Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita jo mummoksi tulleita? Mitä ostatte lapsenlapsille joululahjaksi?

Vierailija
16.12.2009 |

Meidän esikoisella vasta tulossa esikoinen, huhtikuussa on miniällä laskettu aika.

Ostin kuitenkin tulevalle vauvalla pussilakanasetin ja kudoin kahdet villasukat ja tumput. Ehkä vähän aikaista, mutta olen vaan niin innoissani :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa AINA kysyä lapsen vanhemmilta mitä tarvitsee ennen kuin ostaa.En ole itse mummo, vasta vajaan vuoden ollut äitinä.Ystäväpiirissä vasta kuitenkin keskusteltiin isovanhempien lahjoista ja ihan yleisesti jokainen oli sitä mieltä, että on hyvä kun sopivat etukäteen.Isovanhemmat haluavat yleensä lahjoa niin kovin, ja hyödyllisempää olisi jos saisi vaikka yhden kalliimman lahjan esim. talvihaalari tai -kengät, pyörä jne. jonka vanhemmat joutuisivat joka tapauksessa ostamaan.

Kysele siis suoraan mihin on tarvetta.

Vierailija
2/3 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on menny ihmeeks touhu. Käyttöä on varmasti lakanoilla. Jokainen antaa mitä haluaa.

ps. en ole itse mummo

mut ei kyl tulis mieleenkää alkaa ilmottelee et "pyörä kiito, tai eccon kengät, kyllä 100e haalarikin käy." Huhhuh

kannattaa AINA kysyä lapsen vanhemmilta mitä tarvitsee ennen kuin ostaa.En ole itse mummo, vasta vajaan vuoden ollut äitinä.Ystäväpiirissä vasta kuitenkin keskusteltiin isovanhempien lahjoista ja ihan yleisesti jokainen oli sitä mieltä, että on hyvä kun sopivat etukäteen.Isovanhemmat haluavat yleensä lahjoa niin kovin, ja hyödyllisempää olisi jos saisi vaikka yhden kalliimman lahjan esim. talvihaalari tai -kengät, pyörä jne. jonka vanhemmat joutuisivat joka tapauksessa ostamaan.

Kysele siis suoraan mihin on tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiito = kiitos

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan