Onko täällä kukaan imettänyt nainen tyytyväinen rintoihinsa?
Kommentit (42)
Kyllä ne ovat kauniit, eivät roiku ollenkaan. Olen aina ollut hyvin pienirintainen. Ennen se harmitti, mutta nykyään olen tyytyväinen siitä, ettei tarvitse käyttää rintaliivejä välttämättä edes urheillessa.
Siihen nähden, että olen kolme lasta imettänyt ja vähän haalistuneita raskausarpiakin on. Olen kai vähään tyytyväinen...
Olen imettänyt kolmea lasta, yhteensä 3 vuotta ja kahdeksan kuukautta.
Viimeisimmän imetyksen lopetin kuukausi sitten.
Mulla aina ollut pienet kiinteät rinnat. Ei nytkään roiku, saman kokoiset kuin ennenkin. Toki imetysaikoina on ollut isommat, sekin kiva. Välillä käytän push uppeja, mutta silikoneja en ikinä ottaisi.
ja minulla on C-kupin ei-niin-kiinteät rinnat. Vaatteet päällä näytän kuitenkin hyvältä, saan paljon positiivista palautetta rinnoistani ja tiukalla rintalihastreenillä olen saanut vähän painovoiman vaikutuksiakin kumottua eli kyllä, olen tyytyväinen.
Olen imettänyt pitkään ja pidän rintojani edelleen kauniina, vaikka toki ne ovat muuttuneet. Eihän imettäneen naisen rintojen tarvitsekaan näyttää samalta kuin parikymppisen lapsettoman naisen terhakoiden tisujen.
Mullakin on aika pienet rinnat.
toka raskaus aluillaan, ja rinnat ei oikein kerenneet palautua ekastakaan. Sen aikana turpos siis b:stä c-kuppiin, löysty jonkin verran ja alko vähän roikkua.. Nyt tokan raskauden alusta tissit on taas turvonneet entisestään ja kohta ei enää pahdu d-kuppikaan. Mua pelottaa että jos imetys nyt tokalla kertaa ylipäätään onnistuu niin miltä nämä kammotukset sitten näyttää. Haluaisin mahdollisimman pienet rinnat takaisin, isot tissit lähinnä ahdistaa, varsinkin kun ne ei ole enää edes kiinteät :(
toka raskaus aluillaan, ja rinnat ei oikein kerenneet palautua ekastakaan. Sen aikana turpos siis b:stä c-kuppiin, löysty jonkin verran ja alko vähän roikkua.. Nyt tokan raskauden alusta tissit on taas turvonneet entisestään ja kohta ei enää pahdu d-kuppikaan. Mua pelottaa että jos imetys nyt tokalla kertaa ylipäätään onnistuu niin miltä nämä kammotukset sitten näyttää. Haluaisin mahdollisimman pienet rinnat takaisin, isot tissit lähinnä ahdistaa, varsinkin kun ne ei ole enää edes kiinteät :(
ei mahdu C-kuppikaan, piti sanoa. Mutta voi olla ettei myöskään kohta se D ;(
Siis siinä mielessä, että en huomaa niissä nyt - jo pidempi aika imetyksen jälkeen - mitään mainittavaa riipahtamista tai muuta lösähtämistä. Ihan saman malliset ja samalla tasolla nuo näyttäisivät olevan kuin ennen imetystä (yksi lapsi, 9 kuukautta imetystä). Sen sijaan ennen imetystä "lättänät" nännit ovat tulleet kosketusherkemmiksi ja "nöpöttävät" enemmän. Minusta koko rinta on kauniimman näköinen, kun nänni on ulkoneva ja herkästi nöpöttävä, ei sellainen lättänä ja melkein sisäänpäin kääntynyt kuin minulla oli ennen imetystä.
Ja joo, minulla (tai miehellä oikeastaan) on alastonkuvia minusta sekä parikymppisenä että nyt kolmekymppisenä lapsen ja imetyksen jälkeen, ja tosiaan, ei kauheata muutosta noissa rinnoissa objektiivisesti tarkastelemallakaan näy (paitsi ne nännit).
Se onkin (kumma kyllä) lähes ainoa kohta kropastani jota en koskaan ole murehtinut. kaikkia muita kohtia kyllä, ihan neuroosiin asti.
olen oikeastaan tyytyväinen rintoihini (edes yksi hyvä asia siis löytyy:), olivat pienet ennen ja nyt ovat sopivan kokoiset.
Kolme lasta imettänyt ja rinnat edelleen kiinteät, eivät riipu ei roiku. Toivon mukkan pysyisivät vaan samanlaisina.
Kahden muksun imetys (18kk) ei paaljoa ole muuttanut tissejä. Hieman jopa suuremmat, B ennen ja nyt C-kokoiset. Nännit on napakan suuret, nyt oikeat naisennännit! Vielä osittain yläviistoon ne nöpöttäävät.
Nyt tosin kolmas imetys vielä meneillään. Kaksi ensimmäistä eivät juuri vaikuttaneet. Alkuun näytti pahalta, mutta kummallakin kertaa selkeää kohentumista tapahtui muutaman kuukauden kuluessa imetyksen lopettamisesta. En tiedä mikä selitys tähän voisi olla?
Kaksi lasta imettänyt, vuosi sitten kävin augmentoinnissa ja kauniit ovat ;)
Kaksi lasta imettänyt, vuosi sitten kävin augmentoinnissa ja kauniit ovat ;)
Jotain kohotusta?
Se onkin (kumma kyllä) lähes ainoa kohta kropastani jota en koskaan ole murehtinut. kaikkia muita kohtia kyllä, ihan neuroosiin asti.
Kahden lapsen imetyksen jälkeen (yhteensä 2v 2kk) nyt 37-vuotiaana minulla on kauniit rinnat. Kuppikoko C, ei riipu eikä roiku, vaan ovat edelleen pystyt.
Moneen muuhun asiaan en sitten todellakaan ole tyytyväinen ;-).
Ei oikeastaan vaikuttanut rintojen ulkonäköön mitenkään vuoden imetys. c-d-kupin rinnat minulla ja ihan pulleat olleet aina.
Toinen lapsi räjäytti rinnat ja eivät ole enää kauniit. Nyt kun minulla on vielä viitisen kiloa ylipainoa (160 cm/65 kg) ne menenttelevät miten kuten, mutta jos laihdutan, jää jäljelle kaksi nahkapussia.
Itkunpitku ):
b kupista kun tissit kasvaa f kuppiin ja repeää kauttaaltaan niin mitä luulette mitä jää jäljelle, kun imetys loppuu...??? Kasa arpista nahkaa tietysti. Mutta minkäs teet, olen kuitenkin tyytyväinen muihin asioihin elämässäni:)
kolmivuotiaaksi saakka, täysimetyksellä hän oli puolivuotiaaksi asti.