Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiltti, hieman ujo nainen

Vierailija
22.12.2009 |

Onko varovainen luonne myös seksissä? Saako sellaisen helposti villiintymään?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiltti ja ujo. Parisuhteessamme on ongelmansa enkä osaa olla luonteva mieheni seurassa vaan jännitän aina. Odotan koko ajan nälväisyä siitä miltä näytän tai jotain muuta ikävää. En siis uskalla villiintyä hänen nähtensä.

Toisaalta haaveilen hyvinkin rajusta ja estottomasta seksistä ja tähän fantasiaan liittyy aina se, että seksikumppanini on turvallisen oloinen. Uskon, että voisin tehdä mitä vain jos luottaisin täysin kumppaniini. Siihen ettei hän satuta (liikaa) ja siihen ettei hän nälvi mistään.

Vierailija
2/15 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten me sen tietäisimme? Ujous lienee jonkinlaista varautuneisuutta. Sillä ei välttämättä ole mitään tekemistä seksuaalisten halujen kanssa. Mutta arvelisin, että jos nainen on ujo, niin tuskin hän taikaiskusta muuttuu petikamarin naarastiikeriksi. Luottamansa ihmisen kanssa hän voi olla vaikka millainen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttien ja ujojen naisten kanssa tulee vain olla tuntosarvet herkemmällä, sillä heiltä ei saa samalla lailla palautetta. Villiintyminen tapahtuu, jos osaa edetä oikein, mutta tiellä on aika sokkona.

On tärkeää näyttää, että itse villiintyy naisesta, silloin ujonkin on helpompi heittäytyä kun tuntee olevansa hyväksytty ja haluttu.

Eli ongelmia ei ole, mutta niitä voi kyllä tehdä.

Vierailija
4/15 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen oikeastaan vain varautunut vieraampien seurassa ja järjellä enemmän ajatteleva kuin tunteella. Mutta sängyssä olen kyllä aika villi... ;) Ehkäpä se kiltteyskin näkyy siinä, että tahdon olla toiselle mahdollisimman hyvä ja ihana, teen ja annan tehdä...

Vierailija
5/15 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumppania, jonka seurassa voi/uskaltaa päästää "tiikerikissansa" valloilleen.. ;)

Vierailija
6/15 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään nimenomaan ujoista naisista. Semmosista ihan tavallisista ahkerista ja kilteistä. Seksistä en osaa sanoa muuta kuin yhden osalta - vaimoni. Hän on juuri tuollainen edellä kuvattu nainen. En ole itsekkään kovin rohkea. Seksimme on minusta oikein tyydyttävää. Ei nyt mitään villiä, mutta hellää ja mukavaa. Rakastan vaimoani ihan hirveästi.

Vierailija
7/15 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumppania, jonka seurassa voi/uskaltaa päästää "tiikerikissansa" valloilleen.. ;)

Juuri näin olen itse kokenut "kilttien naisten" kanssa - varsin estoton naarastiikeri heistäkin on kuoriutunut, kun on hitaasti edennyt. Tosin en ihan kaikkien kanssa ole tähän päässyt, koska joillakin on ollut niin ylitsepääsemättömiä estoja seksin suhteen (kotikasvatus, takapajuinen arvomaailma jne). Tai en ainakaan löytänyt siihen keinoja - tunnustan.

Vierailija
8/15 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen todella ujo ja hiljainen. Oikein kiltti tyttö... Kunnes pääsen makkarin puolelle ;) Ovat kaikki petikumppanit ihmetelleen, että miten tällainen kiltin tytön perikuva voi olla niin estoton sängyssä. Näin vain on.

Vierailija
9/15 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkopuolisten seurassa... Seksissä on silti kaikenlaisia fantasioita.

Kyllä se kiltteys kuitenkin näkyy esim. siinä, että en osaisi kuvitella itseäni minkään "dominan" asuun, se ei vaan jotenkaan sopisi minulle. Joku pikkutuhman "opiskelijatytön" asu mieluummin.

Jos näin symbolisesti roolien kautta mietin..

Vierailija
10/15 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ujous näkyy sängyssä myös. Olen tyytyväinen siihen mitä mies haluaa, ei tulis mieleenkään, että kävisin kertomaan mitä oikeasti haluan tai mitä mun mielestä seksissä pitäisi olla. Koska en ole tottunut sanomaan toisille vastaan... Joten se seksi nyt on sitten mitä se on, huoh :(

Mua ainakin se ujous seuraa myös sinne sänkyyn.

Vierailija
11/15 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tutustuin ujoon ja arkaan naiseen mutta kun sänkyyn mentiin niin olin kyllä hämmästyksestä ja (onnesta) sekaisin, vaatteet lensi ja sain kyytiä mitä en eläissäni ole saanut, harmi ettei juttu kestänyt, se muutos ujosta ja arasta villipedoksi oli erittäin miellyttävää!

Vierailija
12/15 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiltti ja aika ujo nainen. Alkuun olin toki ujo miehenikin kanssa, mutta ei itselleen läheisintä ihmistä voi enää ujostella. Seksielämä meillä on aina ollut runsasta ja kilttiä mutta villiä.

Ujo voi olla padonnut villit halunsa ja ne voi tulla sitten seksielämässä esille. ;)

Vierailija
13/15 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn itse jonkinlaista "ikuisuus-taistelua" sen kiltin minän ja tuhmemman minän välillä. Eikä se liity pelkästään seksiin, vaan muihinkin elämän osa-alueisiin.

Ja ehkäpä olen myös padonnut noita villejä haluja, jotka sitten nousevat seksielämässä esille, niin kuin edellinen kirjoittaja pohti.

Seksin aikana tekee monesti mieli puhua kaikkea tuhmaa ja ronskiakin miehelle, mutta välillä mietin olenko jo liian tuhma miehen silmissä... :p Mutta näyttää tuo nauttivan. ;) Joo kaikkea sitä miettiikin.

Vierailija
14/15 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole joka miehen unelmanainen? Olkaa siis naiset tyytyväisiä!! Itse olen erittäin avoin ja kokeilunhaluinen, innokas ja rento sängyssä ja kelpaan kyllä mieluusti rakastajattareksi tai vakipanoksi, mutta kukaan mies ei rakastu muhun ja halua mua elämäänsä pysyvämmin. Sääli siis, etten ole sen ujompi. Kiltti olen kyllä ;-)

Vierailija
15/15 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kummasti se ujous katoaa miesten kanssa aina samantien kun seksistä vaan tulee puhettakin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä