Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua rupee itkettään kun yritän laulaa joululauluja!

Vierailija
23.12.2009 |

Muita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkossa Kauneimpia joululauluja laulaessa hieman hävetti pyyhkiä kyyneleitä poskilta.

Minua myös itkettää aattoaamuisin, kun katson joulupukin kuumaa linjaa :D

Vierailija
2/11 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoosiannaa ensimmäisenä adventtina. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Varpunen jouluaamuna on ihan killeri. Ääni sortuu kun yrittää sitä. ap

Vierailija
4/11 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari Tapion Joulutarina ja nenäliinoja kuluu. Se on niin noloa, että pyrin kuuntelemaan vaan noita ylipirteitä joululauluja.

Vierailija
5/11 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululaulut, kirkolliset "ystävä sä lapsien.." ym. En tiedä mikä on, mutta olen niiin älyttömän herkkä etten voi ollenkaan laulaa.. olen herkistynyt jopa ihan "naurettavista" lauluista - karhunpoika sairastaa (kun se karhu sairastaa ja sitä hellitään ja annetaan sitä lämmintä maitoa..) siis WTF??? En vaan tiedä miten se niin on. Ja joskus kun luen ihan vaan jotain lasten SATUJA niin herkistyn. Esim. "kaikki ovat yhtä rakkaita" karhukirja, missä pikkukarhut kysyvät vanhemmiltaan ovatko he kaikki yhtä ihania... (kyllä voivat.. jne) en voi asialle mitään - ääni vaan pettää ja kyyneleet tulee silmiin. Jotenkin niin liikuttavaa..

Sitten puren huultani tai ajattelen likapyykkejä niin ehkä vähän helpottaa..

Taitaa muuten tämä herkkyys kulkea suvussa.. mm. isoisäni ei voinut mennä ollenkaan kirkkoon koska aina alkoi siellä itkemään..

Vierailija
6/11 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jotain mikä pääsee niin syvälle sisimpään että psyyke reagoi noin. Varmaan ihan hyvää tekis vaan antaa mennä ja vollottaa. Muakin itkettää, kun luen jotain satukirjoja lapsille.

Vierailija
7/11 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunteleminenkin on kamalaa, saati sitten itse laulaminen.

Ehkä elämäni hurjin kokemus oli juuri maanantaina kun koulun joulujuhlassa vanhin tyttäreni lauloi Nyt taivaat avautuu -sooloa. voihan kyynel!

Vierailija
8/11 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkossa Kauneimpia joululauluja laulaessa hieman hävetti pyyhkiä kyyneleitä poskilta.

Minua myös itkettää aattoaamuisin, kun katson joulupukin kuumaa linjaa :D

Tämä on tosi kiusallista toisinaan, alkoi kun esikoista odotin ja edelleen jatkuu, todellakin vetistelen joulupukin kuumaa linjaa katsoessa ja niiden lasten lauluja en edes voi kuunnella siksi että vollottaisin aivan täysin. Pääseeköhän tästä ikinä?

Vierailija
9/11 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulumusiikki, jotkut lastenlaulut ja esim. koulun juhlat saa tämän äidin kyynelehtimään. Mahtoi taas esikoista nolottaa joulujuhlissa..

Vierailija
10/11 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sylvian joululaulu. sniiif.itken kun kuulen ja en pysty laulamaan ilman et ääni sortuu

Vierailija
11/11 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään itkin kun Viisari jäi kiinni pahoista teoistaan ja Löytösen maine puhdistui.