Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tottuisin....

Vierailija
21.12.2009 |

..mieheni vanhempien puheisiin. He puhuvat vitusta kuin leivästä. Minua nolottaa kuunnella vanhempien tuollaista puhetta. Muutenkin ovat melko roisia puheissaan, siis minun mielestäni.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieleni sanoa, ettei sinun tarvitsekaan tottua enempää kuin on välttämätöntä. Ja vaikka he ovat appivanhempasi, voisit sanoa, että moinen puhe loukkaa sinua. Tai ehkä saisit miehesi välityksellä kerrottua asian.

On tietenkin hyvä, etteivät estot vaivaa pariskunnan sänkykamarissa. Se ei silti tarkoita, että seksi olisi asia, jota pitää julistaa roisein sanakääntein seurassa, jossa se aiheuttaa mielipahaa.

Hienovaraisuus seksistä puhuessa on joskus kainostelua. Usein se on myös arvostusta. Seksi on niin erityinen asia, että siitä ei puhuta kuin leivästä. Ja rivoudet taas ovat mielestäni vain keino peittää seksistä puhumisen vaikeus. Ei meidän tarvitse leivästäkään puhua roisein sanakääntein. Jos ostaa ranskanleivän kaupasta, ei sitä tarvitse haukkua ranskankyrsäksi, että osoittaisi kehtaavansa puhua siitä. Vittu taas on vanha voimasana ja on aikanaan sisältänyt sellaisen merkityksen, että naisen sukuelimissä asuu erityinen elämänvoima.

Vierailija
2/3 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen käsitys, että he eivät oikein taida itse iskostaa sitä puhettaan. Heillä se vittu vilahtaa vähän väliä, oli puhe sitten mistä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mentiin hiljaisiksi kun otin ja tokaisin.....onpa vitun hyvää kinkkua...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi