FEIKKI-nomination?? Mistä niitä saa?
Kommentit (37)
löytyy ainakin rhodokselta. Maksoi 4e/kpl. Kysyin myyjältä, että käykö ne palat nominationin kanssa eli ovatko samanlaisia. Myyjä vastasi huonolla englannilla, että "teillä nomination, meillä lamination." Hyvin on palat kestäneet.
mutta en aikuisena viitsis pitää. Toisekseen piratismi on rikos. Ok, on varmaan muitakin aitoja samantyyppisiä koruja kuin Nomination, mutta noi Rhodoksen laminatiot ei niitä varppina ole.
aikuinen ei voisi pitää feikkiä? Tekeekö se jotenkin huonomman /lapsellisemman kyseisestä henkilöstä?
Mulle on ihan sama onko ne palat aitoja vai ei. Mitä väliä sillä edes on? Jos joku ei tykkää feikistä niin ostakoot sitten aitoja, mutta ei minun tarvitse aitoja ruveta ostamaan sen takia, että joku muu niin haluaa...
ensinnäkin niistä irtoaa kuulemma värit. Myös "kulta" rapisee pikkuhijaa pois.
Aidot on ollut tosi laadukkaita, mulla kädessä kolme ranneketta johon mies aina ostaa paloja. En ota pois edes uimaan tai saunaan. Ja hyvänä on pysynyt!
Mä olen aina pitänyt sitä lasten/nuorten koruna, ei ole tullut mieleenkään, että joku aikuinen sellaista viitsisi pitää. Ja varsinkaan feikkiä!
Itse uskoisin, että Suomessa kultaliikkeissä myytävät NominatioN(R) -palat ovat aitoja, kun niille takuu myönnetään. Voisin kuvitella, että JOS feikkejä (= niin ammattitaitoinen ja pikkutarkka jäljennös/väärennös kaikkine valmistajan logoineen ja merkintöineen, että maallikko ei erota sitä aidosta) Suomessa olisi olemassa, itse en sellaista palasta pystyisi erottamaan. On tullin ja muiden alan ammattilaisten tehtävä estää niiden pääsy markkinoille, jos niitä edes onkaan olemassa.
Huomioitavaa on, että muut italialaiset palojen valmistajat eivät todellakaan tee feikkejä, vaan samankaltaisia paloja omilla rekisteröidyilla tuotemerkeillään, kuten Zoppini, Ryry Firenze jne. Heidän paloissaan on siis tietenkin heidän oma tuotemerkkinsä ja logonsa.
On liene selvää, että NominatioN ei voi olla Zoppini tai joku muu ja Zoppini tai joku muu ei voi olla NominatioN - kaikki ovat silti ihan yhtä aitoja italialaisia tuotemerkkejä.
NominatioN on Suomessa tunnetuin valmistaja, minkä vuoksi jotkut eivät pidä muiden italialaisten valmistajien vastaavia paloja "aitoina" ja määrittävät ne virheellisesti feikeiksi. Väärin on myös se, että jotkut liikkeet myyvät muita italialaisia paloja NominatioNin nimellä, koska Suomessa NominatioNilla on tietynlainen brändi ja status ja siitä on sen takia tullut eräänlainen yleisnimitys/-käsite kaikille markkinoilla oleville italialaisille palarannekkeille, valmistajasta riippumatta.
Oikeassa olet.Nomination koruissa on oikeaa vain korkeat yhteneäiset hinnat kauppiailla.Ole valppaana, muitakin löytyy ,etkä työnnä rahojasi vain tietylle jokapaikan ( joka toisessa koruliikkeessä ) brändille.
Siis, olen lähdössä italiaan ja haluasin tietää ovatko nämä aidot nomination palat siellä oikeasti edullisempia kuin täällä suomessa???
Missä myydään ns. feikki-nomination-paloja?
..oikein etsimällä etsii feikki-nominationeja, niin kyllä on lapsellinen pissiliisi. Ei herra jumala. Feikki on juuri henkilö, joka käyttää feikkituotteita, ja niillä koittaa saada itselleen imagoa. Kukaan AITo ihminen ei edes harkitse feikki-tuotteen ostoa.
