Mitä lahjaksi 45-vuotiaalle naiselle
Kommentit (25)
Käteinen raha on aina varma lahja. Saa käyttää sen itse just siten kuin haluaa. Älkää ainakaan ostako tavaraa ellei henkilö ole itse sellaista toivonut. Kirppikset ja kierrätykset on täynnä kaikenlaista lahjaksi saatua.
Jos kaipaat syntymäpäivälahjaideoita 45-vuotiaalle naiselle, niin Elämyslahjoilta eivät ideat lopu kesken. Olemme vuosien varrella koonneet valikoimaan kaikkea aina rentoutuskellunnasta Ferrari-kyyditykseen.
Klikkaile tekemään syntymäpäivälahjalöytöjä Elämyslahjojen yli 1200 elämyksen valikoimaan, jos sieltä saisit inspiraation uudenlaiseen lahjaideaan >>> www.elamyslahjat.fi/syntymapaivalahja/
Mä olisin ollut tuon ikäisenä TODELLA kiitollinen ja onnellinen esimerkiksi maakellarista, talvenkestävästä kasvihuoneesta, noin 30m2 ulkovarastosta, jossa erillinen puuvaja ja katos polkupyöriä varten tai vaikka kaivoon asennettavasta käsipumpusta. Lahjakortti Terraan, Biltemaan, Motonettiin tai ihan Prismaan olisi ihan jees. Tai vaikka K-rautaan. Tai Netrautaan!
Olisin todella harmistunut tai loukkaantunut lahjakorteista, jotka olisivat johonkin kauneushoitoon, hierontaan, jalkahoitoon, vaatekauppaan, kosmetiikkapuljuun, alkoon, kampaajalle, siivoukseen, sisustusliikkeeseen tms. 40v lahjaksi sukulaiset olivat järjestäneet risteilyn, ihan kiva joo, mutta kun se oli "ylläri" niin minulla jäi sitten sille viikonlopulle suunnitellut (omasta mielestäni tärkeät) pihahommat tekemättä. Olisivat mielummin tulleet raivaamaan sitä pihaa silloin, ei olisi kenenkään tarvinnut käyttää rahaa ja minulle olisi jäänyt paljon parempi mieli. Jouduin ne pihahommat sitten tekemään kurjalla kelillä ja puolipimeässä. Ja yksin tietenkin.
Siis hieronta olisi ihan pahin mahdollinen (no ehkä kampaajakin, koska en ole käynyt 21 vuoteen sellaisella, kun kaljulla ei ole siihen tarvetta) koska en kestä vieraiden ihmisten kosketusta. Nytkin on paha olo,kun vain ajattelen sellaista...
Jos ei OIKEASTI tiedä, mitä toinen haluaa ja tarvitsee, niin RAHAA.
Kannattaa muistaa että osa naisista ei halua missään nimessä manikyyriä vaan järkyttyisi siitä ja leikkaa hiuksensa itse. Kenkäkauppa olisi arkihankinta. Mutta ihmisiä on erilaisia.