Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen äiti menee 18v poikansa kanssa toimenpidehuoneeseen, kun pojalle laitetaan tikit?

Vierailija
23.12.2009 |

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa ruveta kasvattamaan miestä. Mitä te siellä toimenpidehuoneessa teette? Antakaa nyt hyvät ihmiset sille lääkärille työrauha.

Sä ilmeisesti jätät pienenkin lapsen yksin, koska haluat antaa lääkärille työrauhan?

Vierailija
42/56 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se 18v mies voi olla piikkikammoinen tai pelätä verta. Vai onko tämä sallittua vain naisille, täysi-ikäisillekin?

inttiaikana niitä poikia kannettavan rokotuksen jälkeen pois toimenpidehuoneesta; meitä kaikkia kun ei ole tehty samasta puusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

idiooteista 18-vuotiaista kaahailijoista (lähes poikkeuksetta poikia), niin en yhtään ihmettele, että tarvitsevat vielä "kaitsijaa" toimenpidehuoneeseen!

Lapset ottaa mallia.

Vierailija
44/56 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varamasti minulle oma pikkuiseni vielä 16 vuodenkin päästä

Vierailija
45/56 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siihen olisi tarvetta

Vierailija
46/56 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahasti loukkaantuneen miehen äiti tai vammaisen äiti. Kielitaidottoman miehen äiti. Äiti, joka tarvitsee itse jatkuvaa huolenpitoa vaikka verenpaineen tai dementian takia.

Vierailija
47/56 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menen ajankulukseni kenen kanssa vaan toimenpidehuoneeseen. Mitä kummaa siinä on. Vaikka naapurini kanssa.

Vierailija
48/56 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla täysjärkinen poika.

Vierailija
49/56 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin kyllä ystävänkin mukaan, mitä ihmeellistä siinä on?

Eri asia sitten jos tikattava ei seuralaista halua.

Vierailija
50/56 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kova asenne sinulla. Mitä tekemistä tällä asialla on täysi-ikäisyyden tai napanuoran kanssa? Kivaahan se on jos voi olla toiselle tueksi. Jos se lääkäriä haittaa, sanokoon. Suomessa ollaan sellaisessa hylkäämis -ja kovuuskulttuurissa, että laitetaan pikkuisetkin nukkumaan yksin että vanhemmat saa nukkua kivasti kaksin. Miksi aikuisten pitäisi nukkua vierekkäin tai samassa huoneessa? Pelottaako? Jotenkin idioottimaista sysätä pienet lapset yksin nukkumaan muka itsenäistymisen  takia. Kerkeää sitä itsenäistymään myöhemmällä iälläkin. Sisaruksistakin on kivaa nukkua samassa huoneessa. Kummallinen tapa ettei saisi olla erilaisissa tilanteissa tukena. Suomessa onkin paljon mielenterveysongelmia kun tunne kylmät sääntömäärääjät yrittävät olla ammattimaisia ohjaajia. Läheisyys on rikkaus kaikintavoin.

Vierailija
51/56 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se lääkärin työtä hankaloittaa ja antaa mielikuvan jostain vajaakykyisestä asiakkaasta, jos sillä potilasta tutkiessa aikuisella on joku äiti tai muu saattaja mukana. Yleensä vain lapsilla ja muistisairailla vanhuksilla tuo on hyväksyttävää. Muutenkin pieneen huoneisiin on välillä tunkemassa koko suku selvittämään potilaan asioita, ja kun sitten viellä pitäisi olla vaitiolovelvollisuus hoidoista ja tutkimustuloksista.

Tietenkin keneet tahansa voi viedä lääkäriin, mutta pitää antaa jo aikuisen miehen tottua ihan itte puhumaan lääkärillekin. Jessus sentää teitä vässyköiden kasvattajia.

Vierailija
52/56 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen äiti jonka lapsi pyytää mukaan? Jos se hoitohenkilökunnalle sopii, ja poika multa sitä pyytää, menen mukaan.

Vierailija
53/56 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorille aikuisille voi olla ihan hyvä itsetuntoa kohottava vaikutus, kun osaa ihan itse tilata ajan lääkäriin ja mennä sinne.

Vierailija
54/56 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt tikkejä tarvitaan akuutisti, niin todennäköisesti kyseinen 18 v poika ei ole itse aikaansa varannut!

Itse menisin tottakai sekä poikani että tyttäreni mukaan , jos he näin toivoisivat. Ja jopa vanhempien tai mieheni mukaan.

Vierailija
55/56 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus vuodelta 2009 :DDDDDDDDDD

Vierailija
56/56 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli äiti mukana, kun synnytin esikoiseni. Lapsen isä ei kuvioissa ollut mukana. Olisiko sitten pitänyt mieluummin ottaa doula tai synnyttää yksin?