Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ex pilaa joulumme

Vierailija
18.12.2009 |

Siis olemme asuneet miehen kanssa yhdessä 4 vuotta ja miehen lapsi on viettänyt joulut vuorotellen isällään ja äidillään.

Nyt odotan esikoista ja haluaisin rauhoittua joulun viettoon, koska laskettuun aikaan ei ole montaa viikkoa, haluaa miehen exä, että lapsi tulee meille joulunviettoon. Olimme sopineet jo lokakuussa, että lapsi on äidillään 2 joulua peräkkäin raskauteni takia, mutta nyt tulikin tenkkapoo. Lapsi haluaa kuulemma isänsä luo. Ihmeellisestipä nyt haluaa meille kun olen raskaana.

Miten selvittäisin lapselle, että hän ei voi tulla meille tänä jouluna, vaikka olisi vuoro, koska en jaksa viettää nyt mitään lapsijoulua, koska olen raskaana.

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tehtävänä on huolehtia esikoisesta. Anna miehen elää jumalauta.

Vierailija
22/117 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti aivan hirveää jos miehen lapsen näkeminen pilaa joulusi.

Olisko sinkkuäitinä kuitenkin parempi ettei tarttis sitä exän lasta ikinä nähdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta valitettavasti tämän ap:n kaltaisia "minä minä minun lapseni minun kotini" nautoja kyllöä löytyy.

Koittakaa nyt kaikki te tälläiset ap:n kaltaiset "nyxät" tajuta että kun ottaa miehen jolla on lapsi niin ottaa ns. koko paketin.

Lapsella on OIKEUS viettää joulua isänsä kanssa ja on hyvinkin mahdollista että lapsi on itse näin halunnut

Ja vaikka kuvittelet raskaudessasi olevasi jotenkin todella speciaali niin lapselle sun raskaus ei nyt ole se syy vaan syy on se että lapsi haluaa olla ISÄNSÄ kanssa.

hitto mä todellakin provosoidun näistä maailmannapoina itseään pitäviä prinsessoja, jotka kuvittelee että varsinkin sitten kun he itse ovat raskaana ja lisääntyvät niin ne miehen aiemmat lapset voi unohtaa turhina riesoina.

Mene sinä kasvattamaan sitä mahaasi vaikka hotelliin, saat "rauhoittua" ihan rauhassa ja jos synnytys käynnistyy niin taxit kulkee kyllä.

niin ja ps. minunkin miehellä on lapsia aiemmasta liitosta ja tasan siis tiedän mitä on olöla "äitipuoli". Miehen lapset ovat minulle tärkeitä perheenjäseniä vaikka meillä yhteinenkin lapsi on ja missään nimessä en koskaan kieltäisi miehen lapsia tulemasta meille.

Vierailija
24/117 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän kanssa.. Jos kaksi aikuista ei pysty keskenään elämään, niin kai se on parempi erota kuin jäädä kituuttamaan pystyynkuolleeseen liittoon ihan vaan siksi että on yhteisiä lapsia. Lapset kärsii tuhat kertaa enemmän siitä että aikuiset ei osaa tulla toimeen keskenään ja pahimmillaan myrkyttävät koko perheen elämän. Kokemusta on omasta lapsuudesta.

Ja mitä tohon "ap:n vituttamiseen katsella lasta" tulee, en jaksa edes kommentoida. Tuskin tajuaisit vaikka vääntäsin rautalangasta.

Vierailija
25/117 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viimesillään raskaana sitä ei vaan jaksa järjestää mitään ylimäärästä, ja naisellehan se kaikki järjestäminen aina jää viime kädessä.

Miten sitten jos tämä olisi ap:n oma lapsi? Ajaisiko se omankin lapsen esim.mummolaan jouluksi koska on raskaana?

Vierailija
26/117 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kritisoijat suhtautuisivat, jos lapsi olisi sopimuksen mukaan pitänyt olla ap:lla tänä jouluna, mutta tämä olisi yhtäkkiä vastoin sovittua lykännytkin sen miehen eksälle?

Olisiko hän silloinkin huono ihminen, molemmissa tapauksissa?

Vierailija
27/117 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei murrosikäisenä enää sylkäise päinkään kun huomaa miten negatiivisesti sinä suhtaudut häneen jos hänen isänsä menee siihen vielä mukaan

ja en jaksaisi enää tosiaan laittaa lapselle mitään joulua. Minun mielestä tässä on ihan exän tekemää kiusaa ja on syöttänyt lapselle, että tulisi meille jouluksi. t.ap

Vierailija
28/117 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en jaksaisi enää tosiaan laittaa lapselle mitään joulua.

