Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaannuinko turhasta?

Vierailija
21.12.2009 |

Olimme eilen ihan pikkuisen vauvamme kanssa ekaa kertaa anoppilassa ja imetin vauvaa sohvalla. Tissistä ei näkynyt milliäkään, koska käytin harsoa. Appiukko tuli kotiin ja olohuoneeseen ja jutteli niitä näitä, kunnes tajusi, että imetän. Hän järkyttyi ja huusi, että miten voin imettää hänen silmiensä alla ja käski minut muualle.

Järkytykseltäni en osannut muuta kun mennä vierashuoneeseen imettämään ja itkemään :( Mieheni oli tällöin ulkona ja olin niin ihmeissäni, että tajusin sanoa hänelle vasta kotimatkalla.

Oliko loukkaantumiseni nyt hormonien syytä, oliko appi törkeä tiedän mielestä?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan huusi ja käski sinut pois. Itse asiassa sinä kyllä olet väärässä: monelle vanhemmalle ihmiselle ei ole ollenkaan luonnollista, että seurassa imetetään etkä sinä voi vaatia sitä heiltä. Jos talossa kerran on useita huoneita, mene jatkossa muualle imettämään.

Vierailija
22/35 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pappa voinut mennä siksi aikaa ite pois siitä huoneesta?! niin kauhee shokki varmaan ettei tajunut mitä suustaan päästää. olitteko kauan vielä siellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös röyhkeää tunkea vanhempien ihmisten olkkariin imettämään. Ei itselle tulisi mieleenkään mennä anoppilaan ja alkaa imettämään olohuoneessa ilman erillistä kehoitusta. Tapana on poistua esim. makuuhuoneeseen.

Vierailija
24/35 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan ap nyt vain halusi vähän draamaa.

Todennäköisesti on maininnut asiasta ja miniä on ollut heti itku kurkussa miehelleen parkumassa, että isäs oikein karjui mulle.

Joillan on tapana niin liioitella saadakseen myötätuntoa. Sellaista draamaqueenmeininkiä.

Vierailija
25/35 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalaa.. :/ tuli oikein paha mieli sun puolesta. Kuvittelisin, että oma appeni sanoisi 'noni, hyvä että poika saa ruokaa.. kasvaa isoksi papan pojaksi' ja vetäisi iiiison hymyn korviin asti.

Vierailija
26/35 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin syrjemmälle imettämään.

Mutta toisaalta: tässä tilanteessa appi itse tuli paikalle kesken imetyksen ja alkoi huutaa, joten ymmärrän hyvin ap:n loukkaantumisen. En kyllä tuosta välejä katkaisisi ja menisi kylään vasta imetyksen loputtua, vaan jatkossa imettäisin siellä kyläillessä aina vierashuoneessa tai syrjässä. Näkyi tissiä tai ei.

Vierailija
27/35 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset on niin hysteerikkoja appivanhemmista ja hormonihuuruinen äiti tisseineen erityisesti, joten oikeasti olisi kiva tietää, mitä se appi sanoi. Sanoi ehkä jämäkästi tai räväkästi, mutta tuskin nyt huusi.

Vierailija
28/35 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tulis mieleenkään imettää olkkarissa jos meillä on vieraita tai ite ollaan kylässä. Muut huoneet ovat sitä varten.

Vierailija
29/35 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on kyllä yksi tuttava jonka imettäminen yököttää . repii tissin esiin kokonaan kahvipöydässä eikä malta ihan heti sitten syötön jälkeen laittaa paitaansa kiinni!yäääk. kotona saa hilluu ihan niinkuin tykkää mutta Joku raja!

Vierailija
30/35 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minusta asiahan on aivan luonnollinen. Jos joku kokee tilaanteen vaikeana, voi poistua tai kääntää katseen muualle. Ja appihan tuli vasta myöhemmin, eli ei ollut edes paikan päällä. Lapsi on syötettävä ja eihän se häpeällistä ole, joten pois nurkista ja komeroista imettäjät!

Vierailija
31/35 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahviloissa, bussissa, ravintolassa jne. Miksi anoppilassa sitten ei saisi imettää? Ei siinä mitään tissiä heilutella ja strippailla, vaan syötetään vauvaa. Oli vanha tai ei, saisi appiukkosi hävetä. Minä ainakin olisin loukkaantunut.

Vierailija
32/35 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen ei todella tarvitse tapahtua muiden silmien alla.

Vierailija
33/35 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut sanoivat, että miksi alunperin menin olohuoneeseen imettämään: Kysyin anopilta, että missä voisin imettää, niin hän sanoi, että olohuoneessa käy ihan hyvin.

Jotkut epäilivät, että appi huusi: Ei hän siis huutanut "täyttä kurkkua", mutta ärähti tosi vihaisesti ja kovaäänisesti minulle.

Itse olen nyt tosi varautunut apen suhteen, ja varmaan aika varpaillani siellä kyläillessä. Olen muutenkin aika herkkä ihminen ja menen helposti pois tolaltani... :(

ap

Vierailija
34/35 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkään jos olet kysynyt missä voit imettää. Mielummin minä olohuoneessa imetän kun menen toisten makuuhuoneisiin jos muita ei ole paikalla.

Vierailija
35/35 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuommosten asioitten takia en aio imettää julkisesti enkä myöskään kenenkään nähden, paitsi mieheni.

Itse en myöskään katso hyvällä jos joku imettää julkisesti, vaikka ihan luonnollinen asia onkin. Tulee vain itselle vaivautunut olo. Mutta en ikimaailmassa menisi kenellekään sanomaan mitään jos imettää vauvaansa julkisesti tai muuten!

Jos olisin itse tuossa tilanteessa ollut niin en varmasti ikinä menisi enää ko paikkaan kylään. Enkä kutsuisi heitä meille, tai ainakaan appiukkoa. Että et ep todellakaan minun mielestäni loukkaantunut turhasta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi