Toisenlainen lahja
Annoimme lahjaksi kummilapsille kullekin 5 sikaa eli tarkoitti, että ostimme kullekin kummilapselle 55 €:n arvoisen lahjan, jonka saa kehitysmaassa asuvat köyhät ihmiset. Kaikki kummilapsemme olivat iloisia lahjoistamme. Meillä on 4 kummilasta. Olimme tosi ilosia itsekin, että tavarataivas ei ole kaikkien perheiden toiveena.
Kommentit (9)
Mitä tätä sivustoa olen lukenut, niin monilla on se oma napa niin lähellä, ettei kyseiset henkilöt jaksa ajatella muuta kuin minä, minä, minä, meidän perhe, meidän perhe, meidän perhe..ja EI mitään muuta.
erään jolle teen vielä tuollaisen tempun...
Olen satavarma että häntä vituttaa ihan täysillä moinen viherpiipertäjien lahja!
(Vituttaisi toki itseänikin)
aikuisille mitään. Just meni 8 000 euroa autoremppaan ja sanoin leikillään, että kun toiset antaa lehmiä perheille kehitysmaissa, niin teidän lahja oli osallistua meidän perheen peltilehmään.
joulupata, Hyvä joulumielikeräys (saatiin se lahjakortti itsekin), Uniceff...
En yritä pönkittää sädekehääni en...käyhä vain antaa vähästäänkin. Rikas kaverini antaa kamalaa krääsää mulle joka joulu ja minä hälle lahjakortin. Olen joskus jutellut hyväntekeväisyydestä ym. Ei tunnu kiinnostavan. Lapsensa ovat kiittämättömiä ja huonosti kasvatettuja.
Taidan itsekin ostaa toisenlaisen lahjan seuraavalla kerralla tälle perheelle!
aikuisille mitään. Just meni 8 000 euroa autoremppaan ja sanoin leikillään, että kun toiset antaa lehmiä perheille kehitysmaissa, niin teidän lahja oli osallistua meidän perheen peltilehmään.
saman jutun.Tosi ostimme vuohen :) Minun mielestä on hieno lahja!
Sillä hinnalla saa jo ihan hyvän auton.
Ehkä remppa oli joku maailman turhin "pimp-my-car" -tyyppinen juttu? JOku hemmetin minigolfrata takaboxiin? ja
Me annoimme mummille toisenlainen jahjan myös, mummi selitti lapsille että lahja menee kehitysmaiden lapsille ja perheelle ja menee todelliseen tarpeeseen. Mummi oli todella iloinen ja lapset kuuntelivat tarkkaavaisena. Minusta olisi oikein hyvä lahja kummilta toisenlainen lahja kummilapselle.
..arvostamaan muutakin kuin tavaraa, uskon, että toimii.