Miehen fantasiat
Hei, olen 38 v mies ja minulla on tiettyjä fantasioita, jotka kiihottavat minua. Mitä mieltä palstan naiset ovat? Olenko ihan pipipää vai voisinko löytää samanhenkisen partnerin? Eli rakastan nuolla kontillaan olevan naisen pillua kun hänellä on pikkarit jalassa, haluan repiä hampaillani pikkareita pois hänen jalastaan. Haluaisin kyrvälläni hieroa hänen paljaita pakaroitaan vatsaa, rintoja ja poskia. Haluaisin, että hän ottaa seisovan kyrpäni suuhun ja ja samalla hieron hänen päätään ja hiuksia. Lopuksi hieron sormella hänen klitoristaan 69 asennossa ja odotan että hän runkkaa orgasmin. Siis onko tommoista vaan leffoissa?
Kommentit (7)
että nainen kertoo omista toiveistaan, jos kysyy? Hävettää kysyä, mutta olisin valmis toteuttamaan naisen kaikki toiveet. Se antaa mulle isoimman tyydytyksen. Haluan aina ensin että nainen saisi orgasmin ennen minua. Siinä tulee niin vilpittömän hyvä olla.
En mä halua rikkoa toisen vaatteita, ehkä kyse on enemmän semmoisesta leikillisestä näykkimisestä. Itse olen niin heikkona naisten kauniisiin alusvaatteisiin. Pidän sitä paljon kiihottavampana kuin täysin alastona naista. Samoin toivon, että nainen voisi pitää rakastelun ajan jotain alusvaatteitaan päällä? Taidan olla hieman outo
Joopa joo..jos nuo on fantasiasi,niin vähän sullakin sängyssä tapahtuu!!
että nainen kertoo omista toiveistaan, jos kysyy? Hävettää kysyä, mutta olisin valmis toteuttamaan naisen kaikki toiveet. Se antaa mulle isoimman tyydytyksen. Haluan aina ensin että nainen saisi orgasmin ennen minua. Siinä tulee niin vilpittömän hyvä olla. ---Samoin toivon, että nainen voisi pitää rakastelun ajan jotain alusvaatteitaan päällä? Taidan olla hieman outo
Ihan ensiksi kannattaa kadotta tuo ajatus siitä, etä "naiset sitä ja naiset tätä". Meitä on moneksi. Osa kertoo mielellään fantasioistaan, osa ei ennenkuin ollaan todella luottamuksellisissa väleissä. Osalla ei ole mitään erityisiä fantasioita, vaan tavallinen rakastava ja hellä seksi riittää myös ajatustasolla.
Seksilelut, vaatteet ja roolileikit on kivoja ja piristäviä, jos eivät mene pakkomielteeksi. Ainakin minua nyppisi, jos mies pitäisi jotain alusvaatetta välttämättömänä sille, että paneminen kiinnostaa.
Ihan on melle normi meininkiä. Ryhdy vain tuumasta toimeen!! Pervoista et ole vielä edes kuullut ;D
kannustuksesta. Ei mitään sääliä mut pikkasen harmittaa....
Ihan perustouhua (paitsi, että vaatteitani en anna repiä, jos ei ihan äärettömän must juttu ole toiselle)
Itse en saisi kovin paljoa irti jokaisesta mainitsemastasi kohdasta, mutta eipä noissa mitään epämiellyttävääkäään ole, eli miksei, jos toinen on samalla tavalla halukas tekemään minua miellyttäviä juttuja.