Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vauvan liikkeet oikein lasketaan? Jos vauva esim. möyryää yhtenäisesti 10 sekunnin ajan

Vierailija
14.01.2010 |

ja potkii samalla 15 kertaa, niin onko se yksi liike vai 15 liikettä?

Eli, tarkoitetaanko 10 liikkeellä tunnissa kymmentä erillistä liikkumiskertaa vai kymmentä havaittavaa liikahdusta (vaikka ne tulisivat alle 10 sekunnissa)?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullu viimeiakoina monesta lähteestä kuultua jostain liikelaskennasta ja kaikki puhuu siitä tyyliin kuin se ois joku ihan vakkarina joka raskauteen kuuluva juttu. Mulla on jo yks lapsi (2,5v) ja toinen raskaus on menossa viikolla 32 ja silti oon ihan pihalla tommosesta. Niissä neuvoloissa missä oon käynyt (nyt siis eri kuin edellisessä raskaudessa) on aina vaan kysytty että liikkuko lapsi ja jos on liikkunu niin ovat piirtänett plusmerkin korttiin.

Onko tuo liikelaskenta joku juttu, johon kehotetaan esim. jos vauvan liikkuminen huolestuttaa? Vai miten?

Vierailija
2/2 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo liikelaskenta joku juttu, johon kehotetaan esim. jos vauvan liikkuminen huolestuttaa? Vai miten?

viikoilla, jos vauvalla on hiljaisempia päiviä. Eli jos vauva liikkuu normaaliin tapaan, ei tarvitse tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi