Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Tekemäsi asiat, jotka on eniten herättäneet paheksuntaa muissa ihmisissä?

Vierailija
21.12.2009 |

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia joka ei herätä paheksuntaa, mutta jota pidetään kummallisena on se, että haluamme asua Helsingissä kerrostalossa, mieluiten mahdollisimman lähellä keskustaa :)

Haluamme myös asua Hgissä kerrostalossa lähellä keskustaa. Ja asummekin.

Meillä ei ole autoa, joten emme voi sukuloida maalla ihan hetken mielijohteesta.

Lisäksi syömme sitä kuuluisaa kokolihaa. Usein.

Ja matkustelemme joidenkin mielestä liikaa. Turhuuden turhuus. Silläkin rahalla lyhentäis okt- ja farmariautolainaa.

Vierailija
2/41 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on vain 1 lapsi (sain hänet 5 vuoden yrityksen jälkeen 37 vuotiaana)

sensijaan kun hoidin häntä 3v kotona, sitä ei kukaan paheksunut, päinvastoin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan tatuointeja. minulla on räikeänpunainen tukka ja käytän yleensä pitkää nahkatakkia. tein lapsen vasta kolmekymppisenä. en jaksa kokata, mieheni kokkaa

Vierailija
4/41 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-tein viisi lasta (kaksi olisi kai se oikea määrä)

-jätin 3 lasta viikoksi isänsä kanssa kotiin ja lähdin kahden kanssa viikon etelänmatkalle

-annoin miehelleni anteeksi 3vkon sivusuhteen nuoreen naiseen

Vierailija
5/41 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paheksunta on ollut täysin ansaittua ja osuvaa. Olen aina suuna päänä besserwisseröinyt muille miten elämää pitäisi elää ja tiennyt kaiken paremmin; arvostellut tekopyhästi muiden tekemisiä ja jopa persoonallisuuksia. Nyt olen kuvottavan epärehellisellä toiminnallani osoittanut lopullisesti todeksi sen mitä muut taisivat jo valmiiksi tietää: besserwisseröintini on ollut katteetonta. En osaa elää elämää yhtään paremmin kuin kukaan muukaan, ja itse asiassa selvästi huonommin kuin monet arvostelemistani ihmisistä. Lapseni joutuvat nyt elämään rikkinäisessä ja tulehtuneessa ilmapiirissä, koska olen tällainen kusipää. Hävettää ja nolottaa. Voisinpa vajota maan alle.

Vierailija
6/41 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- en käynyt lukiota

- sain esikoiseni 18 vuotiaana

- tein nuorena (21 v) abortin

- hankin uuden miehen kanssa kolme yhteistä lasta (liikaa lapsia)

Vierailija
7/41 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 23 :-) eivätkä itsekään ole langanlaihoja.... mutta aina löytyy jotain sanottavaa vyötäröstäni.

Vierailija
8/41 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustelin useiden ihmisten kanssa nuorena ennenkuin menin naimisiin. Uskonnollinen vanhoillinen porukka olisi ymmärtänyt varmaan noin yhden harjoitussuhteen, mutta kyllähän sitten olisi pitänyt jo vakiintua!

Vierailija
9/41 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman sukunimeni ja olin kotiäitinä 6 vuotta.

Noissa kahdessa on paheksuttavaa riittänyt.

Vierailija
10/41 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä, että kukaan tuttu paheksuisi. Tai ainakaan sanoisi siitä minulle. kohteita toki löytyy, esim. anoppi on paljon siistimpi ja tehokkaampi kotitöissä kuin minä, samoin äitini. Mutta eivät ole koskaan siitä sanoneet minulle, eivätkä muutenkaan ilmaisseet. No, äitini aina siivoaa meillä, mutta se on kiva asia.

Täällä paheksuttavia asioita onkin sitten paljon. Olen mm.

- aloittanut työt lasten ollessa 7 kk ja 8 kk

- ateisti

- käytän alkoholia joskus lastenkin nähden

- meillä syödään eineksiä(kin)

- ei ulkoilla joka päivä

- en ole koskaan käynyt perhekerhossa tms.

