Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko ihastuminen aiheuttaa ruokahaluttomuutta?

Vierailija
22.12.2009 |

Tämä on ihan huvittavaa, ruoka ei maistu, syyksi epäilen sitä että sisälläni kuohahti ihan tosissaan erään miehen vuoksi :)

Ja huvittavammaksi asian tekee se, että olen 33 v enkä ole ennen ruokahalua menettänyt kenekään vuoksi ja pisteenä ii:n päälle mies ei tiedä tästä mitään, ehkä vain hitusen epäilee....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina laihtunut, kun oon ihastunut. VOi niitä aikoja...

Vierailija
2/5 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa meni pitkäksi aikaa ruokahalu, yöunet, järki jne. Mutta osaltaan se johtui siitä, että tiesin ihastuneeni varattuun. Silti ei pystynyt ajattelemaan mitään muuta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa meni pitkäksi aikaa ruokahalu, yöunet, järki jne. Mutta osaltaan se johtui siitä, että tiesin ihastuneeni varattuun. Silti ei pystynyt ajattelemaan mitään muuta...

T:samassa tilanteessa nyt elävä...

Vierailija
4/5 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmaan ole kovin hyvä neuvo, mutta ei siinä auttanut muu kuin aika. Ja sitä meni kauan. Mutta päivä kerrallaan... Eihän se unohtunut ole, mutta siirretty ajatuksissa taka-alalle.

Vierailija
5/5 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin sen oikean syyskuussa ja viikon aikana putosi 2 kiloa, kun ei paljon ruoka maistunut. Huvittavaa oli se, että olin jo laihduttanut 15 kiloa ja ne pari vimppaa kiloa istuivat niin lujassa, vaikka kuinka liikuin ja noudatin ruokavaliota.

Samoten kävi miehelleni. Hän ei tosin muuttanut edes ruokatapojaan mutta laihdutustarvetta oli. Putoaa vieläkin kilo viikossa hänellä.

Myös tultiin alkuvaiheessa toimeen 4 tunnin yöunilla ja pirteänä kuin mikä päivät pitkät..