Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vein anopilleni joululahjaksi

Vierailija
15.12.2009 |

mukin, jossa on meidän lasten kuva + laadukasta suklaata rasian + viinipullon.

Ajattelin, että oli ihan ok lahja. Meillä ei ole kauhean paljoa rahaa, mutta ehdottomasti halusin jotenkin muistaa. Kävimme siellä lasten kans jo tänään, koska matkaa on 116km ja heille tulee torstaina hänen toisen lapsensa perhe koko joulun ajaksi (silloin emme käy anoppilassa).

Kaikki oli hyvin, kunnes kuulin hetki sitten mieheltäni, kuinka anoppi oli kysynyt häneltä, että olemmeko hankkineet yhdessä miehen veljen kanssa hänelle jonkun oikean(!) lahjan vai käymmekö vielä lähempänä joulua.

Olen aivan äimänkäkenä. Oikeasti!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeesti aikuiselle lahjat niin tärkeitä? Lapsellista. Miksi et sanonut että vieminen on joululahja. Luuli varmaan, että tuliainen.

Vierailija
2/8 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lahjasi oli ainakin minun mielestäni erittäin hyvä. Pelkällä viinipullollakin olisi pitänyt jo pärjätä... eli älä vaan vaivaudu tuhlaamaan ropojasi moiseen matamiin, jos ei osaa arvostaa näkemääsi vaivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten aikuinen ihminen kehtaa ääneen vinkua lahjan perään? Kiittämätön on, ihan hyvän lahjan veit.

Vierailija
4/8 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joululahjansa jo ennen joulua?

Nolo anoppi oli...

Vierailija
5/8 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin ymmärrän, että lapsille jouluna lahjoja ostetaan ja oletin, että anoppi olisi ilahtunut, kun häntäkin muistetaan.

Mies vastasi ihmetellen, että siis miten niin ja että hän ei oo mitään lahjaa ostamassa (ei siis tiennyt edes, että mitä olin vienyt)

ap

Vierailija
6/8 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi. Meillä anoppi kans yhtenä jouluna kysyi että miksi on ostettu niin halpa lahja, kun hänellä mennyt meidän perheen lahjoihin niin ja niin paljon rahaa. Meidän pitäisi siis ostaa anopille samalla summalla lahjoja, kuin mitä anoppi ostaa miehelleni ja meidän lapsille lahjoja. Mies ilmoitti että lopetetaan lahjojen osto kokonaan puolin ja toisin niin ei tule paha mieli. Ei ole nyt neljään vuoteen tullut edes lapsille paketteja, vaikka anoppi ja appiukko koko joulun meillä yleensä kuitenkin viettävät, eivätkä siis todellakaan osallistu joulun menoihin mitenkään.

Vierailija
7/8 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvät lahjat nuo olivat, mutta olisivat tosiaan voineet olla myös tuliaiset/viemiset. Itse olen hankkinut pois kotoa muuttaneelle tyttärelleni noin 500 euron joululahjat ja tiedän hyvin, mitä saan häneltä vastalahjaksi: erän Afrikan tähteä. Minusta sen pitää olla just näin. En tarvitse häneltä sitä hyasinttia, johon hänellä ehkä olisi varaa.

Vierailija
8/8 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Ja ymmärrätte varmaan, että tietynlainen luonne tuollaisella ihmisellä on. Esim yhtenä jouluna hän pyysi lapsiltaan yhteisesti Teema-astiastoa. No, lahjoja ei ole osteltu puolin ja toisin 6 vuoteen, no eipä silti, emme ole enää tavanneetkaan 6 vuoteen. Eikä anopppi ole tavannut nuorimpia lapsiammekaan, eikä välttämättä tule näkemäänkään, jos hänen luonteensa ei olennaisesti muutu. No. lobotomiaahan aletaan taas suosia :D