Minun mielestä tässä on ihan exän tekemää kiusaa ja on syöttänyt lapselle, että tulisi meille jouluksi.

t.ap

miten ihmeessä pystyt edes istumaan ja kirjoittamaan, eikö pitäisi jo maata sängyssä miehen passattavana? Kuten tälläkin palstalla on monesti todettu, niin joulu on lasten juhla ja sinun ei auta kuin niellä se ja toivottaa lapsi tervetulleeksi kotiisi.

Vierailija
29/117 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
30/117 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella on oma koti äidillään vai kuinka monta kotia se lapsi tarviikaan? Ja tarkkaan ajateltuna edes äidin ei tarvi pitää lastaan kodissaan, ellei halua. Mikään laki ei velvoita siihen vaan lapsen voi antaa vaikka pois.

En mä ainakaan koe, että miehen lapset saisi kulkea meillä kuin hollituvassa. Tämä on minun talo ja koti, ja täällä on ihmisiä, joiden minä annan kodissani olla. Miehen lapset saavat tulla ja aina keitän kahvit ja tarjoan pullat , mutta ei tänne siltä väkisin tungeta. Jos mies kuvittelisi voivansa alistaa mut omassa kodissani, niin mies voi sitten lähteä. En minäkään kuvittele, että tänne saa tulla kuka vaan ja koska vaan, eikä miehellä ole mitään sanomista.

Vierailija
31/117 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siitä että jos se entinen pystyynkuollut liitto josta erositte on tuottanut jälkeläisiä ja menet sitten perustamaan uusperheen niin niitä entisen liiton lapsia on yksinkertaisesti vaan jaksettava koska sekin myrkyttää erolapsen elämän että uusi äiti- tai isäpuoli on nuiva nirppis joka pyrkii vaikeuttamaan tapaamisia.

teidän kanssa.. Jos kaksi aikuista ei pysty keskenään elämään, niin kai se on parempi erota kuin jäädä kituuttamaan pystyynkuolleeseen liittoon ihan vaan siksi että on yhteisiä lapsia. Lapset kärsii tuhat kertaa enemmän siitä että aikuiset ei osaa tulla toimeen keskenään ja pahimmillaan myrkyttävät koko perheen elämän. Kokemusta on omasta lapsuudesta. Ja mitä tohon "ap:n vituttamiseen katsella lasta" tulee, en jaksa edes kommentoida. Tuskin tajuaisit vaikka vääntäsin rautalangasta.

Vierailija
32/117 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laittaa siksi vastoin sovittua teille. Mutta koska laskettu aika on helmikuussa niin teidän pitää vaan jaksaa. Lapsi ei ole vammainen tai autistinen, joten en usko hänen kanssaan olon olevan liian ylivoimaista.

Vierailija
33/117 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on huono ihminen ja pöpi, kenties raskaudesta johtuen? tehtävänämme on nyt haukkua hänet lyttyyn ja kaikki ap:tä puolustavat myös.

Vierailija
34/117 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan koe, että miehen lapset saisi kulkea meillä kuin hollituvassa. Tämä on minun talo ja koti, ja täällä on ihmisiä, joiden minä annan kodissani olla. Miehen lapset saavat tulla ja aina keitän kahvit ja tarjoan pullat , mutta ei tänne siltä väkisin tungeta. Jos mies kuvittelisi voivansa alistaa mut omassa kodissani, niin mies voi sitten lähteä. En minäkään kuvittele, että tänne saa tulla kuka vaan ja koska vaan, eikä miehellä ole mitään sanomista.

ja vaikka sinua ei kodissasi saakaan alistaa, niin miehen toki saa

Vierailija
35/117 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella on oma koti äidillään vai kuinka monta kotia se lapsi tarviikaan? Ja tarkkaan ajateltuna edes äidin ei tarvi pitää lastaan kodissaan, ellei halua. Mikään laki ei velvoita siihen vaan lapsen voi antaa vaikka pois.

jolle keitetään kahvit ja sanotaan näkemiin. Lapsella on yleensä koti myös etävanhemman luona, vaikka siellä asuisikin joku jumalan armosta äitipuoleksi tullut ihminen. Lapsella on oikeus kumpaankin vanhempaan ja jos lapsi haluaa joulun viettää isän kanssa, niin pitäisi pystyä asia järjestämään. Kaikenlaisia riivinrautoja sitä onkin olemassa...

Vierailija
36/117 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei murrosikäisenä enää sylkäise päinkään kun huomaa miten negatiivisesti sinä suhtaudut häneen jos hänen isänsä menee siihen vielä mukaan

Meillä nimittäin murkku haluaa sinnikkäästi edelleen isänsä luo, vaikka ei ole sinne ollut toivottu koskaan. Isän uusi vaimo on tuonut kantansa esiin selvästi, ei kuitenkaan suoraan lapselle. Isä tapaa normaalisti lastansa viemällä hänet mummolaan, ei omaan kotiinsa. Näin siis on ollut jo vuosia. Silti tämä murkku sinnikkäästi pyytää päästä isänsä luo... On aikansa pyydettyään onneksi saanut olla yhden yön siellä.

