Paras huutiksessa tekemäsi kauppa?
Kommentit (36)
olin ostanut lasten kengät 4 e ja möin 25 e.
Kohteessa ei ollut kuvia lainkaan ja kuvaus oli tyyliin "jätesäkillinen duploja". Harva uskalsi huutaa mutta säkki osoittautui oikeaksi aarteeksi; ajoneuvoja, ukkeleita, eläimiä ja erikoispalikoita oli todella paljon. Hädin tuskin jaksoin kantaa säkkin myyjän ovelta autolle... Mukana tulleen junaradan myin pois hintaan 50e, joten ei jäänyt paha hinta säkilliselle.
ja yhdet rattaat huusin 15€, oli kuulemma rikki. se myyjä ei vain osannut käyttää ja kun itse myin toimivana pois taisin saada 50€
Todella kauniin, Ticket To Heavenin takin 50 €:lla postikuluineen. Uusi takki jossa laput kiinni.
Myyjä oli varmasti saanut sen jostain halvalla (mutta siis ihan luotettava ja paljon palautetta saanut myyjä, jolla fanituksessa T2H vaatteet, ei mikään myymälävaras), mutta kun maksoin uudesta vastaavasta reilusti yli 100 e toiselle sisarukselle kaupassa, niin kovin tyytyväinen olin.
Kiitokset vaan Porin suuntaan jos muistan oikein ;)
-Huusin yhden MLP paketin parikympillä ja koska meillä oli jo yksi paketin poni, laitoin sen myyntiin. Noh, siitä käytiinkin kova kilpahuuto ja sain siitä 70!!!! Euroa! Myöhemmin, kun tytön poni innostus laantui ja pikkuveljet eivät ole noista kiinnostuneet, myin nuo yksitellen ja sain noista 5-10 euroa kappale (+ pk:t). Ja tuosta identtisestä ponista, joka meillä jo oli, sain 50 euroa.
-Ostin muutaman Tammen kultaiset kirjat kirpparilta, hintaa 0,5-euro ja laitoin ne myyntiin Huutikseen ja sain niistä 50-150 euroa kappale (oli niitä harvinaisempia kaiketi?). Meillä siis luettiin nuo ja kun eivät enää kiinnostaneet, laitoin nuo yksitellen myyntiin.
Huutajana puolestaan:
-Yhden kirjan, jota olin etsinyt kissojen ja koirien kanssa jo vuosikymmenen ja jota oli Huutiksessakin aika ajoin myynnissä aika suolaiseen hintaan (-> 40 euroa). Tuon kirjan lähtöhinta oli euron ja korotus 10 senttiä ja huutoaika muistaakseni 2 päivää. Ja koska tuossa oli muistaakseni pääsiäinen tai joulu tai juhannus välissä, niin huutajia ei ollut hirveestä. Voitin kirjan kympillä :)
-Samoin huusin kerran yhden sokkopaketin, missä oli huono kuvauskin (tyyliin "pikku-ukkoja"). Kun paketti tuli, pojat meinasivat hyppiä katosta läpi. Paketissa oli nimittäin 20 erilaista isoa Turtles hahmoa (niitä 80-luvun ukkeleita) ja muutama Transformer hahmo ja kasa Turtlesien ase ym. ja kasa Prätkähiiriä ja niiden tarvikkeita ja potskari. Hintaa paketille tuli 15 euroa + pk:t. Nuo ukkelit olisi maksaneet ainakin 200 euroa, jos niitä olisi löytynyt. Tuo kohde oli vaan päivän auki.
Todella kauniin, Ticket To Heavenin takin 50 €:lla postikuluineen. Uusi takki jossa laput kiinni.
Myyjä oli varmasti saanut sen jostain halvalla (mutta siis ihan luotettava ja paljon palautetta saanut myyjä, jolla fanituksessa T2H vaatteet, ei mikään myymälävaras), mutta kun maksoin uudesta vastaavasta reilusti yli 100 e toiselle sisarukselle kaupassa, niin kovin tyytyväinen olin.
Kiitokset vaan Porin suuntaan jos muistan oikein ;)
saa normihintaisena ticketin toppatakin 37 punnalla eli noin 40 eurolla. katso vaikka ihan hintalapusta niin GBP vain 37. postikulut 5 puntaa yleensä eli noin 7e. itse tilaan ticketit englannista.
Kirppariltä löysin yhteensä 8 eurolla välikausi haalarin, takin ja housut. Eivät olleetkaan meille mieluisat ja myin ne pois 70€.
Toisn kerran löysin 5€/kpl 3 unq;n mekkoa. Yhden myin heti pois ja sain 25€. Kaksi vielä käytössä.
Osto löytönä uudenkarhea Reiman toppahaalari nätin värisenä postikuluineen 22€.
Mistä nettikaupasta tilaat nuo Ticketit englainnista tuolla hinnalla?
vakiohinta joka on lappuun painettu. näet sen hinnan siis ihan takissa kiinni olevasta lapusta, eli on sama joka kaupassa Iso-Britanniassa.
Esim. vintagepotkareista maksoin kirpparilla 0,50e, huutiksessa sain 70e.
Ostin lipaston 30 eurolla, myin 350 eurolla.
Ostin muumimukeja kirpparilta vitosen kappale, sain huutiksessa n. 80e kappale.
Ostin kirpparilta rattaat vitosella, myin 30 eurolla.
