Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtiskö joku kaveriks shoppailemaan tänään =)

Vierailija
20.12.2009 |

Ei ole Provo, kaikille näin aluksi tiedoksi. Ajattelin, että löytyikö täältä spontaania ihmistä, joka uskaltais lähteä noin vaan shoppailemaan Helsingin keskustaan mun kaveriks?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä tampereen suunnalta on vähän turhan pitkä matka lähteä noin extempore Helsingin jouluruuhkiin sompailemaan, varsinkin kun en ole ikinä Helsingissä ajanut :D

Vierailija
2/12 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä toi 5v jaksa kovin kauaa muutenkaan pyörii shoppailemassa...muuten kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä voisinkin... monenko aikaan ajattelit ja missä kaikkialla ajattelit pyöriä?

Vierailija
4/12 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy olla todella yksinäinen, jos haluaa täältä kyttääjien, haaskalintujen ja vittuilijoiden palstalta jonkun tavata sokkona.

Toivottavasti sulla käy mukava tuuri jos joku lähtee kaveriksi, itse en uskaltaisi ikinä tällaisen ilmapiirin palstalla ehdotella tapaamisia.

Vierailija
5/12 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti karkasi =) Ajattelin puolen päivän aikoihin olla keskustassa, kun ei ehkä vielä niin paljon porukkaa liikkeellä (Toivottavasti). En ota lastani mukaan tällä kertaa.

-ap-

Vierailija
6/12 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ennakkoluuloinen, kuin sinä. Täällä varmasti mukavaakin porukkaa. Sinut tietysti poislukien

-ap-

täytyy olla todella yksinäinen, jos haluaa täältä kyttääjien, haaskalintujen ja vittuilijoiden palstalta jonkun tavata sokkona.

Toivottavasti sulla käy mukava tuuri jos joku lähtee kaveriksi, itse en uskaltaisi ikinä tällaisen ilmapiirin palstalla ehdotella tapaamisia.

Vierailija
7/12 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla meiliä, jonka voit laittaa tänne..? Puolenpäivän aikoihin vois sopia, ja oman viiskuisen jättäisin myös kotiin. Mistä päin olet?

Vierailija
8/12 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oikein ole sellaista meiliä, jonka voisin tänne laittaa =) Nyt pitäis nopsaa kehitellä sellainen. Olen Vantaalta.

-ap-

Vierailija
9/12 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit vieraan ihmisen seuraa? En ymmärrä. Itse lähden iltapäivällä lahjaostoksille, yksin. Eilen olin kavereiden kanssa ja heistä oli toki iloa, mutta lähinnä kahviseurana.

Vierailija
10/12 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit vieraan ihmisen seuraa? En ymmärrä. Itse lähden iltapäivällä lahjaostoksille, yksin. Eilen olin kavereiden kanssa ja heistä oli toki iloa, mutta lähinnä kahviseurana.

..kaikki pitäisi tehdä tylsästi ja turvallisesti tuttujen kanssa? Tuskin kukaan ei-sosiaalinen ja sokkotreffejä pelkäävä edes lähtisi kanssani kaupungille vaan päinvastoin; samanhenkinen ja spontaani. Voinhan toki yksinkin shoppailla, mutta on se kahdestaan minusta ainakin paljon mukavampaa.

-ap-

Vierailija
11/12 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

väänsin meilin: Friusa@luukku.com. Ap tai muutkin shoppailuseuraa/kahviseuraa kaipaavat pk-seutulaiset, ottakaapa yhteyttä!

*innostui ap:n aloituksesta*

Vierailija
12/12 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

munkin mielestä. Mulla väärä paikkakunta ja tänään en muutenkaan olisi ehtinyt, mutta ihana idea! Mä ainakin tykkään tutustua uusiin ihmisiin ja tulen toimeen sekä myös viihdyn kaikkien kanssa. Olisi tosi mielenkiintoista lähteä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän