Onko täällä muita jo mummoksi tulleita? Mitä ostatte lapsenlapsille joululahjaksi?
Meidän esikoisella vasta tulossa esikoinen, huhtikuussa on miniällä laskettu aika.
Ostin kuitenkin tulevalle vauvalla pussilakanasetin ja kudoin kahdet villasukat ja tumput. Ehkä vähän aikaista, mutta olen vaan niin innoissani :)
Kommentit (3)
on menny ihmeeks touhu. Käyttöä on varmasti lakanoilla. Jokainen antaa mitä haluaa.
ps. en ole itse mummo
mut ei kyl tulis mieleenkää alkaa ilmottelee et "pyörä kiito, tai eccon kengät, kyllä 100e haalarikin käy." Huhhuh
kannattaa AINA kysyä lapsen vanhemmilta mitä tarvitsee ennen kuin ostaa.En ole itse mummo, vasta vajaan vuoden ollut äitinä.Ystäväpiirissä vasta kuitenkin keskusteltiin isovanhempien lahjoista ja ihan yleisesti jokainen oli sitä mieltä, että on hyvä kun sopivat etukäteen.Isovanhemmat haluavat yleensä lahjoa niin kovin, ja hyödyllisempää olisi jos saisi vaikka yhden kalliimman lahjan esim. talvihaalari tai -kengät, pyörä jne. jonka vanhemmat joutuisivat joka tapauksessa ostamaan.
Kysele siis suoraan mihin on tarvetta.
kannattaa AINA kysyä lapsen vanhemmilta mitä tarvitsee ennen kuin ostaa.En ole itse mummo, vasta vajaan vuoden ollut äitinä.Ystäväpiirissä vasta kuitenkin keskusteltiin isovanhempien lahjoista ja ihan yleisesti jokainen oli sitä mieltä, että on hyvä kun sopivat etukäteen.Isovanhemmat haluavat yleensä lahjoa niin kovin, ja hyödyllisempää olisi jos saisi vaikka yhden kalliimman lahjan esim. talvihaalari tai -kengät, pyörä jne. jonka vanhemmat joutuisivat joka tapauksessa ostamaan.
Kysele siis suoraan mihin on tarvetta.