Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on kauniin muotoinen sektiopää.

Vierailija
16.12.2009 |

Miten parhaiten korostaisin sitä kampauksin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todella kaunis sektiopää sekä sektioalapää. Olenkin päähän laittanut vaaleanpunaisen rusettinauhan ja alapäähän jakauksen jotta sen kauneus näkyisi paremmin.

Vierailija
2/6 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-lukuisella kampauksella, jossa takaraivon hiuksia nostetaan kamman piikkipäällä ilmavasti ylös. Miltä kuulostaa? Valitettavasti minulla ei ole sektioalapäätä. :´(

"Ap"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostetaan kamman piikkipäällä ilmavasti ylös. Miltä kuulostaa? :´( "Ap"

Kenenkään hiukset ei pysy ilmavasti ylhäällä jos vaan piikkipäällä nostelee. Ja muuten.. yleensä kammasta käytetäänkin sitä piikkipäätä eikä vartta. D´oh!

Vierailija
4/6 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kauniin muotoinen perätilapää. Onneksi pääni ylväs muoto korostui vauvana ihan itsestään, koska olin kalju 3-vuotiaaksi.

Nykyisin en korosta päätäni mitenkään erityisti. Ihmiset varmaan huomaavat täydellisyyteni muutenkin.

Vierailija
5/6 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva piikkikammasta, ole hyvä. Ja itse asiassa kyllä ne hiukset pysyy takaraivolla ylhäällä jos on jo kiinnitetty ensin niskaan sykeröksi tai nutturaksi. Kokeile vaikka omilla hiuksillasi, d'oh.

http://www.kaya.fi/kuvat/piikkikampa.jpg

Vierailija
6/6 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-luvun kampaus kuulostaa hyvältä eikä tullut edes mieleeni. Ehkä voisin käyttää kikkaa myös alapäässäni vaihtelun vuoksi tiedäthän? Pahoitteluni ja osanottoni sinulle ettei sinulla ole sektioalapäätä :( mikään ei ole mukavampaa kuin tehdä yhteensopivia kampauksia.