Voi että kun mies ei osaa joskus toimittaa yksinkertaistakaan asiaa.
Sen piti tuoda rappuralliin uudet kenkäharjat. Niin se toi kolme varrellista katuharjaa, ja ne on sitten aivan kirkuvanpunaisia, enkä minä sellaisia hälytysajoneuvoharjoja huoli rapulle loistamaan.
Oma vika, kun ei tullut mieleenkään ohjeistaa väristä mitään, kun meillä on aina harjat olleet niitä tumman punaisia, ja niitähän ne kaupassakin on. Mistä lie kävi nuo haalimassa. Ja mua harmittaa.
Kommentit (41)
Onneksi mun ei koskaan ole tarvinnut kohdella miestäni kuin pikkulasta tai puhua siitä noin ikävään sävyyn.
samaa mieltä kuin kolmonen. Aika kovaa on parisuhde, jos toisen pitää osata lukea ajatukset. Jos toisen arvostelukykyyn ei luota yhtään.
Onneksi mun ei koskaan ole tarvinnut kohdella miestäni kuin pikkulasta tai puhua siitä noin ikävään sävyyn.
omat aivot coi jättää narikkaan kun joku muu ajattelee puolestaan.
olen sellainen kontrollifriikki, ettei minulle kelpaa muu kuin tasan se, mitä ITSE olin ajatellut. Nyt mies ei uskalla edes valita vauvalle vaatteita kaapista, ettei vaan mene väärin.
Yritän hillitä itseäni, koska en juurikaan pidä tästä piirteestäni.
että tarkoitettiin varsiharjoja? Väristä viis mutta että tuon verran nyt aikuisen ihmisen pitäis kyl tajuta :D ja ihan itse!
Miehet eivät varmaan useinkaan ymmärrä eroa tummanpunaisen ja räikyvänpunaisen välillä... Jos mä yrittäisin lähettää miestä ostamaan kenkäharjoja, se kysyisi ensin mitä ovat kenkäharjat ja sen jälkeen toisi hiusharjan.
On siis sittenkin samaa sarjaa, luin huonosti.
niin mitähän arvostelukykyä se on sillä osoittanut.
joten ei siitä viitsisi mitään sanoakaan miehelle. Mutta sitten taas kuitenkin harmittaa, että onko mun nyt tosiaan katseltava seuraavat vuodet niitä kirkkaanpunaisia harjoja, kun en niistä yhtään tykkää.
ap
"lievää vastaavanlaista" tapausta. Lähetän mieheni melkein mille hyvänsä asialle niin se tekee sen niin vasurilla että joudun kuitenkin tekemään sen itse perässä. Jos lähetän sen hakemaan kermaviiliä, se tuo viiliä. Jos lähetän sen uudelleen hakemaan kermaviiliä ja korostan että siinä pitää lukea "kermaviili" eikä riitä että siinä lukee "viili", se tuo kotiin jotain missä lukee suunnilleen että "kermaviiliä muistuttava maidoton ja rasvaton tofuvalmiste".
Mies vaan on joissain asioissa aika suurpiirteinen. Ja tän päivän tilannetta ei tietysti auttanut sekään, että miehen piti tuoda tulleessaan karjalanpaistilihat, niin se toi naudanlihat, mutta ei possunlihoja. Ja kinkkurullakin oli muuttunut matkalla juhlakinkuksi.
Mutta tietysti nää kaikki on korjattavissa. Kinkut nyt ei haittaa, parempaahan tuo on. Possunlihat pitää sitten vielä ostaa, ja olin kauppaan menossakin vielä. Lähikaupan valikoimat vaan ovat vähän epävarmat, mutta toivottavasti siellä sitten on. Ja kenkäharjat voi ostaa uudet. Noi varrellisethan voi käyttää jossain takarapulla ja autotallissa missä ne ei näy mihinkään.
Vaan tosiaan huokailuttaa, kun kuitenkin sitten pitää tehdä itse perässä, tai vähintään tulee hässäkkää ja harmitusta.
Ennen oli vielä pahempi, mutta kehittynyt vuosien myötä. Ennen toi mustikoita kun pyysin mansikoita, ja vaahtoutuvaa vaniljakastiketta pyydettäessä toi vispikermaa.. Nyttemmin menee enää vikaan vaan vaikemmissa paikoissa: pyysin perushuulirasvaa, jossa "ei ole mitään minttua tai vastaavaa". Toi sellaisen jossa oli mentholia, koska "ei se ollut minttua"...
Alkaahan tää vähitellen naurattamaankin. Mulle nää on vähän hankalia tilanteita, kun ei viitsisi noin pienistä nalkuttaakaan. Mutta sitten kuitenkin harmittaa turha rahanmeno ja myttyyn menneet suunnitelmat, joten jos en sano mitään, niin olen huonolla tuulella loppupäivän, vaikka kuinka yrittäisin unohtaa asiaa.
ap
Olen valittanut miehelleni lähes kaikesta mahdollisesta eikä se raukka enää edes aina uskalla mennä vessaan kysymättä multa lupaa =D Se pelkää että suutun sille pienimmästäkin asiasta niin se raukka ei enää edes osaa sanoa sanaa "ei" =D
Parempi vain että itse hoidan asiat ja tilaan remonttimiehekin laittamaan taulukoukutkin seinälle niin meneepähän asiat kerralla oikein!
lapio kaupoilta. Listassa sattui lukemaan, että lapsi toivoi mustaa lapiota (kun entinenkin oli musta). Mies oli löytänyt vain punaisen lasten lapion, eikä ollut siis ostanut lapiota lainkaan. Nyt jää sitten lapsen hartain joululahjatoive täyttämättä vähän yksinkertaisen miehen takin. Minua kyllä sapettaa suunnattomasti. Olisi voinut edes soittaa, jos ei oma järki riitä siihen, että ottaa nyt vaan sen lapion, että saadaan se kiva joululahja annetuksi...!
Parempi vain että itse hoidan asiat ja tilaan remonttimiehekin laittamaan taulukoukutkin seinälle niin meneepähän asiat kerralla oikein!
Miksi ette kaikki palstan miehestään valittajat tee näin? Jäisi paljon parempi mieli kaikille osapuolille. Etenkin tuo huulirasvan miehellään ostattaja!! Haloo, kait sitä voi itekin ostaa oman huulirasvan. Että te ootte urpoja. Kunnioitusta kehiin!
Nimim. osaavan (muttei ajatustenlukijan) miehen vaimo
Ole iloinen jos miehesi ei hakkaa, petä ja ryyppää.
Listassa sattui lukemaan, että lapsi toivoi mustaa lapiota (kun entinenkin oli musta). Mies oli löytänyt vain punaisen lasten lapion, eikä ollut siis ostanut lapiota lainkaan. Nyt jää sitten lapsen hartain joululahjatoive täyttämättä vähän yksinkertaisen miehen takin. Minua kyllä sapettaa suunnattomasti. Olisi voinut edes soittaa, jos ei oma järki riitä siihen, että ottaa nyt vaan sen lapion, että saadaan se kiva joululahja annetuksi...!
Mun mies on NIIN samanlainen. AAARGH!
meillä ei mies pysty toimittamaan minkäänlaista asiaa ilman yksityiskohtaisia ohjeita ja toimintavaihtoehtoja. Joskus ei selviä sittenkään vaikka olis ohjeistettu kuinka seikkaperäisesti.