- lapsilla vanhoja haalareita, vaikka perheen auto on 40 000 euron arvoinen ;)

Vierailija
11/41 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mm. tein joidenkin mielestä ensimmäisen lapsen liian nuorena (21v)

- toisen lapsen liian suurella ikäerolla esikoiseen (5v)

- lopetin kesken erään koulutuksen, kun ei ollut lainkaan mun juttu se

- jopa sitä on joku paheksunut kun en alkanut seurustella erään miehen kanssa, joka oli hirmuisen ihastunut minuun (itse en ollut häneen, olisi pitänyt silti kuulemma yrittää... säälistä?)

- osa paheksui sitä kun olin niin pitkään lasteni kanssa kotona (3v kummankin kanssa) ja osa sitä kun sitten menin töihin aikanaan.

- Jne

Vierailija
12/41 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä on jo kauhisteltavaa kerrakseen.

Vierailija
13/41 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni luuli, että olin rikkonut mieheni avioliiton, vaikka eron syy oli vaimon uskottomuus ja halu korvata lapsen isä toisella miehellä. Ex-vaimo edisti aktiivisesti tuon väärän käsityksen syntymistä mieheni sukulaisten piirissä, joten en saanut erityisen lämmintä vastaanottoa. Oma sukuni ei ollut hyvillään, kun aloin hyysätä vieraan synnyttämää lasta. Lapsiparka oli kuulemma pahanlaatuinen leipäsusi ja lapsi ja mes yhdessä imisivät minut kuiviin. Sen kunniaksi tein lapsesta perilliseni :)

Vierailija
14/41 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

petin miestäni ja tämä tuli ilmi. Mies jätti minut ja lapset. Aloin seurustella sen kanssa jonka kanssa petin, mutta myöhemmin tuli ero hänen kanssa.

Voitte varmaan arvata miten onnellisia juoruämmät oli saatuaan kunnon puitavaa. Asiat leviää nopeasti pienessä kylässä.

Vierailija
15/41 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kiroilu

- alkoholin käyttö, joskus reipastakin kulutusta

- yleinen hulluttelu

- täysin viherpeukaloton

- täysin jauhopeukaloton

- elän paljolti mieheni siivellä

Vierailija
16/41 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutot, olemme fiiliksen mukaan vaihtaneet maata aina välillä. Varsinkin lasten syntymän jälkeen ulkomaille muuttaminen oli todella paheksuttavaa muiden mielestä.

Vierailija
17/41 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun rikokseni oli avoliitossa asuminen.

Vierailija
18/41 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen "varastin" parkkiruudin yhdeltä toopelta. Huomasin että se kärkkyy sitä paikkaa, mutta oma vika kun ei viitsinyt laittaa vilkkua päälle. Mä pistin vilkun päälle ja kurvasin nopeesti siihen paikalle. Mahto ukkoa harmittaa?

Vierailija
19/41 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä oikeestaan ku kynsien pureskelu mitä mies ei voi sietää..

No täällä palstalla sitten tietty mitä vaan sanoo niin siitä ei joku tykkää niin sitä paheksuntaa sain/saan ja tulen jatkossaki saamaan omilla kommenteillani täältä.

Vierailija
20/41 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- lapsi tehty liian nuorena (21 täälläkin)

- lapsi laitettu alle vuoden ikäisestä 1-2 krt/kk mummolaan hoitoon yhdeksi yöksi, mummon pyynnöstä

- mies ollut lapsen kanssa kotona pidempään kuin minä ja hänellä parempi suhde lapseen

- minulla ei ole vakituista työpaikkaa

- koulutus jäi kesken sillä minut eristettiin ryhmästä täysin enkä saanut siksi tehtyä osaa ryhmätehtävistä -> kursseista hylättyjä

- uskallan huutaa ja mesota, myös lapsen edessä

- uskallan sanoa, milloin on paha olla enkä jousta kohtuuttomasti kuin äidin kai kuuluisi

- kiroilen, en tosin lapsen kuullen

- välillä toivon lapseni olevan enemmän hoidossa muualla ja että saisin vain olla rauhassa kotona