Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain mun miehelta lahjaksi lastenvaunut...

Vierailija
25.12.2009 |

Siina oli mun lahja. Ei muuta. Jouluaattoaamuna kysyi etta tarvitsenko muuta kuin tuon vaunusetin, joka tuli edellisena paivana. Noh, enpa viitsinyt sanoa etta joo kylla tarvitsen koska ei omaa aloitteellisuutta sen enempaa nakojaan ole.

Lapsille yritin esittaa onnellista ja sanoa etta voi kun kiva kun isi osti aidille nama ihanat vaunut vauvaa varten. Joo, mullehan ne on... taidan menna niihin kohta potkottamaan! :o(

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään lahjaa ja lapsetkin vain minun ostamani.

Mies ei ostanut kuin itselleen...

Vierailija
22/42 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

me emme ostaneet toisillemme lahjoja, koska emme tarvitse mitään ja onhan se naurettavaa pyytää jotain tiettyä asiaa lahjaksi ja sitten näytellä yllättynyttä, kun paketista kuoriutuu lahja, jota on jankannut kuukausi tolkulla, että sen haluan. Helpommin ostaisi tavaran itse.

Me ostimme kotiin kaikenlaista ja sovimme, että ne on meidän tämän vuoden joululahjat.

Onhan syntymäpäivät ja hääpäivä sitä varten, että toista voi muistaa ja voi sitä toista muistaa muutenkin, kun vaan jouluna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin, jos olit aiemmin puhunut kolmesta toiveestasi. Tollasille pitäs kai vääntää rautalangasta kaikki.

Vierailija
24/42 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta, olen oppinut tänä aikana pyytämään yhden määrittelemäni lahjan ja yhden yllätyksen, koska perhejouluumme kuuluu lahjojen anto. Myös mies saa pyytää jotain ja saa haluamansa sekä jonkin yllätyslahjan. Kaikista kiitämme, vaikka jokaikinen lahja ei nappiin osuisi. Pölhöä tommonen marttyyriasenne, että en tarvitse mitään, jos kuitenkin haluaa lahjan saada.

Vierailija
25/42 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten asenne, pitaa tulla omillaan toimeen, miehen ei tarvitse hemmotella ja kaikesta pitaa olla kiitollinen kuin pula-aikana. Heh...

Vierailija
26/42 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai lahjoita katulapsille, alkoholisteille, ota nimikkomummi vanhainkodista (jos omaa ei ole) ja pistä peitto kiertoon. Tooosi kauhea lahja...

Ehkä enemmänkin kaipaan sitä, että jos lahjan saan se olisi ostettu ajatuksella eikä viime hetkellä lähikaupasta...

Vierailija
27/42 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun jälkeen en ole varma.

Vierailija
28/42 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin tosi onnellinen jos saisin mieheltä lahjaksi 800€ emmaljungat, itse ne ostan, omilla rahoilla.

Kyllä, kyllä, löytäisin sillä vaunusta säästyneillä rahoilla jo paljon kaikkea mukavaa itselle, eikä tulisi epämieluisia hankintoja =)

Vierailija
29/42 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään lahja toiselle vanhemmalle. Kuinka saatanan vähään tyytyviä ämmiä täällä on? Jos itsestä on ok saada jotain paskaa krääsää tai olla saamatta mitään, niin ok. Mutta ei pidä väittää että on parempi ihminen kun ei itsekään arvosta itseään, saati että odottaisi puolison arvostavan.

Vierailija
30/42 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis aivan kauheeta! Minä en saanut mitään lahjaksi. Itse kävin omilla rahoillani ostamassa itselleni toppatakin :)

Meille syntyy vauva ensi kesänä, ja tuskinpä mieheni tulee hankkimaan vaunuja minulle. Eiköhän se menen niin, että minä selvitän että millaiset ja tilaan ne sitten netistä.

Joten kyllä sulla on asiat tooooosi huonosti!

Vierailija
31/42 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet voisivat vähän paremmin muistaa omaa emäntäänsä, eikä sen tarvi olla mitään supermaterialistista. Uskoisin, että naiselle riittänee se, että lahjassa on ajatusta ja ehkä huomioitu jotain toiveita, mitä on vaikka vuoden varrella ilmennyt.

Rattaat on yleensä yhteinen ostos vauvalle, eikä niitä anneta jommalle kummalle vanhemmalle. On siinä ehkä silti jotain pointtia, mutta olis nyt ostanut edes sen suklaalevyn vielä emännälle.

Ymmärrän myös miksi ärsyttää, että lahjoista on kyselty jouluaattona tai aatonaattona. Johan sekin viestittää, ettei ole aikaisemmin viitsinyt vaivautua tekemään asian eteen mitään. Olisi jättänyt ennemmin kysymättä.

