Onko täällä kukaan imettänyt nainen tyytyväinen rintoihinsa?
Kommentit (42)
Mulla on kauniit rinnat, arpiakaan ei ole. Olen imettänyt yhteensä 8 vuotta eikä rinnat muuttuneet imetyksissä juuri lainkaan. Ne eivät roiku, vaikka kokoakin on DD:n verran. Mun mieskin sanoi, että ihanan pulleat rinnat, vaikka olen monta lasta imettänyt.
Ja onhan ne oikeastaan ihan kauniit, isommat ja pyöreämmät kuin ennen.
Täysimetin 6kk ja imetyksen lapsi itse lopetti vuoden ikäisenä.
2 lasta imetetty yht. 3 vuotta. Koko C-kuppi ja kauniit ovat vieläkin. Täyteläiset sopivan kimmoisat. En usko että imettäminen pilaa rinnat, vahinko on jo tapahtunut raskausaikana jos on tapahtuakseen.
Ei ainakaan roiku :) Olen imettäny neljä lasta, 8 kk per vauveli.
Imetin kolmea lasta yhteensä 5,5 vuotta. Koko on DD, täyteläiset ja pyöreät. Tietty eletty elämä näkyy, joten eivät ne silikonirinnoilta näytä. Mutta rakastan niitä, ja niin tekee miehenikin. Ja positiivisia kommentteja kuuluu välillä muiltakin miehiltä.
Ikää minulla 38.
sillä rinnat kasvoivat pysyvästi imetyksen ja 10 lisäkilon myötä b-kupista d-kuppiin, ja minä olen aina viehättynyt naisellisista muodoista, mutta kun makaan, rinnoissa on sen verran arpia, että ne näyttävät todella ryttyisiltä. se ei ole kivaa. Harkitsen maltillisia silikoneja.
Näytän nyt paljon hoikemmalta kun rinnat ovat pienet (mutta pystyt). Kasvoni tuppaavat olemaan pyöreät vaikka muuten olen hoikka ja helposti näytin ennnen C-kupin rintavarustuksella (pystyssä joten isot) ja pyöreillä poskilla paljon pyöreämmältä kuin olin (BMI oli 21) esim. istuessani pöydän takana .
Lasten myötä pyöreys kasvoistakin katosi hieman ja nykyään olen kaiken kaikkiaan paljon "kuivakkaampi". Ihanaa!
Olen imettänyt kolmea lasta. Rintani ovat edelleen pystyt ja pyöreät, b-kuppi.
Kolme lasta imetetty, isot ja raskaat (kiinteät) E:t
niitä nyt...olivat ennen D, nyt kiinteä B.
Kaksi lasta imetetty...yhteensä siis kolme vuotta.
mielestäni kauniimmat kuin ikinä ennen. Täysimetin silloin viisi kuukautta ja imetys loppui kun esikoinen oli vuoden.
Toisen jälkeen rinnat pienenivät b-kupista a-kuppiin, ja jonkun aikaa kesti tottua uuteen malliin. Rintani olivat kauneimmillaan ihan ehdottomasti esikoisen jälkeen, mutta nyt pidän niiden pehmeydestä. Ne on jotenkin sympaattiset. :) Pieni kuppikoko ei minua haittaa, koska olen muutenkin pieni ja siro. Sopivat kroppaan.
lapsistani ja rintani ovat nyt lähes 50v kiinteät ja pyöreät. B kuppi.
ja olen tyytyväinen rintoihini. Ennen raskauksia kokoni oli 75 B, nyt 75 C. Eli pientä pyöreyttä on jäänyt rintoihin eivätkä ne roiku oikeastaan yhtään. Täyteläisen oloiset ovat.
yhteensä 4v imetystä takana (nyt imettämättä jo 3v), kuppikoko kasvoi B:stä C:hen, ei pysy edelleenkään lyijykynä rinnan alla. Alavatsan löllömakkaralle voisi kyllä tehdä jotain....
a-kupista pääsin jopa b-kuppiin. ovat myös enemmän saman kokoiset kuin ennen. ylipäätään pidän niistä enemmän nyt kuin ennen imetyksiä. en tiennyt että imetyksen jotenkin pitäisi pilata rinnat?
mulla on upeet riippurinnat. Olen imettänyt yht. about 3 vuotta. Lapset ja ukko puhuu mun rinnoista "ketunnaamatisseinä" mutta hyvällä huumorilla: ) Ukon mielestä parantuneet vuosien myötä, vaikka riippuvatkin.Ovat selvästi suuremmat kuin nuorena... Nännipihat kasvaneet, raskausarpia ei ole.
Kun pynttään rintani liiveihin (mitä itse inhoan), huomaan, että päät kääntyvät: )))Odotan vain aikaa, jolloin rintani ovat samanlaiset kuin mummollani - muistan jännityksellä katsoneeni lapsena saunassa, kun mummo heitteli rintojaan ja pesi niitä sieltä alta samalla: )))
Olen imettänyt kahta lasta, toista yli vuoden. Rintani ovat edelleen kiinteät, eivät roiku jne. Olen todella kiitollinen siitä! Pilates on lisäksi muokannut vartaloani naisellisemmaksi, joten rinnat vaikuttavat nyt hieman isommilta kuin aiemmin, koska vyötärö korostuu enemmän.
Imetin yhden vuoden. Imetyksen lopetuksesta on nyt 2,5v. ja tissit on vähän löysähkömmät, ja roikkuvatkin hiukan, mutta se ei haittaa. Nännit ovat paremmat nyt, ei isoa nännipihaa (niinkuin pelkäsin että tulisi), ja muutenkin sellaiset ''nöpöttävämmät'' ovat. Ennen raskautta nännit oli vähän sellaset ällömmät ketunnenä-tyyliset, iyh. :))
Kaikenkaikkiaan olen erittäin tyytyväinen ja pidän näitä !hieman roikkuvia! rintojani kauniina ja seksikkäinä. Tunnen muutenkin oloni itsevarmemmaksi ja naisellisemmaksi nykyään lapsen saatuani, jos vertaa aikaan ennen lasta. :) Mielestäni näytän hyvältä! Siis roikkuvat rinnatkin voi olla kauniit, uskokaa pois!
mulla tissit siis pienenivät raskauden jälkeen. Alkuun tietenkin maito nousi ja oli niinkuin Pamelalla, mut siitä ne sit pikkuhiljaa vähän nuupahti, ja ovat ainakin kuppikokoa pienemmät. Ennen C, nykyään B ellei pienempikin.
Laihduin raskauden aikana, ja synnytettyäni painoin vähemmän siis kuin ennen raskautta (en ole ylipainoinen). Niin siksikin siis varmaan roikkuvat nuo tissit kun ovat tyhjemmät nykyisin. :D
Vain nännit muuttuivat (ja nekin parmpaan suuntaan)