Mies ei osaa sanoa millon muuttaa luokseni!
Miltä tämä kuulostaa teistä. 8kk yhdessä oltu. Molemmat rakastuneita, molemmilla lapsia entisista suhteista. Olemme nähneet ja tutustuneet jo toistemme lapsiin ja homma toimii suht hyvin jo. Asumme eripaikkakunnilla joten tapailut harvemmin. Välimatka ahdistaa ehkä minua enemmän kun miestä. Ikävöi kyllä nähtävästi minua. Soitellaan päivittäin vähintään 2h. Yleensä puhutaan koko ilta kun lapseni nukkuu. Hän tapaa lapsiaan joka toinen vk-loppu. Nyt ollaan tilanteessa että pitäis mennä suhteessa eteenpäin koska tämä jatkuva erilleenolo ahdistaa ja jatkuva matkustelukin puolin ja toisin on vaivanloista ja rahaa palaa kun autoa ei ole kummallakaan. Mies on valmis muuttamaan yhteen ja haluaa yhteisen tulevaisuuden kanssani. Näin siis sanoo minulle ja kyllä käytöksellään näyttääkin. Kumminkin kun kysyn häneltä että millon muutto mahd. minun luokseni tapahtuisi niin ei osaa sanoa YHTÄÄN MITÄÄN!
Mistä voi olla kyse! Olen yrittänyt keskutella siitä että minulle olisi tärkeä tietää vähän edes että mihin vuodenaikaan hän esim. olisi muuttamassa.. Ahdistaa epätietoisuus tulevasta. Sanoo että on valmis muuttamaan yhteen/menemään naimisiinkin jossain vaiheessa jne. Mutta mikä tuossa voi olla ettei osaa sitten yhtään sanoa sitä muuttokuukautta/ajankohtaa? Työpaikasta se ei ole kiinni, ei siitä etteikö voisi irtisanoa asuntoa ja lapsistakaan se ei johdu. Onko asia vaan sit niin että pelkää tehdä sen päätöksen/ei ole sittenkään valmis siihen... Kieltää tämän kyllä kun asiasta puhun.. Mutta joku syyhän siihen pitää olla ettei osaa mitään sanoa.. Väittää vaan ettei tiedä miksei osaa sanoa esim. muuttokuukautta!
Kommentit (6)
vaatimalla miestä muuttamaan saman katon alle?? Miksi ihmeessä teidän pitäisi asua yhdessä, kun kerran molemmilla on lapsiakin. Turhaan vaan sotkee lastenkin kuvioita tuommoinen. Pitäkää välimatkaa niin suhde kukoistaa kauemmin. Jos jatkuvasti vänkäät mieheltä muuttoaikataulusta, voit olla varman, että suhteenne hiipuu hyvinkin äkkiä.
Perheen ja arjen. Sen minä haluan. En mitään etäsuhdetta ja mies on samoilla linjoilla. Haluan normaalin arjen miehen kanssa, en mitään sillontällön nopeaa parinpäivän "panokeikkaa". Siltä tämä suhde välillä tuntee ja miestä ahdistaa myös välillä se ettemme pääse arkeen koskaan kiinni.
Että ihan siksi haluan nopeasti muuttaa yhteen jotta se normaali(minusta ihana arki) voi alkaa.
Miten ne lapset siitä nyt kärsii että minulla on uusi mies ja olen onnellinen? Lapseni kyllä tuntevat jo tämän miesystäväni ja odottavat kovasti hänen muuttoaan. Kuin myös hänen lapsensa että pääsevät aina meidän luokse sitten vk-loppuisin. Miten tämä nyt liittyi asiaan? Jotkut lapset katsokaas sopeutuu paremmin kun toiset. Eikä missään kirjoissa ja kansissa sanota miten pitkään parisuhdetta pitää pitää "salassa" lapsilta tai ettei saisi muuttaa yhteen miesystävänsä kanssa esim. 8kk päästä. Vai onko siihen olemassa joku aikaraja?
jos hauatte samoja asioita niin teette sen yhdessä. Näettekö samaan suuntaan? Jos haluaa lla yhdessä niin silloin muuttaa yhteen, so simple. Jos toinen epäröi kannattaa luottaa tunteisiin, joku ei nyt vielä toimi. Joko suhde tai ajoitus. Jos suhde on turvallinen ja molemmille oikea niin kiirettä ei ole ja muutatte yhteen luonnostaan. Mutta jos toinen epäröi ja epäröi ja ei uskalla heittäytyä suhteeseen yhdessä täysillä niin voi olla että mies ei tunne yhtä vahvasti kuin sinä. kaukosuhteet kyllä joko etenee tai sitten katkeaa vuoden puolentoista sisällä, matkaaminen on raskasta ja jos homma ei etene niin jompi kumpi väsyy.
lapset joko hyväksyy tai ei, siinä ei meinaa näkeekö ne 2 viikon vai 8 kk päästä.
varsinkin jos pakettiin kuuluu lapsia. En yhtään ihmettele, ettei mies vielä pysty sanomaan ajankohtaa - miehesi on järkevä =) Eikä se vähennä miehesi tunteitä sinua kohtaan.
Ehkä sinunki kannattaisi hiukan hidastaa tahtia.