Milloin pesit hampaasi viimeksi?
Havahduin itse, että pesin viimeksi toukokuussa. Tänään on pakko harjata.
Kommentit (26)
En muista. Olen viimeksi omistanut harjan joskus yli 10 vuotta sitten.
Pesen 1-2 kertaa viikossa. Joo tiedän, että liian vähän, mutta en vain jaksa enempää. Nyt edellisestä pesusta kaksi päivää.
Tänään aamulla. Eikö kaikki pese aamuin illoin?
Tänä aamuna. Pesen sähköhammasharjalla kaksi kertaa päivässä ja lankaus joka ilta. Omistan täydelliset hampaat.
Vierailija kirjoitti:
Tänään aamulla. Eikö kaikki pese aamuin illoin?
En todellakaan ainakaan minä. Muuta kerta viikkon pesen.
Kolme päivää sitten. Tänään voisin pestä. Hyvä, kun tuli puheeksi
Pesin ennen kuin lähdin kaverin kanssa kahville. Yleensä vain aamuin-illoin, mutta jos lähden jonnekin niin ennen sitä myös.
Tällä hetkellä en edes omista hammasharjaa. Joten edellisestä pesusta on aikaa. Ehkä vuoden alussa.
Vastaukset vahvistavat tämän olevan kunnon wt-palsta. Suurimmalla osalla kommentoijista max 1/3 hampaista suussa. 😁
T. 2x päivässä, illalla tikutus ja lankaus
Vierailija kirjoitti:
Vastaukset vahvistavat tämän olevan kunnon wt-palsta. Suurimmalla osalla kommentoijista max 1/3 hampaista suussa. 😁
Sinun vastauksesi vahvistaa sen miten tyhmiä ihmisiä provoajien ruokkijat ovat. Mikä tahansa menee läpi 😁
Vierailija kirjoitti:
Mulle oli aika järkytys. Haluan uskoa, että nää on vaan trolleja.
t: myös vähintään 2 x päivässä
Vierailija kirjoitti:
Tänä aamuna. Pesen sähköhammasharjalla kaksi kertaa päivässä ja lankaus joka ilta. Omistan täydelliset hampaat.
Ostitko Hollywoodista pepsodettihampaat
Eilen illalla, joo en pese hampaita aamulla jos ei ole mitään menoa. Jos on töihin meno pesen lähtiessä, en aamulla
Viikko sitten.