Missä asioissa toimit valtavirtaa vastaan välittämättä siitä mitä muut ajattelevat?
Kommentit (26)
mutta vertaankin usein valintojani siihen taustaan, josta itse olen kotoisin. Eli kohtuullisen fundamentalistiseen kristillisyyteen. Näiden uskovaisten piirien silmissä olen erilainen, ellen jopa luopio, koska
- uskon evoluutioon (Jumalan lisäksi)
- en usko Raamatun olevan ehdotonta Jumalan sanaa
- käytän alkoholia
- laitan lapseni tarkoituksella maalliseen päiväkotiin ja kouluun, en kristilliseen
- katson televisiosta mitä haluan
- meillä käy joulupukki
- elän hyvin tasa-arvoisessa parisuhteessa, jossa sukupuolirooleilla ei ole hirveästi merkitystä
- hyväksyn sitoutuneet homoliitot
- hyväksyn esiaviollisen seksin monissa (en kaikissa) tilanteissa
-Asun 400 m2 talossa ja sähköä kuluu.
-matkustellaan paljon
-2 kpl yli 350 hv autoa
-ajan edellämainituilla melkoisen kovaa silloin tällöin
-sanon kärkevästi mielipiteeni niin tkeskustelupalstoilla kuin face-to-facekinoletko onnellinen?
Kyllä olen, usko pois.
On maallista mammonaa, perhe ja hyviä ystäviä.
Elämä on upeaa ja maapallo täynnä paikkoja joissa en vielä ole käynyt!
En ole koskaan kärsinyt "kiltin tytön syndroomasta".
En koskaan leivo vieraille. Ihan siksi kun en tykkää leipoa.
En tosin omista kuvioistani muille selittele, kun en jaksa alkaa vääntämään että miksi tai miksei meille sitä sun tätä. Jotkut asiat näkyvät tietty kysymättäkin (esim telkkarittomuus).
Vastaan vaan joo,joo tai nii-in ja teen sitten mitä huvittaa. Tolta pohjalta olen jaksanut käydä neuvolassakin kun en väittele vaan teen mitä tykkään.
Tottakai tosipaikassa avaan oikeasti suuni, esim töissä en tosiaankaan ota muiden töitä enkä joojottele, vaan seison omalla puolellani.
Mutta vähemmin tärkeissä asioissa, jotka ei edes muille kuulu, elän ihan omaa elämääni :)
Ihan kaikissa mistä itse tykkään. Läheisiä en halua loukata, mutta muuten toimin kyllä hyvin paljon vastavirtaan. Muutamia kulmakarvoja kohotuttavia seikkoja meillä:
- tykätään asua kerrostalossa, emme halua pientaloon, vaikka rahaa olisi
- mies jäi hoitovapaalle, vaikka on parempituloinen
- mies on osittaisella hoitovapaalla ollut jo vuoden
- muutettiin omistusasunnosta vuokralle
- meillä kakkoskotina yksiö neljälle ihmiselle
- meillä kolme autoa
- harrastan miehisiä juttuja, en ole kiinnostunut juurikaan naisellisista jutuista
- olen viihtynyt 10 vuotta av:lla
Esim. Dita von Teese on suuri tyyli-inspiraatio, mikä ei useimpien mielestä ollenkaan sovi mielipiteisiini. Niin, ja se että vaikka on lapsia, niin emme halua omakotitaloon kehyskuntaan, vaan kerrostaloon mahdollisimman lähelle Helsingin keskustaa. Mikä turmio lapsille!