitään esimerkiksi jouluna, koirille ei sillä ole sen suurempaa merkitystä kuin muinakaan vuoden päivinä.
Unohdin nekin..
Onneksi kauppa on auki tänään!
t. 8
Muistitko edes mäyräkoirat?
Kyllä mä ymmärrän että koirat lahjotaan. Mutta ei vittu millekään rotille lahjoja anneta.
Pöllömmänkin luulisi tietävän, että gerbiili ei ole rotta. ;)
Ja aivan yhtä hyvin voi ostaa vaikka gerbiilille tai rotalle lahjan kuin koirallekin. Kyllä ne kaikki eläimet syövät herkkuja ihan yhtä mielellään, mutta yksikään ei tajua, että sai juuri joululahjan.
Meidän koiralle sillä on väliä.
Itse ostan meidän koirille isot naudan luut jouluna ja syntymäpäivinä, ostan kyllä muutenkin luita joten ei se niin ihmeellistä ole. Minusta on kuitenkin ihan sama ostetaanko koirille yhtään mitään esimerkiksi jouluna, koirille ei sillä ole sen suurempaa merkitystä kuin muinakaan vuoden päivinä.
:D Joo, ei se teidänkään koira tajua joulusta yhtään sen enempää kuin muutkaan eläimet vaikka tykkäisikin herkusta tai uudesta lelusta.
Että ei ollut muistanut sitten vuoden suurimpana juhlana pientä Turre raukkaa...kyllä ihmiset voivat sitten olla itsekkäitä! :´(((
valitettavasti on monia, jotka lisäävät krääsän määrää ja turhaa paketointijätettä 'muistaakseen' lemmikkejään jouluna.
Systeri oli aina ihan loukkaantunut, kun en koskaan hankkinut mitään heidän koiralleen (koira nyt - onneksi - kuollut). Kahdelle pojalle hankittiin yhteensä 100e:n edesstä lahjoja, mutta eihän se ollut riittävästi, kun ei kerran koiraa muistettu. Voi Jeesus Kristus.
pitäskö niillekkin ostaa paketit?
valitettavasti on monia, jotka lisäävät krääsän määrää ja turhaa paketointijätettä 'muistaakseen' lemmikkejään jouluna. Systeri oli aina ihan loukkaantunut, kun en koskaan hankkinut mitään heidän koiralleen (koira nyt - onneksi - kuollut). Kahdelle pojalle hankittiin yhteensä 100e:n edesstä lahjoja, mutta eihän se ollut riittävästi, kun ei kerran koiraa muistettu. Voi Jeesus Kristus.
Mä en ymmärrä ihmisiä joilla ei oikeesti ole ollenkaan leikkimielisyyttä. Mitä sitten vaikka joku ostaa koiralla myös lahjan, keltä se on pois? Ja mitä hemmetin krääsää? Mä ostin meidän koiralla sadepuvun. Olisin ostanut sen muutenkin, mutta laitoinpa nyt pakettiin hyvin vuoksi. Joulun iloa vaan sinne teillekin, ehkä se ensi jouluna löytää teidät?
Se on KOIRA, ei se tunne pahaamieltä jos ei saa lahjoja.
Ja tälle vastaajalle, mitä se sun koira nyt sitten sai tästä joululahjasta, iloista mieltä vai. Se varmasti nauttiikin kovasti kun puet sille sen hienon lahja sadetakin päälle???
Jos oikeasti haluat sitä joulumieltä eläimellekin jakaa niin koiralle varmasti maistuisi joku parempi herkku, esim kunnon luu. Sadetakkia se tuskin edes leikkimielisesti arvostaa.
Mä ostin meidän koiralla sadepuvun. Olisin ostanut sen muutenkin, mutta laitoinpa nyt pakettiin hyvin vuoksi. Joulun iloa vaan sinne teillekin, ehkä se ensi jouluna löytää teidät?
jokaiselle pienen paketin. Kyllä oli kiva kattella niitä avaamassa pakettejaan. Isoin kala oli puettu pukiksi, ja se jakoi lahjat, jokaiselle omansa.