Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain mun miehelta lahjaksi lastenvaunut...

Vierailija
25.12.2009 |

Siina oli mun lahja. Ei muuta. Jouluaattoaamuna kysyi etta tarvitsenko muuta kuin tuon vaunusetin, joka tuli edellisena paivana. Noh, enpa viitsinyt sanoa etta joo kylla tarvitsen koska ei omaa aloitteellisuutta sen enempaa nakojaan ole.

Lapsille yritin esittaa onnellista ja sanoa etta voi kun kiva kun isi osti aidille nama ihanat vaunut vauvaa varten. Joo, mullehan ne on... taidan menna niihin kohta potkottamaan! :o(

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää.

t. tähän ketjuun vastannut nro x

Vierailija
42/42 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis teidän kuopus on jo 6v ja olit kertonut miehellesi kolme lahjatoivomusta joista yksikin olisi kelvannut...

Mihin hittoon te niitä rattaita enää tarvitsette?

Voitko myydä ne ja ostaa rahoilla parfyymiä???

Kuulostaa tosi mäntiltä, ja siltä et se ei arvosta sua pätkän vertaa yksilönä ja naisena ;-(

Kyllä olisin mäkin äkänen!

Mun ex teki vastaavat mutta synttärien kanssa. Hänen synttärit oli viikkoa ennen, ja sovittiin että mennään yhdessä syömään lasten kanssa (yksi hänen, yksi minun, samanikäiset poika ja tyttö). Kumpikin saa valita mihin ravintolaan haluaa!

No, mä kiltisti kustansin koko porukan PizzaBuffaan koska sinne mies halusi. Tein myös selväksi oman toiveeni, olin puhunut jo kuukausia että haluaisin käydä kokeilemassa yhtä uutta ruokapaikkaa täällä.

Viikon kuluttua en sitten tehnyt perheelle mitään ruokaa, odottelin että kaikki palaavat harrastuksistaan ja että mieheni ilmottaisi että nyt voit alkaa meikkaileen, kohta lähdetään syömään! Turhaan odotin, se ruokki oman lapsensa kaupan valmisruualla, jätti minun tyttöni ja minut ilman ruokaa. Ei elettäkään että lähdettäisiin yhtään mihinkään!!! Kokkasin pettyneenä ruokaa lapselleni, ja istuin loppuillan erittäin pettyneenä ja hyvin hiljaa sohvalla telkun edessä.

En siis saanut yhtään mitään. Toivoin myös että mies olisi mennyt ripustamaan oravien tipauttaman lintupöntön takaisin puuhun (synttärini ovat huhtikuun lopulla, asukkaita odottelin toukokuun alusta!!). Siinä se pönttö oli verannalla edelleen kun muutettiin tytön kanssa ulos.

Tollasta täydellistä välinpitämättömyyttä mä en ymmärrä. SEN ymmärrän et ei esim olis rahaa, tai että oikeesti unohtais, mut vauvanvaunujen osto kuulostaa jo tahalliselta ilkeilyltä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla