Miehet eivät kehu kauniiksi kutsuvat vain söpöksi
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Hei, Olen Mustafi.
Sinussa on jotain vikaa, oletko karvaton sinisilmäinen paholainen?
Iloiset Terveiset
Mustafi.
Ruskeasilmäinen
No et ole kaunis vaan söpö. Vähän niin kuin kissanpentu tai koiranpentu. Mut niitä pidetään paremmin kuin kauniita naisia niin älä ole siis söpönä huolissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, Olen Mustafi.
Iloiset Terveiset
Mustafi.Ruskeasilmäinen
Hei, Olen Mustafi.
Kaikilla naisillani on paljon karvoja.
Tässä syy.
Iloiset Terveiset
Mustafisi.
Söpö on paras! Kauniina pidetyt on muovisen näköisiä.
Muakin etenkin jos en laittaudu, niin sanotaan usein söpöksi, mutta yhtä usein myös kauniiksi. :D Jos joku mies kehuu pelkästään söpöksi, en lämpeä yhtään, onneksi on paljon miehiä jotka kehuu myös kauniiksi. :) söpö kertoo enemmän luonteesta ja olemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin mielestäni söpö on luonnollisempi kuin "kaunis" joka on enemmän sellainen muovinen missi / vaateripustin
Tietenkin kyseessä voi olla susiruma tapaus joka inttää kohteliailta miehiltä vastausta kysymykseen "olenko minä sinun mielestäsi kaunis vai ruma" ja nämä vastaavat diplomaattisesti "söpö" koska eivät halua sen paremmin loukata kuin suorastaan valehdellakaan.
Sama. Monikin mies on sanonut söpöksi, mutta en muista että kauniiksi olisi sanottu. Tai edes nätiksi.
Miksi sinulle on tärkeää sillä miksi kutsuvat? Selän takana olet pumppausalusta.
Vierailija kirjoitti:
No et ole kaunis vaan söpö. Vähän niin kuin kissanpentu tai koiranpentu. Mut niitä pidetään paremmin kuin kauniita naisia niin älä ole siis söpönä huolissasi.
Voitko avata teoriaasi vähän enemmän? Miksi söpöjä pidettäisiin paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko avata teoriaasi vähän enemmän? Miksi söpöjä pidettäisiin paremmin?
Söpöä pidetään sylillä ja hemmotellaan.
-eri
Minua on sanottu kauniiksi, söpöksi ja nätiksi. En taida olla oikeasti mikään näistä, vaan omalaatuinen.
Vai on kaunis muovisen näköinen? Ei helv.... mitä juttuja! Kaikkea ne rumat kateuksissaan keksivätkin! :D :D :D
Minua ei ole ikinä sanottu nätiksi/söpöksi/kauniiksi, vain persoonalliseksi. Tiedä sitten onko tämä hyvä vai huono asia..
N26
Vierailija kirjoitti:
En meikkaa eikä mulla ole kehossani mitään lisäosia, ja olen silti saanut kuulla todella paljon kauneudestani. Yleisin ulkonäöstäni kuulemani kommentti on nimenomaan kaunis.
Makuja tietenkin on monia ja varmasti ihmiset jotka ihannoivat jotain kardashian/ariana grande -tyyppistä "kauneutta" eivät pidä minua kauniina ollenkaan. Moni kuitenkin ilmeisesti pitää.
Ei ole mikään maailman pahin kohtalo olla söpö. Älä tee ongelmaa sinne missä sitä ei ole.
Minun mielestä kauneus ja söpöys on niin kuin venn-diagrammi, eli voi olla jompaakumpaa, mutta voi olla molempiakin. (tai ei kumpaakaan..)
-nainen
Videolla oli ruskea nainen jonka peräsuolta nuoli muslimi mies niin oksettavaa ettei enää voida edes katsoa tollasia miehiä hyi mitä tauteja voi olla.
Hei, Olen Mustafi.
Iloiset Terveiset
Mustafi.