Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita kenen mielestä joulu on aivan älytön juhla?

Vierailija
18.12.2009 |

Rahaa menee, kamala kiire ja väsymys päällä. Sitten kaikki pysähtyy pariksi päiväksi ja se oli siinä. Jouluna pitää toteuttaa sellaisia perinteitä mitä ei itse haluaisi.

Lisäksi joulussa on joku ahdista vire, johtuu varmaan kahdesta lähivuoden joulusta, milloin perheessämme oli huolia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on luonnotonta, että kukaan muu voisi nauttia joulusta. Egoistin näkökanta puhtaimmillaan. :D



Mä muuten rakastan joulua, myös sitä kaikkea hösäämistä.

Vierailija
2/7 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka eivät arvosta perhettä, eivät arvosta jouluakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki tiedän, että moni nauttii joulusta. Joulu tuntuisi ehkä kivemmältä jos sitä ennen olisi lomaa, että siihen ehtisi valmistautua ilman järjetöntä kiirettä.



ap

Vierailija
4/7 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten säkin voit nauttia ap.

Vierailija
5/7 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tapahtumia on liikaa, niihin on kuitenkin osallistuttava. Jos saisin päättää, niin lahjat ostettaisiin vain oikeasti lähimmille ihmisille, nyt niitä pitää ostaa parillekymmenelle hengelle.

Vierailija
6/7 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voi nauttia parista päivästä?



Istut siinä etkä tee mitään, joten en käsitä miksi puhut jostain kiireestä ja stressistä. Aiheutat tuon itse.



Osta valmista, tee aikasemmin.

Minusta on kiva antaa lahja läheisille. Jos ei ole ketään jolle lahjan antaa niin olisi tylsempää. Arvostan läheisiäni.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

relaa ap.