Mitä lahjaksi 45-vuotiaalle naiselle
Kommentit (25)
yllätyksistä, paitsi siivouksesta koska se ei olisi henkilökohtaista vaan aivan kuin siivous kuuluisi vain naiselle, meillä lapset ja myös mies siivoavat ja tekevät osansa kotitöistä
ihanaa olisi päästä jalkahoitoon, kasvohoitoon, hierontaan, ripsisen kulminen kastovärjäykseen, kampaajalle tms siis joku lahjakortti, jolla pääsisi johponkin hoitoonb olis huippu kiva
kikka korut ilahduttavat aina
ja tietty suklaa
lippu konserttiin, teatteriin, tms
joku rentouttavan hömppä dvd ja vaikka sitä suklaata
tässä muutamia ehdotuksia
Hyvää tummaa suklaata, punaviiniä, joku kiva joulukoriste, jalkakylpysuolaa, lahjakortti eri kauneushoitoihin...
Meinaatko, että IKÄ on naisella se määräävin ominaisuus?
Meinaan pikkuisen vaikeaa tuon perusteella ehdottaa mitään persoonallista.
Ainahan täällä kysytään, mitä minkäkin ikäiselle naiselle (tai miehelle). Harvoin kerrotaan itse ihmisestä muuta kuin ikä.
Ainahan täällä kysytään, mitä minkäkin ikäiselle naiselle (tai miehelle). Harvoin kerrotaan itse ihmisestä muuta kuin ikä.
että miten kukaan kuvittelee, että iän perusteella voi antaa jollekulle persoonallisia ja oikeaan osuvia lahjavinkkejä. MInusta jo ammattikin kertoisi huomattavasti enemmän ihmisestä kuin ikä. Ja vielä parempi olisi kuulla, mitä ihminen harrastaa. Onko lapsia, onko esimerkiksi intohimoinen puutarhuri tai käsitöiden tekijä tai ruuanlaittaja...
Mutta tuntuu, että nuoremmat naiset varsinkin kuvittelevat, että nelikymppiset ovat jo auttamatta kalkkiksia ja Tätejä, joten "kaikkihan" niiden mieltymykset tietää...
-42 vee ja kaikkea muuta kuin kalkkis-
Hiusväri ja paksu dildo on >40v kestosuosikkeja. Lahjakortti hammaslääkäriin ja hiivatasapainon mittari käytännölliselle naiselle. Suklaa jo mainittiinkin, mutta sitä saa olla pari kiloa että erottuu arjesta.
Liukuvoidetta ja ryppyvoidetta. Ilahtuu varmasti.
Mikset kysy naiselta itseltään, että mitä hän haluaisi?
osta vuodeksi virtsankarkailusuojia
Mä ostin siskolle viikonlopun kylpyläloman. Kysyin ensin työpaikan naisilta ehdotuksia.
Lahjatoiveen kysyminen on hankalaa, yleensä vastauksena on aina "en tarvii mitään, ei tarvitse ostaa mitään".
Ite haluaisin hierontalahjakortin, hyvän viinipullon, suklaata ja ruusukimpun :)
Vaihtoehtoja ja ideoita valintaan: Lahjakortti lempiliikkeeseen, ulkomaanmatka, lahjakortti Adlibris kirjakauppaan verkossa, koru, kortti, syntymäpäiväkakku (hänen lempimaku), joku positiivinen lisäyllätys, raha jos on pienituloinen, kyyti jonnekin kivaan paikkaan jos on autoton, retki Ikeaan, hyvä ruokapaikka, käynti rannalla kävelemässä, kahvittelu, uudet pehmeät vuodevaatteet ja sänky, pehmolelu jos on leikkisä, aarrekartta ja etsintä sisällä tai ulkona.
Mä en tajua miten kaikki aina luulee että joku helkutin hoitolahjakortti olisi ihana saada. Mä en IKINÄ haluais mitään hoitoon pakottamista. Ainoa mikä vois kelvata on kampaajalahjakortti koska kun mä käyn kampaajalla (2 krt/vuosi) se maksaa aina 250-300€.
Lahjakortti, vaikka ihan kampaamoon tai vaikka kenkäkauppaan, tai jos haluaa selvitä kohtuu edullisesti niin vaikka tosiaan manikyri tms.
tai joku jalkahoito tai kasvohoitolahjakortti. TAI huippu (jos on lapsia ja kiireistä elämää) suursiivous hänen kodissaan.