Voiko olla liian suuret odotukset ja siksi ei suhde koskaan onnistu?
Eli kun tapasin sukulais sielun tai siis, meillä toimii periaatteessa ystävyys ihan ok, kumpikin on tavallaan kiinnosttunut toisesta mutta sitten ei toimi, koska ehkä kummankin dotukset (varsinkin minun) menee yli ja tulee pelko (minun puoleltani)hänestä en tiedä..on vaan helppo jutella toisen kanssa ja olla mutta sitten suhde ei koskaan onnistuisi, koska ollaan ehkä liian samanlaisia?
Kommentit (4)
mut siis teillä ei ole suhdetta etkä tiedä mitä hän ajattelee mutta olet itse varattu ja tyyppi ei ehkä haluaisikaan aloittaa suhdetta sun kanssas sen vuoksi koska pitää perheestäsi eikä haluaisi sitä rikkoa vaikka tuntisikin samoin?
siis ei ole suhdetta vaan sähköpostilla ollaan yhteydessä ja en kehtaa flirttailla koska en tiedä mitä ajattelisi minusta (olen kuitenkin varattu)
On sanonut että kunnioittaa perhettä, eikä voisi sitä rikkoa. Joku kiinnostus kuitenkin on koska laittaa meiliä.
ja silmät siinä mitä on, eikä siinä mitä kuvittelee. Otsikon kysymykseen vastaisin, että kyllä voi. Jos odotukset perustuvat haaveisiin, kuvitelmiin, viihteeseen (elokuvat, tv-sarjat, naistenlehtien ihmissuhdehaastattelut) ei ole kovinkaan hyvät mahdollisuudet onnistua. Parempi rakentaa itsensä ja kumppanin tuntemisen varaan.
Sitäpaitsi olet varattu, ap. Jos haluat pyrkiä suhteeseen tämän kirjeenvaihtokaverin kanssa, niin eroa ensin nykyisestä kumppanistasi, selvitä elämäsi omin päin ja ala sitten vasta uuteen suhteeseen.
..johtuen tilanteestani, olen varattu ja hän ei mutta kunnioittaa perhettä mistä pidän. =( Ja minä en voi häntä tavoitella em. syystä.. koska en ole sellainen ja en tiedä pitäisikö jos olisin.