Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittää rupsahtaneet puistomammat

Vierailija
19.12.2009 |

Lapsia tehdään peräkanaa, ei päästä edes entisistä kiloista eroon kun tulee jo uudet. Sitten sitä onkin jo yli 20 liikaa, kohta taas yli 30 jne.

Päällä virttynyt toppapuku ja kuomat, päivän kohokohta on vierailu lähipuistoon tapaamaan muita ennen aikojaan rupsahtaneita kotiäitejä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kiinnostava aloitus taas. Etpäs saa riitaa aikaiseksi, liian hyvä mieli...

Vierailija
2/18 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

palaavat muutaman puistovuoden jälkeen.

Itse muistelen 2 puistovuotttani lämmöllä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ottanut onkeen tuo "alle 25- äidit ja jotain soopaa je´ne."-ketju, niin tällästä kokeilet? =D

Vierailija
4/18 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi ihmeessä PITÄISI?

Se on nimittäin ah-niin-rentouttavaa mennä sinne kotoromppeissa. Teen työtä, jossa joudun olemaan edustava ja hienosti pukeutunut, joten en viitsi kyllä muita mammoja ja kurapukuisia tenavia varten tällätä.

Vai kuvittelitko ap oikeasti, että ne mammat eivät KOSKAAN osaa/viitsi laittautua?

Puistossa käynti on vain pieni vaihe elämässä, kun ne (keskimäärin 2 kpl) lapset ovat 2-6-vuotiaita.

Vierailija
5/18 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä aikaa kesti muutaman vuoden. Hyvin kyllä kuvasit tuota. Olin juuri tuollainen. Kuomat jalassa ja ylipainoa taisi olla 20 kiloa ja väsyttikin aina välillä tosi paljon. Ei niin jaksanut huolehtia ulkonäöstään.

Mutta onneksi se on aika aikaansa kutakin. Viimeisen lapsen jälkeen tiputin sitten kilot pois kertarysäyksellä ja nyt on aikaa hoitaa itseä ja harrastaa urheilua ja rahaa ostaa vaatteitakin itselle.

Kyllä monesti mietin niihin aikoihin, että mahtaa nuo lapsettomat katsoa mua varmaan säälien kun näytän niin kamalalta:)

Lapsia tehdään peräkanaa, ei päästä edes entisistä kiloista eroon kun tulee jo uudet. Sitten sitä onkin jo yli 20 liikaa, kohta taas yli 30 jne.

Päällä virttynyt toppapuku ja kuomat, päivän kohokohta on vierailu lähipuistoon tapaamaan muita ennen aikojaan rupsahtaneita kotiäitejä.

Vierailija
6/18 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoa ei ole mutta puistoon mennessä en todellakaan ala tälläytymään. Aivan sama miltä näytän. Menen sinne että esikoinen saa ulkoilla ja leikkiä muiden lasten kanssa.

Minulla myös työ jossa täytyy pukeutua siististi (siis ihan housupuku korkokenkä linjaa) joten nautin todella tästä ajasta, kun aamulla ei tarvitse väkertää peilin edessä ja miettiä jo edellisenä iltana mitä laittaa huomenna päälleen...

Eli jos en nyt niin silmiä hivelevä näky puistossa ole niin so what!

Vierailija
7/18 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lapsia tehdään peräkanaa, ei päästä edes entisistä kiloista eroon kun tulee jo uudet. Sitten sitä onkin jo yli 20 liikaa, kohta taas yli 30 jne"

Ennen esikoista minulla oli ylipainoa 30 kg. Kuopuksen jälkeen minulla on ylipainoa 30 kg. Eivät ne lapset sitä painoa tuoneet eivätkä vieneet.

Vierailija
8/18 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko siinä jotakin pahaa jos tapaa muita äitejä vai mikä juttu tää on?

Vierailija
9/18 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellisuus ei saa kadota lapsien takia. Minusta on ihanaa olla huoliteltu ja hyvässä kunnossa. Miksi riskeerata oma terveys ylipainon takia. Ja on se omaa miestäkin kohtaan väärin, kun ei ole enää se hehkeä kuin ennen. Liekö ihme, että joidenkin äijät ramppaa vieraissa tai bissellä kokoajan.

Vierailija
10/18 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamaton muija

Vierailija
11/18 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun huomasi, että jotkut osaavat pysyä omina itsenään, vaikka lapsia onkin.12 on varmaan näitä ylipainoisia ja rupsahtaneita katkeria puistomammoja!! hah hah!11 sentään huolehtii itsestään.

Vierailija
12/18 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä sitten itsensä vertaaminen näihin muihin.

APkin vielä joskus tajuaa, että maailmasta löytyy aina joku, joka on kauniimpi, hoikempi, rikkaampi, älykkäämpi....

Minä keskityn onnen kokoamiseen ja onnesta nauttimiseen. Tänään tuli taas aikamoinen sato, kun kolmea lastani katselin, leivoin pipareita heidän kanssaan, pelasin korttia.

Vierailija
13/18 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen luonnonkaunis vaikka säkki päällä. Eikä ole ylipainoa. Olen kaunis vaikka olis mitä päällä.

Vierailija
14/18 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon luonnostaan sen verran hyvän näköinen, etten ole koskaan tarvinnut meikkiä. Miksi opetella sitten kun tulee äidiksi?

Minusta meikin pois peseminen illalla on ollut aina rasittavaa. Onneksi on hyvät geenit, ei tarvitse tyhjää naamaansa paklata, että uskaltaa edes lehden hakea, ettei naapuri saa sydäriä säikähdyksestä.

Naisellisuus ei saa kadota lapsien takia. Minusta on ihanaa olla huoliteltu ja hyvässä kunnossa. Miksi riskeerata oma terveys ylipainon takia. Ja on se omaa miestäkin kohtaan väärin, kun ei ole enää se hehkeä kuin ennen. Liekö ihme, että joidenkin äijät ramppaa vieraissa tai bissellä kokoajan.

Vierailija
15/18 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruma luonnostaan, että mies menee vieraisiin jos näkee vaimonsa luonnontilassa.

Myötätuntoni sinulle.

Vierailija
16/18 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No AP:lle vaan tiedoksi, että vaikka olen viimeisilläni raskaana, niin silti painan varmaan vähemmän kuin sinä. Ja ilman meikkiäkin näytän keskivertoa paremmalta. Ugh. Älä ääliö yleistä.

Vierailija
17/18 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen ollut ylilaiha, mutta en enää

t, av-äiti

Vierailija
18/18 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitinko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän