Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liukasteen...

Vierailija
15.12.2009 |

käyttö. Onko se tarpeen vai ei ?? Onko parempi sivellä naisen huulet ja vako, vai miehen kullin pää ?? Vai pitääkö liukastaa molemmat ?? Jos sormella löytää naisen kiimatipan, riittääkö, jos sillä sivelee pillun suun.??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2009 klo 12:07"]

..ja jopa saanut käyttää sitä. Sormeni löysi sieltä muutaman sentin syvyydestä sen liukkaan tipan ja lirputtamalla sitä alkoi tulla aina lisää ja lisää. Minä sivelin sillä pillun huulet ja se minusta riitti aivan mainiosti. Kuivalla kullilla sitten painoin sisään. Itse tykkäsin siitä, että siinä oli jonkinlainen hankaus, mutta naiseni tykkää enemmän siitä, että pitäisi olla liukkaampaa.

[/quote]

Niin,että painat kuivana! No, johan on. Siinä tosiaan tulee "jonkinlainen" hankaus. Eikö nainen ole älähtänyt, kun pillu menee melkein kaksinkerroin? En minä ainakaan moista tee. Täytyy oll tosi väljä, että kulli uppoaa kivutta sisään. Tai sitten minikulli. Kunnon liukasteet, niin molemmista tuntuu hyvältä ja kestää paljon kauemmin. Nainen myös antaa panna mielellään kun saa huvät nainnit. Ainaskin meillä. Usein käy niin, että illalla naidaan ja aamulla naiseni haluaa uudelleen. Hän sanookin, että vanha sanonta on erittäin mukava -  "mene munalla töihin"

Vierailija
2/6 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet saanut vihiä kohteesta? Löytänyt naisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja jopa saanut käyttää sitä. Sormeni löysi sieltä muutaman sentin syvyydestä sen liukkaan tipan ja lirputtamalla sitä alkoi tulla aina lisää ja lisää. Minä sivelin sillä pillun huulet ja se minusta riitti aivan mainiosti. Kuivalla kullilla sitten painoin sisään. Itse tykkäsin siitä, että siinä oli jonkinlainen hankaus, mutta naiseni tykkää enemmän siitä, että pitäisi olla liukkaampaa.

Vierailija
4/6 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sivellyt liukastetta koko terskaan suoraan tuubista ja sitten painanut sisään. Naisen pillun voitelu tahraa sormet ja siinä menee aikaa ja fiilis hukkaan, kun pitää jollakin sormet ensin pyyhkiä.

Vierailija
5/6 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isolla dildolla. Synnyttänyt pillu on niin väljä, että mulkun saa sisään täysin kuiviltaan kun vähän huulia levittää.

Vierailija
6/6 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..liukastettu tuntuu paremmalta....