Ihmettelen vaan miksi suurin osa äideistä
jaksaa jauhaa ja valittaa synnytystavoista? jos on synnyttänyt sektiolla nii yleisesti alateitse synnyttäneet äidit arvostelee ja leimataan huonoks äidiks.Ja sektio äidit tilittää et kannattaa synnyttää sektiolla.Tai sitten jos ei jostain syystä imetä niin silloin on myös huono äiti. Mikä teitä oikein vaivaa?? Itse olen kaikki lapseni saanut sektiolla,ei mun ole tarvinnu kellekkää tyrkyttää sektioo,enkä oo kattonu kieroon alateitse synnyttäneitä,eikä hyvän äidin merkki oo synnytystapa! Ja toi imetys..huh huh kun jotku vetää siitä pulttia jos ei imetä,eiköhä se oo tärkeintä että lapsi saa ruokaa,eli aivan sama tuleeko se tissistä vai pullosta. Vastatkaahab haluan tietää mistä tällänen valitus johtuu??
Kommentit (12)
tuollaista arvostelua harrastavat ihmiset, joilla ei ole ollut todellisia ongelmia elämässään. Elämä on vähän liian helppoa, jos pitää vahdata muiden synnytys- ja vauvansyöttötapoja.
Ettet tupakoi imettäessä pienokaistasi.
Ei leikkaus ole mikään pikkuhomma.. Mutta en katso kieroon jos joku joudutaan leikkaamaan.
tää avaus sisältää sektio/alatiesynnytysjuttua niin ei olis tarttenut turhaan avata.
oon täysin samaa mieltä että äidit jotka arvostelee muiden äitien synnytyksiä ja lapsen syöttämistä,nii niillä ei taida olla ollenkaan elämää. Tuntuu vaan pahalle joidenkin äitien puolesta joita arvostellaan jos ei imetä,ei oo synnyttäny alakautta,ym Ap
Mielestäni se ei ole valitusta jos haluaa kertoa mielipiteensä, eikä toisten mielipiteistä kannata loukkaantua.
Oma mielipiteeni on, että jos ei kykene alakautta synnyttämään niin voi jättää lisääntymisen niille jotka kykenee alakautta synnyttämään eli eiköhän se kaksi sekstiota riitä jo periyttämään tätä vikaansa. Olen myös sitä mieltä, että lehmänmaito ei ole vauvan ruokaa sillä me ollaan ihmisiä ja ihmisen vauva tarvitsee ihmisen maitoa.
Toki ymmärrän täysin korvikkeenkin annon jos ei ole muuta vaihtoehtoa.
Nämä ovat minun mielipiteitäni ja minun puolesta jokainen saa tehdä niinkun parhaakseen näkee näissäkin asioissa.
hartaasti että kaikille äidillä järki sanoo että ei raskaus aikana eikä imettäessä tupakkaa!! Ap
kyllähä mielipiteen saa sanoa,ei tässä ole siitä kysymys,vaan juuri tuosta että sinunkin mielestä sektio äideillä ei olisi oikeus lisääntyä,ei se alakautta synnyttäminen ole äidistä kiinni. Ja minullako ei olisi ollut oikeutta tulla äidiksi koska synnytin lapseni sektiolla? Mikä ihmeen katkeruus ja kilpailunhalu teillä noista synnytyksista oikein on,sanoppas yksikin erittäin hyvä syy miksi et hyväksy sektio synnytystä? Ja tosta korvikeasiasta,olen samaa mieltä että mieluiten rintamaitoa,mutta minulla itselläni on kokemusta siitä miten turhauttavaa ja tuskaa oli toisen lapseni kanssa kun hän ei ruvennut ottamaan rintaa vaikka kuinka yritettiin(eikä ollut vähäisestä kokemuksesta kiinni koska esikoinen söi rintaa 8kk)niin kyllä oli turhautunut ja surullinen olo kun pulloon jouduttiin turvautumaan.
tää avaus sisältää sektio/alatiesynnytysjuttua niin ei olis tarttenut turhaan avata.
jaksoit sit kuitenki turhaan vastata?!
Nimenomaan, ap:n kans samoilla linjoilla, asiasta pitävät meteliä ne joilla ei ole elämäs sisältöö (toisin sanoen omaa elämää) ja joilla on helppoo. ja joilla se järjen köyhyys on just sitä itteään.
olen sitä mieltä että eikö kaikki voitas olla onnellisia toistemme puolesta,eikä aina kauheeta syyllistämistä joka asiasta,tuntuu välillä että jotku äidit yrittää todistella tollasella kuinka hyvii äitejä he ovat. Kaikki äidit ovat varmasti parhaimpia äitejä omille lapsilleen,vaikka synnytystapa olisi kumpi tahansa. keskittykää hyvät turhasta valittajat tärkeimpiin asioihin,on maailmassa suurempiakin murheita! Ap
hei tälläki keskutelupalstalla joka päivä tulee vastaan tää sama valitus ja narina samasta aiheesta. Ap
se on juuri näin