Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

esikoisen hoito synnytyksen ajan

Vierailija
19.12.2009 |

Oonko mä nyt törkeä ja epärealistinen..

Esikoisen hoitoa tulevan pikkukakkosen synnytyksen ajalle suunnitellaan.

Mä olin ajatellut, että sisko perheineen on "hollilla", asuvat kyllä 45 min ajomatkan päässä mutta kuvittelen, ettei tuu niin hätä etteikö tuota aikaa ehdittäis oottaa. JA jos tulee niin nopsa hätä, niin 3 km päässä asuu kaveri joka voi tulla hätätapauksessa vaikka yöllä sitten sen aikaa lapsen seuraksi, että sisko ehtii paikalle. Hakevat muksun sitten heille (tekevät töitä kotona) tai jäävät tänne meille, miten heille itselle sopii. Totta kai asiat vielä tarkistellaan, mutta periaatteessa siskolle ok.

Appi on jäänyt eläkkeelle, ja nyt anoppi oli puhunut miehen kanssa, että appi voi sitten tulla synnytyksen lähestyessä meille asumaan että voi sitten jäädä hoitamaan esikoista. (Asuvat siis 600 km päässä eli sieltä ei tulla niin vaan nopeasti). Ihana ehdotushan tuo on, mutta mä en ole lähtökohtasesti sinut sen kanssa :/

Appi on ihan mukava, mutta ei tunnu hyvälle, että mun pitäis täällä hänen kanssaan samassa talossa tuskitella avautumisvaiheen kanssa ja mölistä ja olla muissa maailmoissa. Se ei vaan tunnu ainakaan näin eka ajatellen hyvälle, vaikka varmasti sillä selviäisi.

Mutta oonko mä vaan kiittämätön, tuohan olisi selkeästi helpon ratkaisu kaikille ja hyvä jne. Avautumisvaihe ei tod.näk. kestä niin kauan kuin esikoisesta, johon nyt vertaan, eli voi kai tulla nopeastikin lähtö ja sitten oisin vaan tyytyväinen. Onko nyt niin, että nyt ei oo enää niin paljon varaa ajatella sitä, mikä nyt tuntuu ehkä "mukavalle" jos haluan esikoisen hoitoon ja isän synnytykseen mukaan. Varmasti asiat menis hyvin! Ressaa myös ehkä yleisesti ajatus, että appiukko ois täällä viikon vaikka "odottelemassa", mukava on niinkuin sanoin mutta kuitenkin. Mutta polttotuskia voisin potea yläkerrassakin ja tiedän, että jossain vaiheessa sitä ei paljon välitä onko siinä appi vai joku muu...Ja mieluummin otan hyvänen aika omat vanhempani/äitini, jos jonkun! Mutta en ollut heitä ekana ajatellut kysyä, ovat väliin huonossa kunnossa kun iäkkäämpiä, mutta nyt en tiedä "kehtaankokaan" kysyä kun appi ja anoppi ehti ensin.

Mutta mutta, ottaisitteko iloiten apen tarjouksen vastaan vai saako tuntea näikin...Sori sekava viesti, tuli melkeen pieni riita kun mies eka loukkaantui että en halua hänen vanhempiaan auttamaan ja aina ressaannun jos heistä on puhe (eikä juurikaan oikeesti ole syytä, myönnän kyllä).

Onneksi on vielä aikaa....

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi