Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tästä eteenpäin?

21.12.2009 |

Olen 35-vuotias 4 lapsen äiti. Tänään olemme mieheni kanssa yhteisesti päättäneet erota. Olemme olleet yhdessä 18-vuotiaista saakka, eli koko aikuisikämme. Taloudelliset asiat hoitunevat koska molemmat olemme työssäkäyviä, mutta miten tästä henkisesti eteenpäin? 17 vuotta ei noin vain unohdu. Minulla on tämän lisäksi keväällä diagnosoitu vakava työuupumus ja keskivaikea masennus, josta jo luulin olevani paranemassa. Tämä on tässä vaiheessa kova takapakki, kun lisäksi töissä on tulossa uusia haasteita ylenemismahdollisuuksineen. Miten pystyn olemaan vakaa äiti lapsilleni? Kokemuksia kaivataan

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 3 lasta, nuorin alle 1v ja olen 37 vuotias. Yhdessä ollaan oltu 18 vuotta. Taloudelliset asiat ei vaivaa. Mutta miten lapset pärjäävät tai oikeastaan miten pärjään lasten kanssa? Mieheni muuttaa pois kotoa, aikalisä. Aika näyttää mitä tuleman pitää, mutta ajatukset ovat täysin sekaisin.

Yhdessäolo aika on pitkä, siitä ei pääse mihinkään eikä se noin vain unohdu, eikä voi unohtuakaan. On ollut ylä- ja alamäkeä, välillä tasaistakin. Tämä tie on mahdollisesti käyty loppuun ja pitää valita seuraava reitti. Pitää pysyä vahvana, pyytää apua kun vähänkin tarvitsee, olla armollinen itselleen. Käyttää hyväksi ystäviä ja puhua ja puhua, nämä vievät minua eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä