Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opelle paras lahja on VIINIPULLO

Vierailija
16.12.2009 |

Mitä sitä kiertelemään, aivan samoin kuin itse saan töissä asiakkailta muutaman viinipullon niin opettajapuolisoni tykkää viinistä. Koulu vain on paikka joka vierastaa alkoholia. Harmi kun puolisoni aineopettajana ei saa tänä vuonna lahjoja kuten luokanvalvojat. Onneksi heidän koulussaan opettajat arpovat joka viikko torstaipullon opettajien kesken joten hän voi saada vaikka kossua jouluksi. Muilla työpaikoilla yhtä kivoja arpajaisia?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan viedä Alkon kuvasto niin ope saa rastittaa toiveensa, V...u mitä urpoja!

Meillä opettajat ovat vuodesta toiseen saaneet viinipullon lahjaksi. Hyvin on kelvannut!

Mielummin hyvä viini kuin joku krääsä!!

Ihmisiä ne ovat opettajatkin.

Vierailija
22/53 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina juoda, hävettää nää juopot,mitään muuta mielessä kuin viina hohhoijaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin aion tulla kännissä koulun joulujuhlaan katsomaan kun lapseni ojentaa opelle Kossupullon.

Vierailija
24/53 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta saan jouluksi yleensä 1-3 viinipulloa lahjaksi. Ei niitä ole pakko kerralla vetää, vai vetäisittekö te?

Vierailija
25/53 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olkaa te täällä minä lähden ulkoilemaan.

Vierailija
26/53 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarin dildokin vois olla aika oiva lahja ja liukasteet päälle ;)

Näkis kuinka opettajan suu menee maireaan hymyyn.

nim. M40

Vierailija
27/53 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kaupan Väiskille.

Vierailija
28/53 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nää juopot ei ymmärrä hyvän päälle.

Vierailija
29/53 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- markkinointi-ihmiselle

- toimittajalle

- tupareissa

- insinöörille

- sairaanhoitajalle

- kauppiaalle jne.

MUTTA ei opettajalle, rupeavat kuitenkin juopoiksi ja kuinka meidän lasten sitten käy?

Vierailija
30/53 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina VIINAA???

Vierailija
31/53 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat, että opelle paras lahja on viinipullo, koska miehesi tykkää viinistä. Mahtavaa, toivottavasti miehesi opettajana ei opeta aivan näin suoraviivaista ajattelua oppilailleen.

Minä = kaikki.

Vierailija
32/53 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vain oppilaalta. En näe mitään pahaa siinä, että oppilas antaa lahjan, jos vanhemmat eivät juhlassa ole. Mistäköhän se oppilas muuuten tietää, mitä paketissa on???

Vierailija
33/53 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullo punkkua tai glögiä olisikin tosi kiva. En ole saanut kuin kaksi kertaa kuohuviiniä kevätjuhlassa peruskoulun päättäviltä... Itse asiassa ihmettelen, miksi viiniä ei anneta lahjaksi. Vanha kunnon kansankynttilä...?

Vierailija
34/53 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei voida opettajille antaa viiniä.

Vierailija
35/53 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei kyse ole moralisoinnista, vaan laista. Kyllä opettajalle viini kelpaa lahjaksi, mutta alaikäisen haltuun ei alkoholia saa antaa. Se on se pointti. Jos vanhempi tuo minulle joululahjaksi pullon viiniä, niin toki otan sen mielelläni vastaan. Jos ala-asteikäinen oppilaani antaa minulle pullon viiniä, niin en kyllä tiedä, mitä ajatella. Ja taas on tietenkin niitä ihmisä, joiden mukaan on kyse VAIN yhdestä viinipullosta ja lyhyestä hetkestä, kun se oppilaalla on, mutta tuo ajatusmalli on mielestäni väärä. Ei voi mitään, toiset ajattelee laistakin niin, että ei se nyt tässä tilanteessa minua koske. T. se ala-asteen ope, jota nipoksi haukuttiin :)

Vierailija
36/53 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eput voisi antaa vaikka mäyräkoirallisen opelle olutta, nätti rusetti vaan kantokahvaan. Olisihan se söpön näköistä.

Vierailija
37/53 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten tajunnut, että tässä puhutaan viini-nimisestä alkoholijuomasta, ei mistään nuolikotelosta ("viintä"). Urpo!

Vierailija
38/53 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoliviinin hallussapito on sallittua alaikäiselle, mutta viinin ei. Näin ollen tässä ole mitään jäkättämistä.

Vierailija
39/53 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on aina antanut viinaa? Kuka on viinasta puhunut? Mikä olikaan ongelmasi?

Vierailija
40/53 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettajalle yhtään mitään. En todellakaan ymmärrä miksi pitäisi. En osta lahjaa työkavereillenikaan, vaikka olen heidän kanssa yhtä paljon tekemisissä kuin lapseni on opettajansa kanssa.

Vaikka mitä ostaisi, vali, vali....