Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi naiset syytätte aina toista naista kun tulette petetyksi?

Vierailija
25.12.2009 |

eikö miehenne saa kuulla kunniaansa myös?Viittaan keskusteluun"saatanan huora soitti jouluaattona" jne jne.

Yksipuolistahan se pettäminen tosiaan on..

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sen sijaan pakenee omaa liittoaan/perhettään/vaimoaan.

Vierailija
2/26 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se syy onkin siinä nalkuttavassa pihtaavassa akassa n:o 1....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä jätti mut 13 vuotta sitten toisen naisen takia. Edelleen olen sitä mieltä, että se nainen teki tietoisen valinnan kun ryhtyi seurustelemaan naimisissa olevan miehen kanssa.

Ja jos toinen nainen soittaa jouluaattona niin sekin on valinta.

Vierailija
4/26 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ilkeä ihminen sotkeentuu varattuun mieheen. Ja varsinkin aktiivisesti houkuttelee toisen miestä mukaansa.

Toki vikaa on miehessäkin mutta ei se toinen nainen mikään viaton ole myöskään.

Vierailija
5/26 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ilkeä ihminen sotkeentuu varattuun mieheen. Ja varsinkin aktiivisesti houkuttelee toisen miestä mukaansa. Toki vikaa on miehessäkin mutta ei se toinen nainen mikään viaton ole myöskään.

Vierailija
6/26 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla kun joutuu myöntämään, että itsessäkin saattaa olla jotain korjattavaa...

Vieras nainen on helpompi kohde....

Vierailija
7/26 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö miehenne saa kuulla kunniaansa myös?Viittaan keskusteluun"saatanan huora soitti jouluaattona" jne jne. Yksipuolistahan se pettäminen tosiaan on..

minä en ainakaan koskaan ole syyttänyt ketään perheeseen kuulumatonta. Voin syyttää vain miesta tai itseäni.

Vierailija
8/26 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että joidenkin naisten on helpompi ulkoistaa vihan kohde siihen tuntemattomampaan (?) henkilöön. En ymmärrä, miksi pitää antaa antaa petturille vielä toinen (ja kolmas, ja neljäs jne.) mahdollisuus. Pihalle vaan heti kun pettää ja välit poikki toiseen naiseen, jos on tuttu.

Vierailija
9/26 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on helpompi syyttää sitä toista naista,kuin katsoa itse peiliin,ja mietiä,mikä vika itsessä on,että mies haluaa toisen naisen rakasteltavakseen..?????

Vierailija
10/26 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuinkin yleisesti, en tästä ko. casesta.

Mutta, myös tässä voi ension mies olla se houkutteleva osapuoli ja kun suhteeseen on jo ajauduttu, niin ei siinä enää tunteilleen mitään voi (tuskin sitten enää kumpikaan on passiivinen jos suhde jatkuu)

Vierailija
11/26 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on helpompi syyttää sitä toista naista,kuin katsoa itse peiliin,ja mietiä,mikä vika itsessä on,että mies haluaa toisen naisen rakasteltavakseen..?????

Vierailija
12/26 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos todella tahtoo. Monet vaan eivät välitä tahtoa.

Itse en ikinä sotkeentuisi varattuun mieheen. Eronnut tai sinkku kävisi.

Vierailija
13/26 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyttää ja hirttää ja kuristaa ja pakottaa toista ihmistä väkisin osaksi jotain, mitä tämä ei tahdo olla.

Jos ihmisestä joutuu tappalemaan, se ei ole sen arvoista, eikä varsinkaan pysyvää.

Menkää ihmiset liittoihin, joissa haluatte olla, ja olkaa niissä niin kauan kuin tahtoa riittää. Pelottavaltahan se ajatus tuntuu, ettei olisikaan pakko, vaan ihan oikeasti vapaus ja vastuu tehdä omasta elämästä just sellaista mitä sen haluaa olevan.

Vierailija
14/26 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai se on helpompi syyttää vierasta ja petolllista naista kun omaa ukkoaan joka silmät sinisenä valehtelee että hän ei ole tehnyt mitään ja että se toinen nainen koko ajan soittelee ja ehdottaa tapaamisia....

Noinhan se yleensä menee...

Vierailija
15/26 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin alussa on vaikea hyväksyä, että oma suhde on loppu tai huonolla mallilla. Monestihan pettäjällä on ollut jo muitakin pettämiskokemuksia ja asia tulee julki. Kuitenkin moni uskaltaa lähteä suhteesta vasta pakotettuna, kun kärähtää. En ole koskaan nähnyt, että toinen ihminen voi tulla hyvän suhteen väliin. Kyllä ihminen on itse vastuussa teoistaan.

Vierailija
16/26 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herraa eli päämiestä ei syytellä sillä hän tuo pöytään leivän. Nainen on aina noita ja syypää kaikkeen koska ei hallitse haarojaan. Eihän miestä huoraksi koskaan haukutakaan

Vierailija
17/26 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herraa eli päämiestä ei syytellä sillä hän tuo pöytään leivän. Nainen on aina noita ja syypää kaikkeen koska ei hallitse haarojaan. Eihän miestä huoraksi koskaan haukutakaan

Tämä on varmasti sinun kulttuurissasi ihan varteenotettava vaihtoehto, mutta uskoisin että tällä palstalla enemmistö on kuitenkin suomalaisia, ja suomalaisessa kulttuurissa mies on oikea vässykkä, jonka tulee sekä käydä töissä että tehdä kotityöt (ja myös ne "miesten työt") ja miellellään synnyttääkin. Sinun kulttuurissasi asiat ovat varmaan muutenkin hieman eri tavalla?

Jos nainen on tiennyt miehen olevan varattu, on hän ihan yhtä syyllinen kuin mieskin, turha sellaisia naisia on puolustella. Jos mies taas on valehdellut tälle toiselle naiselle olevansa vapaa niin se on luonnollisesti eri asia.

Vierailija
18/26 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan omaa miestäni. En ymmärrä näitä naisia haukkuvia naisia.

Vierailija
19/26 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen vietellyt huora.

Vierailija
20/26 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän