Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuletko oikeasti, että kestovaippailu pelastaa meidät ilmastonmuutokselta?

Vierailija
18.12.2009 |

Please... :D

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä menee noin puolet siitä mitä kestoja. Kestojen pesuun kuluu mieletön määrä puhdasta vettä+energiaa. Jä jätevedet kuormittavat ympäristöä. Onkohan tehty täysin pomminvarmaa tutkimusta kummat ovat loppujen lopuksi ekologisempia?

Vierailija
22/25 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pestään 2 koneellista vaippoja viikossa, päiväkestoillaan, olen varma että 2 koneellista pyykkiä on parempi kun viikon vaippajätemäärä (vesikin tulee omasta kaivosta). Ja kyllä löytyy paljon tutkimuksia jossa on vertailtu kummat on ekologisempia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se pelastaa mun vauvani punaisena helottavalta takapuolelta.

Vierailija
24/25 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksanut vaippateollisuus.

niitä menee noin puolet siitä mitä kestoja. Kestojen pesuun kuluu mieletön määrä puhdasta vettä+energiaa. Jä jätevedet kuormittavat ympäristöä. Onkohan tehty täysin pomminvarmaa tutkimusta kummat ovat loppujen lopuksi ekologisempia?

Kaikki tutkimukset, joita minä olen nähnyt, ovat puoltaneet kestovaippojen ekologisuutta, vaikka niissä ei edes otettaisi huomioon sitä, että samat kestot voi käyttää usealla lapsella.

Vierailija
25/25 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOten kannattaisiko sittenkin lyödä hanskat tiskiin, ja jättää kaikki vihreämmät valinnat tekemättä?

Please... : D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä