Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh hui... 85€ ruokaostoksiin!

Vierailija
22.12.2009 |

Tuntuu jotenkin älyttömältä miten (joulu)ruokiin voi uppoa noinkin paljon rahaa. Meitä on perheessä 3-5 henk. (vkl.lapsia) ja yleensä kuukauden ruuat on siinä 200€ paikkeilla (lihat ja leivät omasta takaa).

Huh sanon minä!

Ja kyllä, tiedän että moni muu saa varmaan kolminkertaisesti ton meijän summan ostoksiin menemään mutta silti... jotenkin älytöntä!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kinkku 30€

laatikot n. 4-5€

rosolli 3€

herneet 1€

perunat n. 1€

omput 2,5€

kala ilmaiseksi isiltä

puuroainekset 2€

leipä n. 2€

torttuvermeet 3€

piparit 3€

ja siinä se. viidenkympin pintaan pääsi meidän nelihenkinen perhe. ja itse tehtynä mahdollisimman pitkälle.

Missä kinkun kastike? Entäs rosollin kastike, joten kermat puuttuu! Ja vihreää salattia pitää olla, ja joululimppua, sen pälle jotain???? Kalan kanssa munia, sitruunaa, missä jälkiruoka? Glögi, viini??? Laatikot maksaa sen 4e kappale, yksikö teillä vain on?

kinkun kastike tulee vain kinkun liemestä, vehnäjauhoista ja mausteista. hinta on mitätön. laatikot on itse tehty joten tuossa hinnassa on kaikki laatikot mukana. voita on kaapissa jo valmiina, se kelpaa limpun päälle, muuta ei leipä tarvi. meillä jälkiruokana on nuo tortut ja piparit. kermaa on laatikoissa, siitä jäi yli rosollia varten.

Vierailija
22/23 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaata ja pipareita kun mennään valmiiseen pöytään.

Mutta normaalistikin ruokakauppaan menee viikossa 80-100€ ja meillä on vaan yksi aikuinen, 4v hyvän ruokahalun omaava ja 1v joka ei paljoa syö mutta vaipat ym. tarvikkeet vaikka usein ostan tarjous lihaa pakkaseen ja muita säästöjä teen niin siltikin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muakin kiinnostaa...meillä meni eilen 3 hengen ostoksiin 140 ja pidin sitä aika pienenä. Pari extrajuttua, muuten ihan perussetillä mennään :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi