Päiväkodissa huomenna joulujuhla. Miten hienosti sinne pitää pukeutua?
siis en verkkareissa meinannutkaan mennä, mutta onko tuollaisiin juhliin tapana laittaa ihan joku mekko tms. vai vaan vähän siistimmät arkivaatteet?
en halua olla yli tai alipukeutunut.
t: kyselee tyhmä joka menossa lapsen ensimmäiseen päväkodinjuhlaan
Kommentit (9)
Meillä oli tänään päiväkodin joulujuhla ja aikuisten vaatetuksena oli ihan siistejä perusvaatteita. Joillakin oli hame päällä mutta paljon myös vanhempia ihan farkuissa. Näin on ollut kaikissa lasten joulujuhlissa joissa olen käynyt. Eli voit ihan huoletta pukeutua niihin siistimpiin arkivaatteisiin.
alle 2v. lapsella skottiruutuinen liivimekko ja sen alla väreihin sopiva kauluspaita. Itsellä oli suorat housut ja neule, miehellä puku, koska tuli suoraan töistä. Siistit arkivaatteet kyllä käyvät huvin.
Mut ei lapsellakaan mitään kravatteja ole, kun ei omista sellaisia enkä yksien juhlien takia osta.
Isommilla lapsilla kunnon juhlavaatteet koulun juhlissaan.
on juhlavaatteet. Ei siis iltapukua mutta mekkoja näkyi kyllä, yksikään ei ollut farkuissa!
Ja isillä oli kauluspaitoja, olipa jollain myös puku päällä. Miksi pk:n joulujuhla olisi vähempiarvoinen kuin esim koulun joulujuhlat? Lapsen suuri juhla, kyllä sitä varten voi juhlavasti pukeutua!
tukkaansa kampaamaan - kakaroiden juhlastahan siinä vain on kyse. Itse olen siististi pukeutunut aina, mutta kyllä siellä pk:ssa aina on niitä, joiden lapet on reikäisessä ja tahraisessa college-asussa ja vanhemmat samaa tyyliä. Pilaavat kyllä fiilistä, mutta minkäs teet.
aamulla ja kaikki vanhemmat ihan tavallisissa vaatteissa. Tytöillä hienot mekot, samoin pojilla vähän siistimmät vaatteet päällä. Esim päiväkodin johtaja oli ihan farkuissa ja puuvillapaidassa.
Ei sinne aikuiset kai mitään mekkoja laita, mut lapset nyt voi aina pukeutua vähän hienommin. Itsellä ollut farkut ja siisti paita ja hiukset siististi eikä vaan nopeesti hutastu.