Näitä on vaikka kuinka paljon :)
Mistä nettikaupasta tilaat nuo Ticketit englainnista tuolla hinnalla?
mistä kaupasta?
katsokaa seuraavaksi kun näette uuden th2 takin niin hintalapusta eri maiden hinnat. siitä näette millä hinnalla missäkin maassa myydään. sitten vaan googlettelemaan. en viitsi hyviä kauppalöytöjä paljastaa täällä jotta itselle riittää tuotteita.
Muutamia esimerkkejä:
-Lasten kirjoja 0,5-euron kappale, Huutiksessa sain 10-30 euroa.
-Nuorten kirjoja (esim. Neiti Etsiviä) 0,5-euron kappale, Huutiksessa 5 euroa kappale.
-Retro vaatteita, 0,2 euroa kipale, huutiksessa 4-5 euroa.
-Marimekon paitoja euroan kappale, Huutiksessa 15-20 euroa.
-Lasten vaatteita 0,1-2,5 euroa, Huutiksessa 3-6 euroa.
-Reimatec haalari 0,1 euroa, Huutiksessa 25 euroa.
-Rukan sadekamppeet 2,5 euroa, Huutiksessa yhteensä 20 euroa.
-Rukan kurarukkaset 2,5 euroa, Huutiksessa 15 euroa.
Jne. jne. jne.
Muutamia esimerkkejä:
-Lasten kirjoja 0,5-euron kappale, Huutiksessa sain 10-30 euroa.
-Nuorten kirjoja (esim. Neiti Etsiviä) 0,5-euron kappale, Huutiksessa 5 euroa kappale.
-Retro vaatteita, 0,2 euroa kipale, huutiksessa 4-5 euroa.
-Marimekon paitoja euroan kappale, Huutiksessa 15-20 euroa.
-Lasten vaatteita 0,1-2,5 euroa, Huutiksessa 3-6 euroa.
-Reimatec haalari 0,1 euroa, Huutiksessa 25 euroa.
-Rukan sadekamppeet 2,5 euroa, Huutiksessa yhteensä 20 euroa.
-Rukan kurarukkaset 2,5 euroa, Huutiksessa 15 euroa.
Jne. jne. jne.
mutta vaikea uskoa näitä, esim. kuka maksais rukan kurahanskoista 15 e kun kaupasta saa halvemmalla?
mistä kaupasta? katsokaa seuraavaksi kun näette uuden th2 takin niin hintalapusta eri maiden hinnat. siitä näette millä hinnalla missäkin maassa myydään. sitten vaan googlettelemaan. en viitsi hyviä kauppalöytöjä paljastaa täällä jotta itselle riittää tuotteita.
Ja tiedän mitä hintalapussa lukee. Yleensä vaan UK.sta tilatuissa esim.postimaksut on tosi kovat, esim. No Added Sugarin toimituskulut on niin huikeat, että kannattaa tilata kalliimmalla esim.- sisukas.netistä jos vaan kokoja on.
Ostin just suomalaisesta nettikaupasta toppahousut ihan hyvällä alennuksella (postikulut 5 €) ja selasin monta sivua, eikä löyynyt UK nettikauppaa, josta saa Ticketiä 70% halvemmalla kuin Suomessa.
Kulunut ja irtolehdet olivat, ja välillä oli lapsi piirtänytkin sivuihin, mutta sitä lukunautintoa...
paljon olen saanut hyviä tavaroita edullisilla hinnoilla tai itse myynyt kalliilla, mutta tuo kirja on minulle se rakkain ja paras kauppa!
mistä kaupasta? katsokaa seuraavaksi kun näette uuden th2 takin niin hintalapusta eri maiden hinnat. siitä näette millä hinnalla missäkin maassa myydään. sitten vaan googlettelemaan. en viitsi hyviä kauppalöytöjä paljastaa täällä jotta itselle riittää tuotteita.
Ja tiedän mitä hintalapussa lukee. Yleensä vaan UK.sta tilatuissa esim.postimaksut on tosi kovat, esim. No Added Sugarin toimituskulut on niin huikeat, että kannattaa tilata kalliimmalla esim.- sisukas.netistä jos vaan kokoja on.
Ostin just suomalaisesta nettikaupasta toppahousut ihan hyvällä alennuksella (postikulut 5 €) ja selasin monta sivua, eikä löyynyt UK nettikauppaa, josta saa Ticketiä 70% halvemmalla kuin Suomessa.
hyvä ettei löytynyt niin saan pitää omana tietonani. mutta hinnan tosiaan näkee ihan täällä suomessakin lapusta. ja tosiaan tuolta mistä tilaan niin kulut on 5 puntaa ja tulee suoraan kotiin, ja aina 5 puntaa vaikka ois kuinka tavaraa. ostankin kerralla paljon. Aika törkeetä että suomessa ovh samalle takilla ihan sikahintainen.
[/quote]
mutta vaikea uskoa näitä, esim. kuka maksais rukan kurahanskoista 15 e kun kaupasta saa halvemmalla?
[/quote]
Noista kirjoista sen verta, että mukana oli mm. Tammen kultaisia kirjoja, joista maksettiin 20-30 euroa ja pari harvinaisuutta, joista maksettiin enempi.
Ja noita rukkasia mäkin ihmettelen! Olivat kyllä kuin uudet, mutta.. Huutajia oli 8-9 ja huutelivat kilpaa. Eli.. Mutta mitä väliä, sain rahani ja olin tyytyväinen. Ja ehkäpä voittaja ei tiennyt paljonko nuo maksavat uusina?
myin turvakaukalon ja jalustan 210 eurolla, käytin sitä lapsellani 10kk, maksoin siitä itse 230 euroa.
Ostajana:
Uusi reiman toppahaalari postikuluineen 20 euroa.