- M26

Vierailija
32/42 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te olette naimisissa tuollaisten moukkien paskamiesten kanssa jotka eivät huomioi teitä mitenkään! Onko teillä niin huono itsetunto ettette edes uskalla toivoa itsellenne mitään?

Miehen kuuluu rakastaa naistaan,eikä tarvitse ostella muuten mitään lahjoja. MUTTA KYLLÄ HERRANJUMALA synttärit,äitienpäivät ja joulut pitää muistaa lahjalla. JA SELLAISELLA JOKA MIELLYTTÄÄ NAISTA.. EI voi olla liian vaikea tehtävä. Joku roti sentään tässä maailmassa että naiset hoitaa lapset ja kodin ja kaiken.. Kyllä minun mielestäni miehen myös kuuluu ostaa joku mukava naisellinen lahja naiselle.

Vierailija
33/42 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakaan vaunut ei ole joululahja vaimolle. Ne on perheen yhteinen hankinta. Jos on sovittu, ettei lahjoja osteta, niin sitten kai toi vaunusetti ois kiva yllätys ja lisä, mutta ilmeisesti ap ja hänen mies ei oo sopineet, ettei lahjoja osteta. Ja siinä tapauksessa vaunut lahjaksi on minusta tökeröä.

Vierailija
34/42 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis ostanut mulle tuttipulloja valmiiksi mahdolllista seuraavaa lasta varten.

todella tyhmää ostaa vaunut. Vaunut on sellanen hankinta että ne valitaan yhdessä yleensä.

Vierailija
35/42 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sano sanaa "emäntä" Mulla tulee siitä emätin ja emakko mieleen.

miehet voisivat vähän paremmin muistaa omaa emäntäänsä, eikä sen tarvi olla mitään supermaterialistista. Uskoisin, että naiselle riittänee se, että lahjassa on ajatusta ja ehkä huomioitu jotain toiveita, mitä on vaikka vuoden varrella ilmennyt. Rattaat on yleensä yhteinen ostos vauvalle, eikä niitä anneta jommalle kummalle vanhemmalle. On siinä ehkä silti jotain pointtia, mutta olis nyt ostanut edes sen suklaalevyn vielä emännälle. Ymmärrän myös miksi ärsyttää, että lahjoista on kyselty jouluaattona tai aatonaattona. Johan sekin viestittää, ettei ole aikaisemmin viitsinyt vaivautua tekemään asian eteen mitään. Olisi jättänyt ennemmin kysymättä. - M26

Vierailija
36/42 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä olisin sä, niin ihan varmasti kostaisin. Osta äijälles ens jouluna vaikka vaippapaketteja lahjaks.

Miten joku mies voi ostaa _vaimolleen_ lahjaks vauvanvaunut? Olis nyt ostanu ne vaikka sille syntymättömälle vauvalle lahjaks.

Vierailija
37/42 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis aivan kauheeta! Minä en saanut mitään lahjaksi. Itse kävin omilla rahoillani ostamassa itselleni toppatakin :) Meille syntyy vauva ensi kesänä, ja tuskinpä mieheni tulee hankkimaan vaunuja minulle. Eiköhän se menen niin, että minä selvitän että millaiset ja tilaan ne sitten netistä. Joten kyllä sulla on asiat tooooosi huonosti!

Eivat nama vaunut todellakaan mikaan yllatys olleet! MINA ne netista valitsin ja mies vain vingutti korttiaan. Tosi jannittava yllatys!

ap

Vierailija
38/42 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan sellaiselta vätykseltä, jonka mielestä vauva on pelkkä äidin projekti.

Vai miten ihmeessä pitäisi ymmärtää sellainen ajatuskuvio, että vaunut on joku äidin henkilökohtainen kapine.

Vierailija
39/42 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaunut, koska se säästäisi minulta paljon vaivaa olettaen, että mies on perehtynyt vaunuasiaan ja ostanut "ne parhaat". Se jos mikä on toisen huomioimista, että säästää toisen siltä, että joutuu selvittelemään jotain vaunujen ominaisuuksia, vertailemaan hintoja ja juoksemaan kaupoista. Arvostaisin myös sellaista lahjaa, että mies vaikka hankkisi lapsille talvikamppeet, koska se vaatii myös paljon vaivaa.

Itse en yleensä tarvitse mitään tavaraa ja esim. hajuvesiä ym. hajustettua kosmetiikkaa inhoan, joten juuri tollaiset "vaivansäästölahjat" kävisi mulle hienosti.

Vierailija
40/42 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että itse valitsit vaunut ja mies haki kaupasta. No, en kyllä tollasta sitten arvostaisi niinkään.

42