Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hankala tilanne työn kanssa!

Vierailija
21.12.2009 |

Tiedän ettei saisi valittaa kun moni kärsii työttömyydestä mutta sanokaa nyt please jotain järkeviä kommentteja.Aloitin työt 6 kk sitten uudessa paikassa, virastossa jossa keski-ikä on 50v.Työ on helppoa ja palkka siedettävä.Työkaverini olivat aluksi mukavia mutta sitten uskalsin sanoa vastaan yhdelle"pikkusihteerille" ja siitä lähtien minuun on suhtauduttu oudosti.Murjotetaan, kävellään yli ja puhutaan selän takana.Tiedän, etten ns. sovi kaavaan ja olen korkeasti koulutettu jne. No, hain huvikseni toista työtä ja yllätyksekseni luultavasti saan sen.Se vastaa koulutustani ja kokemustani.Ongelma on vain se, että minulla on tässä nykyisessä työssäni määräaikaisuus jonka kyllä ehkä saisin katkaistua mutta paha maku siitä jäisi.Toinen asia, joka mietityttää on nykyinen pomoni, joka on oikeasti aivan surkea johtaja eikä minulla nykyisessä työssäni ole mahdollisuutta edetä tai se käy hyvin hitaasti (minulle on kyllä lupailtu että voisin vaihtaa ns. parempaan positioon mutta siitä ei ole varmuutta).Mutta siis se ongelma on se, että olen ystävystynyt pomoni kanssa ja olemme jopa suht läheisiä.Oikeasti siis minun tulisi häntä ikävä jos lähtisin.Minä, naimisissa oleva äiti, olen jollain lailla kiintynyt sinkku-pomooni, joka ei ole edes hyvän näköinen.Nyt sitten yritän päättää mikä olisi järkevää ja haluanko oikeasti vaihtaa työtä ja polttaa nykyiset sillat takanani?!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on työtä, kyse ei ole siltojen polttamisesta vaan kysynnän ja tarjonnan laista. Parhaat työntekijät voivat äänestää jaloillaan. Älä mieti liikaa, mitä muut ajattelevat, vaan tee niinkuin sinusta tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan