Onkos kukaan viettänyt joulua SYNNÄRILLÄ? Millaista oli? ov
Meillä taitaa tulla tuollainen joulu. Laskettuaika on viikon päästä ja koko päivän on ollut vatsa sekaisin ja pari tuntia sitten alkoi sellainen menkkamainen selkäsärky. Eli synnytys voi olla alkamassa.
Oltiin muutenkin menossa mummilaan, jonne tuleva isosisko menee kaikesta huolimatta, vaikka oltaisiin sairaalassa.
Kommentit (25)
jouluaatto sairaalassa. Aamulla avasivat huoneiden ovet ja käytävällä laulettiin joululauluja. Itku pääsi siinä hormoni huuruissa x) Jonkinmoista joulumoskaa yrittivät syöttää. MUkavin ylläri oli kun sukulaisia tuli aattoiltana lahjojen kanssa ja tädin mies oli pukeutunut joulupukiksi :)
eli voi olla, että olen tänä vuonna jouluaattona Tyksin synnärillä :) Toivon, etten olisi kun on kaksi muuta lasta, jotka odottavat joulua kovsti (siis heidän takia).
Toki mielelläni sen käärön otan ja mulle ajankohdalla ei sinänsä ole väliä kunhan kaikki menee hyvin!
Ei merkkejä vielä. Vietettiin joulu jo kaksi vkoa sitten. Koko joulupöytä ja herkut kera kuusen, joten ei sekään jää tältä vuodelta, jos laitoksella odotellaan toisenlaista lahjaa. :)
Minusta jouluun pitäisi valmistautua jouluksi, eikä kaksi viikkoa ennen. Todennäköisesti sitä kuitenkin on kotona, vaikka LA kuinka olisi aatolle. Ja jos ei ole, niin ei ole. Joulu väärällä paikalla on jotenkin hassua. Entä jos ette ole synnärillä? Mitä sitten? VIetätte toisen joulun?
uudelleensynnyttäjä vielä (jos kaikki on normaalisti)? Vaikka itse synnyttäisin 23 päivä niin aion olla kotona aattona jos kaikki ok... La oli ja meni jo.
Itse meinasin myös kuolla synnytyksen jälkeisiin komplikaatioihin (ei joulun aikaan) ja varmasti osin siksi henkilökunta oli ylen ystävällistä ja huolehtivaa. Toivottavasti olet jälkeenpäin saanut keskustella synnytyksestäsi.