mistä löytää kumppani. ?
Mistä rehti ja reipas työläinen voisi löytää naisen. Joko yhden illan juttuun tai miks ei vaikka vakituisempaankin jos synkkaa.
Kommentit (8)
Velttomahat älkööt vaivautuko! Parilla nettideitillä on menny hysteeriseksi nauruksi kun on tajunnu että tämä kunnostaan huolta pitävä "nuorimies" onkin joku keski-ikäinen velttomaha! Hah!
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 20:42"]
Mistä rehti ja reipas työläinen voisi löytää naisen. Joko yhden illan juttuun tai miks ei vaikka vakituisempaankin jos synkkaa.
[/quote]
hyvätuloinen ja lihaksikas duunari kävisi sänkyyn mutta kun koulutusta ei ole riittävästi niin nainen ei jaksa kiinnostua. ei varmaan kehtaa kulkea yliopistokavereidensa keskuudessa ja kertoa että mulla on vain ei-akateeminen mies. kaikki on vain imagosta kiinni
Niin, on totta, et olisi tosi kova paikka kertoa tyttöfrendeille, et mulla on amismies. Siinä ihmiset alkais puhua, et eihän toi nyt muuta voinut saadakaan ja silleen. Katsoisivat sillai alentuvasti ja säälivästi sit, kun sen kundin kanssa mentäs vaikka baariin.
Vaikeeta olisi myös puhua sellasen kundin kanssa. Ei voisi kokaan jutella mistään henkevästä ja ylevästä. Varmaan vaan säästä pitäisi tarinoida. Paneminen tietty olisi varmaan ihanaa sellasen fyysisen kundin kanssa, mut se pitäs hoitaa sillai, ettei kukaan tiedä ja aina kertaluontoisesti.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 01:27"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 20:42"]
[/quote]
hyvätuloinen ja lihaksikas duunari kävisi sänkyyn mutta kun koulutusta ei ole riittävästi niin nainen ei jaksa kiinnostua. ei varmaan kehtaa kulkea yliopistokavereidensa keskuudessa ja kertoa että mulla on vain ei-akateeminen mies. kaikki on vain imagosta kiinni
[/quote]
Kirjoitus- ja kielioppivirheistä näkee että duunarit täällä kirjoittaa mutu-juttujaan.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 09:45"]
Niin, on totta, et olisi tosi kova paikka kertoa tyttöfrendeille, et mulla on amismies. Siinä ihmiset alkais puhua, et eihän toi nyt muuta voinut saadakaan ja silleen. Katsoisivat sillai alentuvasti ja säälivästi sit, kun sen kundin kanssa mentäs vaikka baariin.
Vaikeeta olisi myös puhua sellasen kundin kanssa. Ei voisi kokaan jutella mistään henkevästä ja ylevästä. Varmaan vaan säästä pitäisi tarinoida. Paneminen tietty olisi varmaan ihanaa sellasen fyysisen kundin kanssa, mut se pitäs hoitaa sillai, ettei kukaan tiedä ja aina kertaluontoisesti.
[/quote]
Samat kielioppivirheet paljastaa kirjoittajan. Tämä on aika säälittävää, että pitää trollina pyöritellä itselle kipeitä aiheita. Voisitte mennä opiskelemaan, jos ei-akateemisuus ottaa noin koville.
Tai lähettää ne duunarimiehenne koulun penkille.
Mulla on duunarimies (ammattikoulupohja) ja olen itse korkeakoulusta valmistunut. Ei haittaa yhtään ja ylpeänä kerron uusille tuttaville että hän on duunari. Mun mielestä toisen koulutuksella ei ole parinvalinnassa mitään väliä...
Se alkaa kuulkaapas olemaan niin, että akateemiset pötköttelee työttöminä peruspäivärahalla (kuten oma dipl. ins. siippani) ja duunarit painaa hyväpalkkaisissa töissä (kuten luuseri siskoni ja miehensä jotka juuri maksoivat talolainansa etuajassa!)
Minä teen 2 työtä jotta meillä edes joku elintaso säilyisi. Duunarihommia molemmat. Mutta tyttäremme vaihto-oppilasvuosi Jenkeissä peruuntui rahanpuutteen vuoksi. Duunarisiskon kakara sen sijaan lähtee.....
Hyvänen aika, eihän sen näin pitänyt mennä?
Hyväkuntoiset raksatyöläiset saavat yleensä hyvin naisia. Velttomahaisilla valkokaulustyöläisillä käy huonompi mäihä. Usein joutuvat runkkaamaan ja katselemaan vierestä, kun raksamiehet vievät naiset nenän edestä.