Onko kukaan nainen alkanut seksisuhteeseen ollessaan varattu?
Siis että pelkkää seksiä vaan. Itsellä ei oma mies vaan sytytä ja haaveilen nyt muusta.
Kommentit (4)
kun omaa miestä ei kiinnosta ollenkaan.itse kyllä olisin mieluiten ainoastaan hänen kanssaa mutta vuosien väännön jälkeen päätin hakea muualta sen mitä kotoa en saa.vakipano on tuttu ja tämä on kahden kauppa.oma mies ei halua tietää jos "petän", kerron kyllä jos kysyy.
Suurin osa suhteesta on fyysistä, mutta ei toki kaikki.
Olosuhteita en halua muuttaa, en aio kertoa missään tilanteessa omalle miehelleni tästä toisesta suhteesta (olen varma että hän ei tätä hyväksyisi).
Moraalitonta, mutta ah, niin virkistävää. Ja tunnetasolla täyttää jonkun aukon, joka muuten on jäänyt tyhjäksi (tai valunut tyhjäksi vuosien aikana).
Oma avioliitto ei ollut ihan kunnossa. Nuori mies ehdotti minulle seksiä. Ilmoitin olevani varattu, johan hän totesi että seksiä ehdotti ei kosinut.
Siitä alkoi puolen vuoden seksi suhde. Se oli vain ja ainoastaan sitä. Suhde loppui kun viimein mieheni halusi avioliittomme kuntoon. Ehkä oli aavistanut suhteeni.
Nyt kaksi vuotta myöhemmin menee mieheni kanssa hyvin, mutta tämä nuorimies otti yhtyettä ja ehdotteli taas seksiä. Nyt sitten taistelen haluja vastaan, koska seksi oli mieletöntä. Mieheni kanssa meillä on todella hyvää seksiä, mutta aivan liian vähän.
Välillä mietin että kerran sitä vaan täällä ollaan. Jos tietäisin ettei mieheni saisi koskaan tietää, olisin valmis palaamaan rakastajani sänkyyn heti ja tältä istumalta.
Ei kukaan, ei koskaan.