Säälin sinua. Toivottavsti olet onnellinen aina kun katsot feikki-nominationiasi ja kadehdit aidon omaavia. Sitähän sinäkn haluaisit- aidon korun. huomaat feikkisi särkyneen vuoden sisällä - niinkuin pienen feikkaamasi maailman ympärilläsi. Aito kestää, tuet samalla rehellisiä työtätekeviä ihmisiä ja et ainakaan kadehdi muita, joilla tälläinen aito koru ranteessa kiiltää.
ai niin unohdin, että ollaan av palstalla, jossa kukaan ei ole köyhä eikä kipeä : )
Aitojen palojen hinta on alkaen 14 eur kipale ja se perusranneke on jossain 10 euron pintaan. Esim meidän kaikkien neitien nimessä on 8 kirjainta. Ja isoin neiti joka korua vinkuu haluaa muutakin kuin pelkän nimen eli aito ranneke pelkällä nimellä on jo reilusti yli sata euroa! kyllä minua ainakin ottaisi päähän kun koru tippuisi/hukkuisi käytössä.
ei ap mutta saman ongelman kanssa pähkäilevä
Timanttisissa kaytyani ttesin etta halvimmat aidot ovat nykaan alkaen 20 euroa ja siina kun ajan kanssa 18 palaa lapsellekkin keraa niin tulee olemaan kylla taman talot arvokkain koru. Keraily on kuintekin kivaa enla ymmarra taalla palstalla kaytya kinastelua asinan sihteen onko rahaa vai ei. toisilla on ja toisilla ei. jokainen paattaa mihin rahansa laittaa. jos ei ole varaa antaa lapsensa kavella 300 euron rannekorun kanssa niin halvemmallakin paasee esim. kayttamalla loytamaani nettisuvua jossa hinnat kohtuulliset ja taatusti sopivat alkuperaisten kanssa samaan ketjuun tai siteen voi kerailla oikeaa versiota ja kayttaa halpisversiota vaikka arkena niin kaikki on tyytyvaisia. vahan voisitte katella mista kannattaa ruveta ihmisia haukkumaan, oikeasti, onko tama tdella niin vakavaa etta kirosanojakin oikein tarvitaan? Korut on mulle intohimoinen harrastus mutta perheen budetin vuoksi ei kultaa eika timantteja vaan tyylikasta feikki kamaa ja sitten juhlapyhina ja muina erikoispaivina saan jonkin "aidon" merkkituotteen ja vaalin sita sitten sille kuuluvalla kunnialla ja arkena taas halpahallin korut kayttoon. eli palatakseni Nomination aiheeseen niin taman sivuston hintoja on vaikea voittaa http://www.korulinkki.fi/
Kyllä halvoissakin paloissa löytyy ihan hyviä. Kannattaa varmistaa, etteivät sisällä nikkeliä. Ei ne halvat palat ole mitään feikkejä. Suomessa tosiaan on ihan väärä käsitys siitä, että Nomination olisi ainoa oikea merkki korupaloille. Niitä merkkejä ja valmistajia on vaikka kuinka paljon. Mutta kai se pännii, jos on itse maksanut maltaita ja toiset saa edullisesti yhtä hyvän näköisiä!
Mä olen aina pitänyt sitä lasten/nuorten koruna, ei ole tullut mieleenkään, että joku aikuinen sellaista viitsisi pitää.
Saa Koruset-liikkeestä. Lopettaa kuulema keväällä. Kai. Maksoin 5 euroa yhdestä. Poliisilaitosta melkein vastapäätä.
löytyy ainakin rhodokselta. Maksoi 4e/kpl. Kysyin myyjältä, että käykö ne palat nominationin kanssa eli ovatko samanlaisia. Myyjä vastasi huonolla englannilla, että "teillä nomination, meillä lamination." Hyvin on palat kestäneet.