Ihmettelen vain miten kauan lapsi jaksaa olla lojaali isälle, joka on niin onneton vätys, että ei saa vaimolleen sanottua, että hänen lapsensa kuuluu perheeseen. Tai voihan se olla, että isä ei itsekään miellä lastaan perheenjäseneksi...

Jos ap:n tapauksessa isä haluaa olla lapsen kanssa, niin ole kiltti äläkä pilaa lapsen ja isän suhdetta tuolla katkeruudellasi!

Vierailija
37/117 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella on oma koti äidillään vai kuinka monta kotia se lapsi tarviikaan? Ja tarkkaan ajateltuna edes äidin ei tarvi pitää lastaan kodissaan, ellei halua. Mikään laki ei velvoita siihen vaan lapsen voi antaa vaikka pois. En mä ainakaan koe, että miehen lapset saisi kulkea meillä kuin hollituvassa. Tämä on minun talo ja koti, ja täällä on ihmisiä, joiden minä annan kodissani olla. Miehen lapset saavat tulla ja aina keitän kahvit ja tarjoan pullat , mutta ei tänne siltä väkisin tungeta. Jos mies kuvittelisi voivansa alistaa mut omassa kodissani, niin mies voi sitten lähteä. En minäkään kuvittele, että tänne saa tulla kuka vaan ja koska vaan, eikä miehellä ole mitään sanomista.

olisi jo aika pirun törkeää kieltää isää näkemästä omaa lastaan. Jos ei uudelle naiselle sovi että mies tapaa omia lapsiaan niin ottais ja eroais. Antaisi miehelle mahdollisuuden viettää aikaa omien lasten kanssa. Ellei sitten mies ole niin idiootti että hylkää omat lapsensa uuden akan takia.

Vierailija
38/117 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa tavata lapsiaan useammin kuin sinä haluaisit että se tapaa lapsiaan niin se alistaa sua... ?!

En kyllä ihmettele ettei uusperheet toimi.

Mitä jos olis toisinpäin? Sinä olisit etä ja mies yrittäisi sanella että tapaat lapsiasi liian usein ja hän ei niitä kotiinsa huoli?

Musta on ihan itsestäänselvyys että kummankin vanhemman kotona erolapsen oltava aivan yhtä tervetullut.

Lapsella on oma koti äidillään vai kuinka monta kotia se lapsi tarviikaan? Ja tarkkaan ajateltuna edes äidin ei tarvi pitää lastaan kodissaan, ellei halua. Mikään laki ei velvoita siihen vaan lapsen voi antaa vaikka pois. En mä ainakaan koe, että miehen lapset saisi kulkea meillä kuin hollituvassa. Tämä on minun talo ja koti, ja täällä on ihmisiä, joiden minä annan kodissani olla. Miehen lapset saavat tulla ja aina keitän kahvit ja tarjoan pullat , mutta ei tänne siltä väkisin tungeta. Jos mies kuvittelisi voivansa alistaa mut omassa kodissani, niin mies voi sitten lähteä. En minäkään kuvittele, että tänne saa tulla kuka vaan ja koska vaan, eikä miehellä ole mitään sanomista.

Vierailija
39/117 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on meidän yhteinen koti, jossa vieraat käy ajallaan ja kumpikaan ei kävele toisen yli näissä asioissa. En minäkään voi tuosta vaan raahata porukkaa täyteen asuntoa miehen vastustuksesta huolimatta. Jotain kunnioitusta sitä nyt pitää elämänkumppaniakin kohtaan olla ja sitä, mikä on molempien koti.

En edelleenkään sanonut, ettei miehen lapset saa meillä käydä, mutta voin kyllä sanoa, ettei juuri tänään käy, jos siltä tuntuu ja se siitä. Kivahan niitä on nähdäkin ja kuten kirjoitin, niin aina tarjoan kahvit, mutta kai meilläkin on oikeus johonkin yksityisyyteen, jos sitä toivotaan? Meillä on hyvät välit kaikilla, kun ketään ei tässä kuviossa ole jyrätty. Lapset pitävät minusta, minä pidän heistä ja mies arvostaa sitä, miten kohtelen hänen lapsiaan.

Vierailija
40/117 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti että jos teet lisää lapsia, niin saatat olla myöhempinäkin jouluina raskaana ja silti sun on pakko sietää lapsijouluja kun on se omakin. Vai dumppaatko sen sitten jonnekin muualle kun "et jaksa"?