FEIKKI-nomination?? Mistä niitä saa?
Kommentit (37)
sellaisissa joissa ei aitoja myydä.
Feikkipalat 1/4 siitä mitä aidot maksaa
ai niin unohdin, että ollaan av palstalla, jossa kukaan ei ole köyhä eikä kipeä : )
Aitojen palojen hinta on alkaen 14 eur kipale ja se perusranneke on jossain 10 euron pintaan. Esim meidän kaikkien neitien nimessä on 8 kirjainta. Ja isoin neiti joka korua vinkuu haluaa muutakin kuin pelkän nimen eli aito ranneke pelkällä nimellä on jo reilusti yli sata euroa! kyllä minua ainakin ottaisi päähän kun koru tippuisi/hukkuisi käytössä.
ei ap mutta saman ongelman kanssa pähkäilevä
ai niin unohdin, että ollaan av palstalla, jossa kukaan ei ole köyhä eikä kipeä : ) Aitojen palojen hinta on alkaen 14 eur kipale ja se perusranneke on jossain 10 euron pintaan. Esim meidän kaikkien neitien nimessä on 8 kirjainta. Ja isoin neiti joka korua vinkuu haluaa muutakin kuin pelkän nimen eli aito ranneke pelkällä nimellä on jo reilusti yli sata euroa! kyllä minua ainakin ottaisi päähän kun koru tippuisi/hukkuisi käytössä. ei ap mutta saman ongelman kanssa pähkäilevä
niitä Bettinoita lastenne nimiksi ja köyhää on jos ei voi aitoa ostaa.
Kukaan Nomination kauppias ei tiedä, onko feikkejä olemassakaan, mutta sanovat muista palakoruista mielellään , että ne on "feikkejä "tai" kopioita ", kun niillä ei ole muita paloja myynnissäkään. Tosi lapsellista ja harhaanjohtavaa. Jos Nomination feikkejä olisi kaupoissa,niin viranomaiset olisivat puuttuneet niiden myyntiin ajat sitten.
Meidän lasten koruihin kummit ja mummit ja kerhokaveritkin ovat ostaneet aina synttärinä ja jouluna jonkin palan ja esim. nimen voi kerätä myös pikkuhiljaa..
myytiin nimellä palakorut.
Hyvin sopivat aitoon Nomination -koruun. Ainakaan vielä ei ole väri lähtenyt - käytössä jo useita kuukausia. Erilaisia paloja oli todella paljon. Löytyi myös kelloja.
ai niin unohdin, että ollaan av palstalla, jossa kukaan ei ole köyhä eikä kipeä : ) Aitojen palojen hinta on alkaen 14 eur kipale ja se perusranneke on jossain 10 euron pintaan. Esim meidän kaikkien neitien nimessä on 8 kirjainta. Ja isoin neiti joka korua vinkuu haluaa muutakin kuin pelkän nimen eli aito ranneke pelkällä nimellä on jo reilusti yli sata euroa! kyllä minua ainakin ottaisi päähän kun koru tippuisi/hukkuisi käytössä. ei ap mutta saman ongelman kanssa pähkäilevä
halvin maksaa 16e. Kallein 99e. Ja aloituspalat 0,60e/kpl. Varma tieto. Mutta ei kannata ostaa mitään feikkejä, ei niitä paloja tarvi kaikkia kerralla ostaa, ostaa sitä mukaa kun on varaa. Sehän siinä on muutenkin ideana että niitä kerätään, ei osteta kaikkia kerralla!
halvin maksaa 16e. Kallein 99e. Ja aloituspalat 0,60e/kpl. Varma tieto. Mutta ei kannata ostaa mitään feikkejä, ei niitä paloja tarvi kaikkia kerralla ostaa, ostaa sitä mukaa kun on varaa. Sehän siinä on muutenkin ideana että niitä kerätään, eikä osteta kaikkia kerralla!
Ulkomaantyömatkalta mies sitten toi kerran uuden palan rannekkeeseen kuten tapanaan on, ja kuinka ollakaan häntä oli huijattu myymällä Nomination-feikki aitona (joo, ei tajua pakkauksista ym. asioista mitään, se ei kuulu tähän).
Maksanut oli ihan kunnon hinnan, mutta minä huomasin heti ihan itse palasta, ettei se ollut Nominationia nähnytkään. Sopi se silti rannekkeeseen, ja laitoinkin sen siihen.
Pala oli kuitenkin niin kömpelö, tökerösti tehty ja aitoa hivenen paksumpi (siis se pienin mitta) että se erottui rannekkeesta kuin huutomerkkki. Se oli pakko poistaa sarjasta.
Yritin lohdutella miestä, pala oli muuten ihan kiva, kuvio oli jees ja zirkonit oikeanvärisiä mutta ei sitä vaan voinut käyttää. En kehtaa edes myydä palaa.
kello- ja koruliikkeessä 14e, kultaa oli. Tingittyyn hintaan!
t. entine pohjalaanen
vain kuvio päällä on kultaa, feikeissä kuvio yleensä kullattu.
Nähdäkseni NominatioN on ollut toistaiseksi tunnetuin tuotemerkki Suomessa palakoruille, mutta
nyt tilanne on muuttunut, kun kauppoihin on tullut enemmän muiden italialaisten valmistamia yhteensopivia paloja, esim. Gold & Steel, Ryry-Firenze,Zoppini jne. joilla on hyvä laatu ja maine muissa maissa.Riippuu kauppaista , mitä
heillä on myynnissä ja kuinka mainostavat valikoimiaan.
Missä myydään ns. feikki-nomination-paloja?
Mainostavat, että markkinoiden edullisin? Palat näyttäisi olevan 5,50 euroa/kpl.
Timon kulta Lempäälän ideaparkissa.
Missä myydään ns. feikki-nomination-paloja?
Mainostavat, että markkinoiden edullisin? Palat näyttäisi olevan 5,50 euroa/kpl.
Näyttäis olevan Korujenmaailmassa tarjous eli ne kuviopalat maksaa tällä hetkellä 4,50 euroa/kpl. En kyllä tiiä kauanko tarjous kestää?!
Että kyllä kaupoissa myydään ns. feikkejä nominationeita, esim puzzle paloja, jotka näyttää melkein aidoilta paloilta. Ja ei ne kaikki feikitkään maksa vaan jotain 4€ , vaan kyllä itse olen nähnyt ihan 28€ luokkaa....
halvin maksaa 16e. Kallein 99e. Ja aloituspalat 0,60e/kpl. Varma tieto. Mutta ei kannata ostaa mitään feikkejä, ei niitä paloja tarvi kaikkia kerralla ostaa, ostaa sitä mukaa kun on varaa. Sehän siinä on muutenkin ideana että niitä kerätään, ei osteta kaikkia kerralla!
Kyllä saa, muttei Suomesta, koska täällä on jostain syystä maahantuoja tai valmistaj määritellyt kiinteät lähtöhinnat , joita ei saa alittaa, jos haluaa pitää " brändiä " myynnissä.Esim. Italiassa ne alkavat 10,-Eurosta ,joten 40 % tuli alennusta ilman tinkimistä, koska kilpailijoita on riittävästi.
Muutkin merkit ovat yhtä aitoja. Esim. Morellato,Gold & Steel,Zoppini.Nomination feikkejä löytyy mm. Bulgariasta, jos sellaisen haluaa.
korukoru.fi