Millainen äiti menee 18v poikansa kanssa toimenpidehuoneeseen, kun pojalle laitetaan tikit?
Kommentit (56)
se 18v mies voi olla piikkikammoinen tai pelätä verta. Vai onko tämä sallittua vain naisille, täysi-ikäisillekin?
inttiaikana niitä poikia kannettavan rokotuksen jälkeen pois toimenpidehuoneesta; meitä kaikkia kun ei ole tehty samasta puusta.
idiooteista 18-vuotiaista kaahailijoista (lähes poikkeuksetta poikia), niin en yhtään ihmettele, että tarvitsevat vielä "kaitsijaa" toimenpidehuoneeseen!
Lapset ottaa mallia.
mutta varamasti minulle oma pikkuiseni vielä 16 vuodenkin päästä
pahasti loukkaantuneen miehen äiti tai vammaisen äiti. Kielitaidottoman miehen äiti. Äiti, joka tarvitsee itse jatkuvaa huolenpitoa vaikka verenpaineen tai dementian takia.
menen ajankulukseni kenen kanssa vaan toimenpidehuoneeseen. Mitä kummaa siinä on. Vaikka naapurini kanssa.
Menisin kyllä ystävänkin mukaan, mitä ihmeellistä siinä on?
Eri asia sitten jos tikattava ei seuralaista halua.
Vähän kova asenne sinulla. Mitä tekemistä tällä asialla on täysi-ikäisyyden tai napanuoran kanssa? Kivaahan se on jos voi olla toiselle tueksi. Jos se lääkäriä haittaa, sanokoon. Suomessa ollaan sellaisessa hylkäämis -ja kovuuskulttuurissa, että laitetaan pikkuisetkin nukkumaan yksin että vanhemmat saa nukkua kivasti kaksin. Miksi aikuisten pitäisi nukkua vierekkäin tai samassa huoneessa? Pelottaako? Jotenkin idioottimaista sysätä pienet lapset yksin nukkumaan muka itsenäistymisen takia. Kerkeää sitä itsenäistymään myöhemmällä iälläkin. Sisaruksistakin on kivaa nukkua samassa huoneessa. Kummallinen tapa ettei saisi olla erilaisissa tilanteissa tukena. Suomessa onkin paljon mielenterveysongelmia kun tunne kylmät sääntömäärääjät yrittävät olla ammattimaisia ohjaajia. Läheisyys on rikkaus kaikintavoin.
Kyllä se lääkärin työtä hankaloittaa ja antaa mielikuvan jostain vajaakykyisestä asiakkaasta, jos sillä potilasta tutkiessa aikuisella on joku äiti tai muu saattaja mukana. Yleensä vain lapsilla ja muistisairailla vanhuksilla tuo on hyväksyttävää. Muutenkin pieneen huoneisiin on välillä tunkemassa koko suku selvittämään potilaan asioita, ja kun sitten viellä pitäisi olla vaitiolovelvollisuus hoidoista ja tutkimustuloksista.
Tietenkin keneet tahansa voi viedä lääkäriin, mutta pitää antaa jo aikuisen miehen tottua ihan itte puhumaan lääkärillekin. Jessus sentää teitä vässyköiden kasvattajia.
Sellainen äiti jonka lapsi pyytää mukaan? Jos se hoitohenkilökunnalle sopii, ja poika multa sitä pyytää, menen mukaan.
Nuorille aikuisille voi olla ihan hyvä itsetuntoa kohottava vaikutus, kun osaa ihan itse tilata ajan lääkäriin ja mennä sinne.
Jos nyt tikkejä tarvitaan akuutisti, niin todennäköisesti kyseinen 18 v poika ei ole itse aikaansa varannut!
Itse menisin tottakai sekä poikani että tyttäreni mukaan , jos he näin toivoisivat. Ja jopa vanhempien tai mieheni mukaan.
Aloitus vuodelta 2009 :DDDDDDDDDD
Minulla oli äiti mukana, kun synnytin esikoiseni. Lapsen isä ei kuvioissa ollut mukana. Olisiko sitten pitänyt mieluummin ottaa doula tai synnyttää yksin?
Sä ilmeisesti jätät pienenkin lapsen yksin, koska haluat antaa lääkärille työrauhan?