mies jäi kiinni nettideiteistä :-(
nyt väittää että teki sen vaan kavereiden kanssa vitsinä. Oli jo valmis tapaamaan nuorta naista "sinkkuna"
Ahdistaa
Kommentit (8)
voithan kysyä mieheltäsi, onko teidän parisuhde vain vitsiä!! Kysy mieheltäsi miksi moiseen lähti ja kerro kuinka pahalta asia sinusta tuntuu. Ota itsellesi aikalisä miettiä, mitä elämältäsi haluat. Onko teillä lapsia? Kun selvität itsesi kanssa haluatko vielä yrittää yhdessä miehen kanssa teidän on varmaan käytävä asiat miehen kanssa perinpohjin läpi esim. molemmat laittaa suhteen hyvät ja huonot asiat paperille ja niistä keskustellaan. Tärkeää on miehen tietysti tulla tietämään, ettet hyväksy pettämistä milläänmuotoa. Pariterapia voisi olla myös hyvä juttu, mikäli ette keskenään pääse asioissa eteenpäin. Tsemppiä ja voimia:)
vakavissaan. sanoin et ero tulee,olkoon rauhassa sinkku jos siltäkerta tuntuu.
lapsia on 3 mutta mies tahtoo 20v tytön elämäänsä:-(((((
ap
Älä usko tuohon "vitsinä heitettiin kavereiden kanssa" -hätävalheeseen, vaikka kuinka haluaisit.
mutta kyllä pitäs aikuisen tajuta ettei naureskele kolmea tuntia "omalle "vitsilleen" jos muut eivät vitsiä ymmärrä.
Mä pistin kerran oman ilmoituksen yhdelle senssipalstalle ihan uteliaisuudesta. Mulla ei ollut mitään haluja pettää omaa miestä, enkä pettänyt. Yhteydenottoja tuli monia ja yhteenkään niistä en vastannut. Vähän ajan kuluttua poistin mun nimimerkin ja tiedot palstalta.
Sanot miehelle, että ihan vitsinä laitoit ja ihan vitsinä lähdet tapaamaan nuorempia miehiä.
Mikä sika! Mietipä haluatko elää tuollaisen kanssa.