Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni soitti maksulliselle? Mitä tekisin?

Vierailija
21.12.2009 |

Viimeisilläni raskaana, kolmatta odotan. Seksiä ei ole ollut pariin kuukauteen. Tänä aamuna unohti puhelimensa kotiin ja katsoin siitä viimeksi valitut numerot.

Oli soittanut #31#-koodilla 046-alkuiseen numeroon. Ihmettelin miksi halusi salata oman numeronsa ja soitin tähän numeroon, no siellähän vastasi kimeä nuori naisääni "Mimosa" nimeltään.

Mies sanoi että vain soitti suutuspäissään ja kysyi hintaa, muttei olisi koskaan tehnyt mitään.

En tiedä mitä tekisin. Vauvan laskettuaika viikon kuluttua. Mitä te tekisitte? Jotenkin ällöttää koko äijä. En jaksa uskoa että olisi muka eka/ainoa kerta kun soittelee. Ikinä ei mitään myöntäisi vaikka mistä jäisi kiinni.

Illalla pitäsi koristella lasten kanssa joulukuusi. Itkettää. Vittu.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulinpahan vain katsoneeksi kun se tossa pöydällä aamulla lojui. Varmaan tein tyhmästi, mutta sekö tässä on suurin synti?

Vierailija
22/35 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulinpahan vain katsoneeksi kun se tossa pöydällä aamulla lojui. Varmaan tein tyhmästi, mutta sekö tässä on suurin synti?

melko tekopyhää? Olet pettänyt myös hänen luottamuksensa kaivelemalla henkilökohtaista omaisuutta.

"Tulipahan vain nusaistua kun se tossa sängyllä illalla lojui."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi av:lla kaikki kuitenkin aina käännetään väärinpäin; raskaana oleva ja siis jo pelkkien hormonienkin takia mahd. ei-niin-halukas on syyllinen siihen, että miehensä ei kestä olla ilman seksiä ja harkitsee puolitosissaan HUORAA??

Vierailija
24/35 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole hänelle ollellista. Kumma miten tällaiseen nyt tartutaan.

Vierailija
25/35 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huorallesoitto....hmmm...

Vierailija
26/35 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole hänelle ollellista. Kumma miten tällaiseen nyt tartutaan.

Oma pieru totta kai haisee paremmalta, mutta ei se tee sun perseestä puhtaampaa.

Vierailija
27/35 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole mitenkään sovittu puhelimien katsomisesta, muttei myöskään koskaan ole kiellettyä ollut. Mieheni on usein katsonut puhelintani, samoin minä hänen. Ymmärtäkää ettei tämä ole meidän perheessä mikään issue.

Harvoin katson, nyt vaan selailin kun oli tossa pöydällä aamulla. Mieheni tietää kaikki minun salasanani ja pinkoodini, jos haluaa minun juttujani katsoa.

Vierailija
28/35 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus kuitenkin suhteessanne ilmeisesti aika huonolla tolalla kun menet tutkimaan miehen kotiin unohtamaa kännykkää, siis hänen selkänsä takana. Joten ei tässä ilmeisesti ole kyse vain ammattilaiselle soittamisesta tai miehen suuttumuksesta, vaan laajemmasta asiasta.

i]Viimeisilläni raskaana, kolmatta odotan. Seksiä ei ole ollut pariin kuukauteen. Tänä aamuna unohti puhelimensa kotiin ja katsoin siitä viimeksi valitut numerot. i]

Vierailija
29/35 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus kuitenkin suhteessanne ilmeisesti aika huonolla tolalla kun menet tutkimaan miehen kotiin unohtamaa kännykkää, siis hänen selkänsä takana. Joten ei tässä ilmeisesti ole kyse vain ammattilaiselle soittamisesta tai miehen suuttumuksesta, vaan laajemmasta asiasta.

i]Viimeisilläni raskaana, kolmatta odotan. Seksiä ei ole ollut pariin kuukauteen. Tänä aamuna unohti puhelimensa kotiin ja katsoin siitä viimeksi valitut numerot. i]

Vierailija
30/35 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus kuitenkin suhteessanne ilmeisesti aika huonolla tolalla kun menet tutkimaan miehen kotiin unohtamaa kännykkää, siis hänen selkänsä takana. Joten ei tässä ilmeisesti ole kyse vain ammattilaiselle soittamisesta tai miehen suuttumuksesta, vaan laajemmasta asiasta. i]Viimeisilläni raskaana, kolmatta odotan. Seksiä ei ole ollut pariin kuukauteen. Tänä aamuna unohti puhelimensa kotiin ja katsoin siitä viimeksi valitut numerot. i]

Seurusteluaikoina mieheni petti kerran luottamukseni ja vieläkin (10v myöhemmin) silloin tällöin epäilys valtaa minut. Ei ole koskaan jäänyt kiinni mistään, mutta paljon ollut esim. ex-tyttöystäviä joilta tullut kaipaavia maileja/viestejä. Nämä siis ihan itse minulle näyttänyt.

Nyt loppuraskaudessa on vaan jotenkin todella masentunut olo ja kaikkien miehen pikkujoulujen ja työmatkojen jälkeen tuli olo, että mitäs jos olisi tehnyt jotain. Siksi, siis katsoin puhelinta.

Vierailija
31/35 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kaikkilla vähän pinna kireellä joulun takia. Mies on tehnyt tosi ikävästi. Mä olisin ainakin ihan tosi raivona. Itsekin olen ollut raskaana, eikä siinä kyllä viimeisillä metreillä seksi pahemmin kiinnosta. Alkaa olla jo niin tukalat paikat mahan kanssa, että sitä on vaan tyytyväinen että pystyy nukkumaan ja muutenkin liikkumaan edes jotenkin. Jos mies ei pysty olemaan paria kuukautta ilman, niin on kyllä päässä vikaa.

Vierailija
32/35 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ilmoittaisin miehelle, että nyt on keskustelun paikka.

En hyväksyisi, että soittaa huoralle ja kysyy paljonko maksaisi.

ap sanoi, että loppuraskauden aikana ei ole ollut seksiä koska hänellä on ollut vaivoja. Kyllä miehen pitää pärjätä runkkaamalla joitakin kuukausia tällaisessa tilanteessa.

Vaatisin selitystä ja jos mulle jäisi uskomus siitä, että mies on jo käynyt huorissa liitto jäisi siihen. Mielestäni on pettämistä!

Vierailija
33/35 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt menisi tollasen takia miestäni jättämään todellakaan, mutta voisin suuttua ja sanoa että soittelee jatkossa minulle :D

Vierailija
34/35 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin en usko, että eka ja ainoa kerta kun on soittanut huoralle ja kysynyt millä hinnalla pääsisi panemaan niin jää kiinni.

eli on ennenkin soittanut ja käynyt panemassa

en nyt menisi tollasen takia miestäni jättämään todellakaan, mutta voisin suuttua ja sanoa että soittelee jatkossa minulle :D

Vierailija
35/35 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs olet pihdannut pillua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme