Miehelle ylläri, mistä saa??
Tahdon hankkia miehelle (kerta)yllätykseksi tai ikäänkuin kolmanneksi osapuoleksi nuoren, kauniin naisen, alle 30-v. (minä ja mies 33,34) Mistä sellaisen saa hommattua/ ostettua??
Olen raskaana ja aika jättimaha on jo. Kohta kun vauva syntyy ja lapsia sitten kolme, voi olla, että seksipuolella tulee vähän seesteisempää.. tahtoisin siis muistaa miestäni näin, ehkä haluan myös peittää omaa epävarmuuttani siitä jaksaako mieheni olla minulle uskollinen jatkossakin (nää av-palstan jutut on saaneet minut vainoharhaiseksi..).
Myös itseäni kiihottaa ajatus nuoresta naisesta mukana leikeissämme, mutta haluan järjestää tämän itse -silloin otaksun että en tunne mustasukkaisuutta.
Kertokaa miten edetä fantasian toteuttamisessa!
Kommentit (2)
Jos olet noin epävarma omasta seksualisuudestasi, niin olet todennäköisesti raskauden takia aikamoisessa hormonimyrskyissä. Puhu miehesi kanssa, mitä haluat tulevaisuudelta esim. maatila, omakotitalo tai jotain perhettä koskevia suunnitelmia. Vietä jouluaikaa lastesi kanssa. Syö jouluruokaa, avaa lahjoja, ja osallistu lasten ja perheesi iloihin. Synnytyksen jälkeen sinulla on aivan uudet ajatukset ja tunteet.
..mutta en TOD halua mitään maatilaa :D
Varmasti vietän jouluaikaa perheen kesken, enkä nyt ajatellut mitään typyä meille jouluksi sentään hommata.. huhhuh! Vaan joksikin toiseksi ajankohdaksi, ennen kuitenkin vauvan syntymää, ja niin että teletapit ois yöhoidossa.
En itse kyllä koe olevani epävarma seksuaalisuudestani. Tahdon vaan piristää miestäni ja nauttia itsekin siitä samalla. Naisena luulen, että valtaosa miehistä pitäisi tämänkaltaisesta yllätyksestä. Korjatkaa miehet ihmeessä, jos olen ihan väärässä!!
Jos olet noin epävarma omasta seksualisuudestasi, niin olet todennäköisesti raskauden takia aikamoisessa hormonimyrskyissä. Puhu miehesi kanssa, mitä haluat tulevaisuudelta esim. maatila, omakotitalo tai jotain perhettä koskevia suunnitelmia. Vietä jouluaikaa lastesi kanssa. Syö jouluruokaa, avaa lahjoja, ja osallistu lasten ja perheesi iloihin. Synnytyksen jälkeen sinulla on aivan uudet ajatukset ja tunteet.